Tartalommarketing, régóta jelen van, mégis most kezdik újra felismerni hatékonyságát

A Procter & Gamble már az 1920-as években használta a tartalommarketinget. A rádiókban délelőttönként különböző sorozatokat kezdtek el sugározni, amit az otthon lévő hölgyek hallgattak. Persze a főszereplők Procteres termékeket használtak, ennek hatására alakult ki a szappanopera kifejezés is. A cégnek nagyon bejött. Az internetes korszak jelenében pedig újra előkerült ez a hatékony módszer. 

Az emberek sokszor már banner és reklám vakságban szenvednek. Naponta annyi hirdetést látunk, hogy hatékonyságuk csökken, és már nem hatszor, hanem minimum tízszer kell egy bannerrel találkozni, hogy az hasson bárkire is. 

A tartalommarketinget a blogok megjelenésével egyre többen használják, és sok céges blogban látni hasonlót. Néha egy-egy Pr cikknek szánt anyag is hasonlít már a tartalom marketingre.

A szponzorálttartalom blogban a tartalommarketingről lesz szó. Elemezzük a cégek hasonló marketingjét, megnézzük egy-egy cégnek hogyan lehet beépíteni a kampányába, bemutatjuk hatékonyságát. Olvass minket, ha úgy akarsz odajutni a vevőkhöz, hogy örömmel vásároljanak nálad.

A cikk a szponzorálttartalom.blog.hu -ról származik.