Webáruház képzések a szintlépéshez. Túl a 100 millión. Haladó tanfolyamok e-kereskedőknek

Dátum

Megosztás

Amikor meghallod, hogy 19 000 webáruház van idehaza, akkor már értheted, hogy miért is olyan nagy a verseny. És bár a kétszámjegyű növekedés miatt még óriási trend van az e-kereskedelemben, de már egyre nehezebb csak a trend miatt növekedni. Több száz webáruházzal dolgozunk együtt, látjuk milyen nehézségekkel küzdenek a piaci szereplők, és természetesen az évek során rájöttünk hol is lehet kiemelkedni. Most azokat a képzéseket mutatjuk meg, amelyeket e-kereskedelmi ügyfeleink sikeresen alkalmaznak (ezt láthatod a képzések értékelésénél is).

Olyan trénerektől hallasz itt üzleti információkat, akik aktívan csinálják is azt, amiről beszélnek. Ezért is gyakorlatiasak a képzések.

Kínai import – Lesz sajátmárkás terméked is?

A képzés: Kínai Import, Alibaba online képzés

A képzést Csépe Gábor importőr, szállítmányozó vállalkozás vezetője tartja. Több éves kínai import rutinját osztja meg a több órás, részletes online képzésében (videótananyag).

A képzésben szó van a kínai partnerek felkutatásától, a szerződésről, a gyártásról, szállításról, vámról, adózásról, áfáról, sőt egészen az áru lepakolásáig végigvezet a teljes beszerzési folyamaton. Már rutinosabb importőrök is megvették a kurzust, és abszolút pozitívan nyilatkoztak, sikeresen használják a tanultakat.

További részletek a videós képzésnél. Kattints ide!

Amazon FBA, FBM képzés

A képzés: Amazon FBA és FBM online képzés

A hazai piacon kiemelkedő Amazon képzést rakott össze számunkra friss Amazon triónk. Aktív kereskedők az Amazonon is, de hazai disztribúcióval, márkák forgalmazásával is foglalkoznak. Az Amazonon magyar KFT-ként kereskednek (európai piacon).

A képzés végigvezet az Amazon kereskedési rendszer használatán (Amazon Seller Central). A regisztrációtól kezdve, a problémák kezelésén át a használatáig. Sőt áfáról, számlázásról, logisztikáról is szó lesz.

További részletek a videós képzésnél: Kattints ide!

E-mail marketing mesterkurzus webáruházaknak

A képzés: E-mail marketing mesterkurzus webáruházaknak

Amivel mindenki szenved most, az nemcsak az iOS14 óta fennálló pixel problémák, hanem a már régóta nyűg kosárelhagyás is. Persze tudom valamennyire lerágott csont már. De attól, hogy hallottál róla, még nem biztos, hogy mindent megtettél. És persze az Apple is belekavart ebbe. Alkalmazd is a tanultakat!

Olyan trénereket találtunk, akik élesben is megmutatták mire képesek. A webshopok forgalmát képesek felhúzni úgy, hogy a hírlevél, e-mailekből származó forgalom az egésznek 30-40%-a legyen, sőt a forgalom növekedését is hamar megtapasztalod.

A kosárelhagyáson kívül további e-mail automatizumusokat mutatnak be, mindezt képernyő videókkal, saját példákkal, útmutatóval. Továbbá témaötleteket is kapsz.

További részletek a videós képzésnél: Kattints ide!

Webshop szövegírás, marketingszövegírás képzés

A képzés: Webshop szövegírás, marketing szövegírás képzés

Kovács Péter már rutinos szövegírónak minősül. Naponta ír marketingszövegeket webshopoknak, legyen az hirdetésszöveg, vagy termékoldal, vagy akár landing page, sőt hírlevél. A kérésünk az volt, hogy olyan képzést készítsen számunkra, amihez olyan sablonokat, formulákat is készít, hogy azt azonnal használni tudjuk ötletelés, szövegírás közben. Természetesen a tananyagban nemcsak szövegírásról van szó, hanem marketingben is tovább fejlődsz a képzés által. Minden ami kell ahhoz, hogy jobb szövegeket írj, hogy építeni tudj a marketingszövegekre.

És mi az eredménye? Mi is nap mint nap használjuk a Minnernél az oktatóanyagát. A jobb hirdetésszövegek nem csak lefelezik a kattintási költségeket, hanem a webshopban a konverziót is növelik, ami így 3-4X megtérülést eredményez.

További részletek a videós képzésnél: Kattints ide!

Keresőoptimalizálás képzés, SEO tanfolyam

A képzés: Átfogó Google keresőoptimalizálás (SEO) 

Te is kaptál már milliós ajánlatot keresőoptimalizálásra? Igen, ez nem véletlen. Egyrészt ebben a szegmensben szakemberhiány is van, hiszen itt a siker még inkább tapintható és csak kevesek kiváltásága.

Martincsek Zsoltot, ismert SEO szakértőt kértük fel, hogy készítsen egy átfogó anyagot, amit alkalmazva a cégek saját maguk is kezükbe tudják venni a keresőoptimalizálásukat. Több mint 10 órás anyaga valóban hozza az elvártakat, részletes útmutatóira valóban időt kell szánni, de a munka meghozza gyümölcsét.

További részletek a videós képzésnél: Kattints ide!

Más képzést keresel? Vagy személyes tanácsadást?

Sok sikert! Sok vevőt!

Fotó: Envato Elements

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Mercedes lóerő előfizetés, Walmart a Facebook új kihívója – Hírszemle podcast

A BMW után a Mercedes is előállt az előfizetéses extrák ötlettel, de még jobban feldühítette az embereket, mint a másik autómárka. Benne van az...

A Shoprenternek kihívója akadt? Próbáljuk ki a Shoptetet!

Bevallom még soha életemben nem készítettem webáruházat, így azt hiszem jó alanya vagyok egy ilyen próbakörnek. Ugyan nem tudok a Shoprenterhez viszonyítani, de ez...

Bennfentes információk a Spar beszerzési osztályáról. Hogyan leszek beszállító? [podcast]

Bár már hallottam a Hungaricool by Spar lehetőségről, hogy magyar gyártók, márkák fel tudnak kerülni a Spar polcaira, ám kíváncsi voltam a sokkal mélyebb...

A fiatalok NEM csak rövid videókat néznek & Elon Musk jó példakép? – Minner hírszemle

Vajon jó ötlet szemben menni a Black Friday akciókkal? Egy cég így tett, érdekes megoldást választott. Kiderült, hogy a fiatalabb generáció mégis megnézi a...

5 hiba, amit ne kövess el a Facebook hirdetéseiddel

Hiába volt rengeteg botránya az utóbbi években, a Facebook továbbra is a hirdetők egyik kedvenc platformja világszerte és itthon is. A Digiméter kutatásai alapján...

Ki profitál a Black Fridayból? A magyar kereskedők magukat vágják át?

Hivatalosan Amerikában a Hálaadás napjához köthető a Black Friday: a Hálaadás minden évben november negyedik csütörtökére esik, aminek a másnapja a Fekete Péntek, ami...

Mit szóltak a befektetők Donát sörnaplójához? Pitchversenyen voltunk – Business GYM

Egy hete indult el Donát közösségi finanszírozó kampánya a Brancs közösség honlapján (Beerálom), ahol is elővásárlókat gyűjt a sörnapló termékére. Mivel ő is az...

Csekklista étterem, bár, vendéglátóhely digitalizációjához. Digitális vállalkozói attitűd kialakítása

Megnyitsz egy cikket valamelyik média oldalon, aztán egyből szembetalálkozol a digitalizáció szóval. A legtöbb esetben nagy igazságokat írnak, itt-ott találni tippeket is, de vendéglátósként...