500 telefonhívásból közel milliós árbevétel – Hideghívás esettanulmány szolgáltatás értékesítésénél

Dátum

Megosztás

A Minneren már biztosan olvastad, hogy én egyszerűen imádom a telemarketinget, a hideghívást. Ez onnan jött, hogy a Minner.hu elindítása előtt bróker voltam. Aztán váltottam marketingre, de természetesen a hideghívást sem felejtettem el. Sőt! Az oldal indulásának első hónapjaiban hétköznaponként reggel 8-től este 5-ig legalább telefonáltam. Tovább is képeztem magam és mint aktív telemarketinges, oktatásokat is elkezdtem vállalni. Elvégre a hazai piacon dolgozó hideghívó trénerekkel az a baj, hogy ők bizony nem telefonálnak oktatás közben, és egyébként sem használják aktívan. Én viszont igen. Így az utóbbi 2 évben 230 főt oktattam telefonálásra, szinte minden területen. És az egyik tanítványomat megkértem, hogy vezesse, hogy az én módszeremmel milyen eredményeket tud elérni. És meg is tette.

Ki a tanítvány? Ki telefonált? 

Gábor, akit 2 évvel ezelőtt oktattam hideghívásra, keresőoptimalizálás (SEO) és marketing (pl. Google AdWords) témában nyújt szolgáltatást ügyfeleinek. A hívásokat is azért indította, hogy új ügyfeleket szerezzen. A SEO Ügynökség oldalt üzemelteti. Havidíjas, hosszú távú ügyfelei vannak, és ehhez szerettet volna még pár ügyfelet szerezni ezzel a módszerrel megpróbálva.

A projekt a következőképpen nézett ki:

1. Adatgyűjtés
Headkeywords-ökre rákeresett a Googleben és akik használták az AdWords szolgáltatását, azokat kigyűjtötte egy táblázatba.
Honlap, email, telefon és név (ha volt) szerint rendezte.
Ebből volt összesen 180 db
Ez kb. 6-7óra munka
2. Első hívások
Felhívta őket, hogy küldhet-e egy emailt, amiben keresőoptimalizálásról van szó, és egy csekklistát tartalmaz.
150 emberrel tudott beszélni (aki nem vette fel az vissza sem hívta, pedig hirdet AdWords-ben)
A 150 emberből 19 mondta, hogy nem kéri az emailt, egy sem volt arrogáns.
Az első hívásokra 3 napot szánt – 10:00 és 14:00 között telefonált.
3. Első emailek kiküldése
Elküldte a leveleket (nem hírlevél küldőből) – Összesen 2 órát vett igénybe.
Ebben először egy SEO csekklistát küldött ki. Ez volt az: https://seougynokseg.hu/seo-csekklista/

4. Második telefonálás
Felhívta azt a 150 embert, akinek küldött emailt is.  Átbeszélték a csekklistát, és még beszélgettek marketingről.
Továbbá megkérdezte, hogy küldhet-e egy újabb emailt, amiben AdWords-ről van szó, sőt még csekklitát is küldött ehhez a témához.
Itt már volt lemorzsolódás.

  • 150 főből 120 jelezte, hogy továbbra is igényt tart az újabb emailekre.
  • 30 vagy teljesen elzárkózott, vagy nem vette fel.

5. Emailek kiküldése
Elküldte a leveleket – Összesen 2 órát vett igénybe.
Ebben egy Adwords csekklistát küldött ki. Ez volt az: https://seougynokseg.hu/adwords-csekklista/

6. Visszahívások.
Újra felhívta most már csak a maradék 120 főt, ez 1 héttel azután történt, miután kiküldte az emaileket.
Ezután már csak telefonált, és mindenkit ráterelt a tárgyalásra, vagyis lezárta az ügyfeleket. 5 emberrel lett szerződése, akiből 3-al hosszú távú kapcsolat alakult ki, a másik 2-nek pedig helyrehozta az AdWords fiókját vagy a SEO-t tette rendbe. És még a többi telefonhívás sem halott ügy. A tapasztalatok szerint 2-3 hónapon belül az említett listából még további 5-8 ügyfélre legalább számíthat.

Adj el telefonon te is, vagy legyen még hatékonyabb! – A Minner segít

Három területet felölel az a 4 órás videós oktató anyag, amit a Minner készített. Hideghívás, személyes márkaépítés és üzleti kapcsolatépítés. Az egyes részeket külön is meg lehet venni, természetesen csomagban sokkal jobban megéri és hatékonyabb is. Az értékesítőd bárhol, bármikor, bármennyiszer meg tudja nézni a tananyagokat, mert az egész online videó anyagokon keresztül történik. Mit tartalmaz az Értékesítői Megapack?

Szerezz te is ügyfeleket telefonálással! Vásárold meg a Minner Hideghívás/telemarketing gyorstalpalóját! Kattints ide! 

Kapcsolódó cikkVan értékesítőd, marketingesed? Ezt a három területet fejleszd náluk, és még több eladásotok lesz!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!