Online reklám sikeressége

A reklámozás, marketing az egyik legnehezebb szakma. A kifizetett hirdetésekért vevőket, érdeklődőket akarunk. Sok vállalkozó összekeveri az értékesítéssel. Egy bannertől még nem fog vásárolni tőled senki.
Egy mondatot jegyezz meg:
Amíg nem ismeri a céged, nem hallott rólad, nem is gondol rá, hogy vásároljon tőled.

Tehát egy online reklám a figyelem felkeltését szolgálja, hogy elültesd a magot, ami majd ki fog kelni.
Nagyon nehéz mérni a reklám kampányok sikerességét. Lehet az adword, facebook, vagy bármely médiumban elhelyezett reklám, akkor se tudod pontosan mit is érsz el vele, mert vannak nem mérhető adatok.
Például egy meglévő ügyfeled azon kezd el gondolkodni, hogy megszünteti veled a kapcsolatot, tehát nem lesz a vevőd. Majd meglátja a reklámod, és úgy dönt marad, tehát ezt mérni se tudod.
Gondolj tehát úgy rá, mint mikor kapcsolatokat építesz, sose tudod mire lesz még jó az adott kapcsolat. (Most vedd végig, ki volt olyan, akivel üzleti kapcsolatot létesítettél, majd később kifizetődő is lett. Biztos van ilyen.)
A vevő is ilyen, ha reklámozol, megjelensz, ő tudat alatt elkönyveli, hogy a te céged létezik.
Nem véletlen, hogy sok cég reklámoz, a nagy cégek bevételeik 25%-át csak erre költik. De ők brandet építenek, ha te kis cég vagy másra kell koncentrálnod az elején.

Hol rontja el a legtöbb vállalkozás?
Nincs semmilyen terve, nem tudja kit akar elérni, ki a célpiac. Reklámoz vaktában, és 100%-ban biztos vagyok benne, hogy akkor zárja le az adott reklámkampányt, mikor már pont több vevő jönne.

Tanácsok:
Mindenképpen fontos, ne csak egy médiumot használj, tehát offline, online is hirdess.

Vevő megtartás:
A meglévő vevőket is célozd meg, küldj nekik szakmai hírlevet. Például állíts össze egy olyan kisebb szöveget, amiből ő látja, hogy te profi vagy a szakmádban, és küld el neki.
Nehéz mérni, de mégis írd fel mennyi megkeresés lett, mennyi vevő, és ez milyen csatornán. Kérdezd meg a vevőid, mit szeretnek, mit változtatnának. Így azt fogják érezni, hogy neked fontosak, mert egy meglévő vevő megtartása, sokkal többet ér, mint egy új keresése. Képzeld el, ott ül a gép előtt és meglátja a reklámod, és mit mond? “jééé én nála vásároltam, igen megnézem mit ajánl most” Ő nagyobb arányba rá fog kattintani a hirdetésedre.

Új vevő keresése:
Először meg kell, hogy ismerje a céged, állíts fel egy stratégiát. Pl. Meglátja a reklámot, belép a weblapra, akkor mit lásson egyből, állítsd ki a főlapra a legjobb terméked. Vagy egyből egy videót lásson. Fontos, használd ki, hogy ha tudsz a termékedről, szolgáltatásodról videót csinálni. Az emberek szívesen megnéznek 1-3 perces videót,  töltsd fel valamelyik videómegosztóra. Csinálj több videót, ő ebből megismeri a céged. Például mobil telefonoknál sokan megnézik a videó bemutatókat (amit sokszor 13-15 éves kis suhancok csinálnak, de akkor is látja a terméket, így át tudja jobban gondolni, neki ez kell e az adott mobil.)
Ha adwordel vagy facebookal hirdetsz, akkor használj szűröket, érdeklődési kör szerint is. Külön hirdess vidékre, és mondjuk Budapestre, vagy nagyobb várásokban. Igen ez is számít.

Következő cikkünkben az árstratégiáról lesz szó. Olvasd el az oldalon található Pr cikkeket, ötleteket tudsz meríteni a reklámkampányaidhoz.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később