Piactér születik #EP 8.: Új célcsoport, új szín, piackutatás, Valentin-napi kampány

A karácsonyi kampányra sajnos nem volt időm a Minner mellett, de az ire.hu természetesen működik tovább. Közben új célcsoportra váltott az oldal, a fő szín is változott, volt Valentin-napi kampány. A megváltozott célcsoport és a Minner leterheltsége mellett megváltozott a stratégia.

A 8. epizódot itt éred el Youtube-on (podcast-ként csak jövő héten kerül fel): youtube.com/watch?v=XdiQwirLpVc

A videó tartalma röviden:

Össze lehet kattintgatni egy piacteret? Úgy látszik igen 🙂 Érdekesség, hogy a Valentin-napi kampány közben még jobban kiderült, hogy ahol mi írjuk a termékleírást ott 3,5-szer magasabb konverziót tudunk elérni. Szóval jó irányba tapogatóztunk. Ez hobbi projekt.

A Valentin-napi kampánynál érdekes dolgot vetettem be. Először volt egy kérdőív, azt hirdettük FB-on, nemcsak kitöltötték de körbe is néztek a felhasználók. A kérdőív eredményéből készítettem egy infografikát, majd ezt elküldtem médiaoldalaknak, sőt vettem reklámcikket is a Borsonline-on. Utóbbit hirdettem is Facebookon.

Még tavaly decemberben volt egy piackutatás, ahol kiderült, hogy női célcsoportra kell váltani, és emiatt az oldal színét is meg kell változatni. Hotjar-t használtam, ahol kiderült a szín megváltoztatása ennél a célcsoportnál konverzió növelő, és a márka szempontból is a sárga szín váltani kellett.

Nem akarok gagyishop hatást!

A teljes esettanulmány: Az üzleti esettanulmány részei egy oldalonVállalkozás indítás: Piactér születik üzleti esettanulmány

Jó, hogy olvasol!
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!