A karácsonyi kampányra sajnos nem volt időm a Minner mellett, de az ire.hu természetesen működik tovább. Közben új célcsoportra váltott az oldal, a fő szín is változott, volt Valentin-napi kampány. A megváltozott célcsoport és a Minner leterheltsége mellett megváltozott a stratégia.
A 8. epizódot itt éred el Youtube-on (podcast-ként csak jövő héten kerül fel): youtube.com/watch?v=XdiQwirLpVc
A videó tartalma röviden:
Össze lehet kattintgatni egy piacteret? Úgy látszik igen 🙂 Érdekesség, hogy a Valentin-napi kampány közben még jobban kiderült, hogy ahol mi írjuk a termékleírást ott 3,5-szer magasabb konverziót tudunk elérni. Szóval jó irányba tapogatóztunk. Ez hobbi projekt.
A Valentin-napi kampánynál érdekes dolgot vetettem be. Először volt egy kérdőív, azt hirdettük FB-on, nemcsak kitöltötték de körbe is néztek a felhasználók. A kérdőív eredményéből készítettem egy infografikát, majd ezt elküldtem médiaoldalaknak, sőt vettem reklámcikket is a Borsonline-on. Utóbbit hirdettem is Facebookon.
Még tavaly decemberben volt egy piackutatás, ahol kiderült, hogy női célcsoportra kell váltani, és emiatt az oldal színét is meg kell változatni. Hotjar-t használtam, ahol kiderült a szín megváltoztatása ennél a célcsoportnál konverzió növelő, és a márka szempontból is a sárga szín váltani kellett.
Nem akarok gagyishop hatást!
A teljes esettanulmány: Az üzleti esettanulmány részei egy oldalon: Vállalkozás indítás: Piactér születik üzleti esettanulmány