500 telefonhívásból közel milliós árbevétel – Hideghívás esettanulmány szolgáltatás értékesítésénél

A Minneren már biztosan olvastad, hogy én egyszerűen imádom a telemarketinget, a hideghívást. Ez onnan jött, hogy a Minner.hu elindítása előtt bróker voltam. Aztán váltottam marketingre, de természetesen a hideghívást sem felejtettem el. Sőt! Az oldal indulásának első hónapjaiban hétköznaponként reggel 8-től este 5-ig legalább telefonáltam. Tovább is képeztem magam és mint aktív telemarketinges, oktatásokat is elkezdtem vállalni. Elvégre a hazai piacon dolgozó hideghívó trénerekkel az a baj, hogy ők bizony nem telefonálnak oktatás közben, és egyébként sem használják aktívan. Én viszont igen. Így az utóbbi 2 évben 230 főt oktattam telefonálásra, szinte minden területen. És az egyik tanítványomat megkértem, hogy vezesse, hogy az én módszeremmel milyen eredményeket tud elérni. És meg is tette.

Ki a tanítvány? Ki telefonált? 

Gábor, akit 2 évvel ezelőtt oktattam hideghívásra, keresőoptimalizálás (SEO) és marketing (pl. Google AdWords) témában nyújt szolgáltatást ügyfeleinek. A hívásokat is azért indította, hogy új ügyfeleket szerezzen. A SEO Ügynökség oldalt üzemelteti. Havidíjas, hosszú távú ügyfelei vannak, és ehhez szerettet volna még pár ügyfelet szerezni ezzel a módszerrel megpróbálva.

A projekt a következőképpen nézett ki:

1. Adatgyűjtés
Headkeywords-ökre rákeresett a Googleben és akik használták az AdWords szolgáltatását, azokat kigyűjtötte egy táblázatba.
Honlap, email, telefon és név (ha volt) szerint rendezte.
Ebből volt összesen 180 db
Ez kb. 6-7óra munka
2. Első hívások
Felhívta őket, hogy küldhet-e egy emailt, amiben keresőoptimalizálásról van szó, és egy csekklistát tartalmaz.
150 emberrel tudott beszélni (aki nem vette fel az vissza sem hívta, pedig hirdet AdWords-ben)
A 150 emberből 19 mondta, hogy nem kéri az emailt, egy sem volt arrogáns.
Az első hívásokra 3 napot szánt – 10:00 és 14:00 között telefonált.
3. Első emailek kiküldése
Elküldte a leveleket (nem hírlevél küldőből) – Összesen 2 órát vett igénybe.
Ebben először egy SEO csekklistát küldött ki. Ez volt az: https://seougynokseg.hu/seo-csekklista/

4. Második telefonálás
Felhívta azt a 150 embert, akinek küldött emailt is.  Átbeszélték a csekklistát, és még beszélgettek marketingről.
Továbbá megkérdezte, hogy küldhet-e egy újabb emailt, amiben AdWords-ről van szó, sőt még csekklitát is küldött ehhez a témához.
Itt már volt lemorzsolódás.

  • 150 főből 120 jelezte, hogy továbbra is igényt tart az újabb emailekre.
  • 30 vagy teljesen elzárkózott, vagy nem vette fel.

5. Emailek kiküldése
Elküldte a leveleket – Összesen 2 órát vett igénybe.
Ebben egy Adwords csekklistát küldött ki. Ez volt az: https://seougynokseg.hu/adwords-csekklista/

6. Visszahívások.
Újra felhívta most már csak a maradék 120 főt, ez 1 héttel azután történt, miután kiküldte az emaileket.
Ezután már csak telefonált, és mindenkit ráterelt a tárgyalásra, vagyis lezárta az ügyfeleket. 5 emberrel lett szerződése, akiből 3-al hosszú távú kapcsolat alakult ki, a másik 2-nek pedig helyrehozta az AdWords fiókját vagy a SEO-t tette rendbe. És még a többi telefonhívás sem halott ügy. A tapasztalatok szerint 2-3 hónapon belül az említett listából még további 5-8 ügyfélre legalább számíthat.

Adj el telefonon te is, vagy legyen még hatékonyabb! – A Minner segít

Három területet felölel az a 4 órás videós oktató anyag, amit a Minner készített. Hideghívás, személyes márkaépítés és üzleti kapcsolatépítés. Az egyes részeket külön is meg lehet venni, természetesen csomagban sokkal jobban megéri és hatékonyabb is. Az értékesítőd bárhol, bármikor, bármennyiszer meg tudja nézni a tananyagokat, mert az egész online videó anyagokon keresztül történik. Mit tartalmaz az Értékesítői Megapack?

Szerezz te is ügyfeleket telefonálással! Vásárold meg a Minner Hideghívás/telemarketing gyorstalpalóját! Kattints ide! 

Kapcsolódó cikkVan értékesítőd, marketingesed? Ezt a három területet fejleszd náluk, és még több eladásotok lesz!

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később