A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 3. rész

Dátum

Megosztás

Az első két részben (1,2.) megtudhattad, hogy mi azaz új szolgáltatás, aminek bevezetését be mutatom, illetve azt, hogy hol reklámozom, milyen reklám anyagaim vannak, mennyit költök… Milyen meglepő igaz? Csak 2 cikk, vagy akár nevezhetjük blogbejegyzésnek is, amire rámegy az érdeklődő, és ha akarja megadja az adatát. Márpedig szépen jönnek az érdeklődők. De ez semmi se ér, ha nem hívom fel őket. Jelenleg tehát így néz ki

  1. Facebook reklámban rákattint valaki a hirdetésre, mely egy tartalomra visz.
  2. Miután elolvasta, eldönti, hogy megadja e az adatait. Azért is kérek több minden infót, hogy kevesebb fals érdeklődő jöjjön.
  3. Miután beérkezett a kontakt, remélhetőleg valós email címmel, azután én küldök egy emailt, hogy mikor alkalmas hívnom. Ha nem válaszol, akkor hívom, ha válaszol akkor a megadott időpontban.
  4. Jelenleg még felhívom őket telefonon, még most megéri. Később automatizálni szeretném.

Ebben a cikkben azt mutatom meg, hogy mit is mondok a telefonba.

  1. Kicseng a telefon, miután felvette, vagy bemutatkozik, vagy én szólalok meg előbb. Mándó Milán vagyok a Minner.hu-tól, és azért hívom, mert megadta az elérhetőségét az egyik promó cikkemre.
  2. Általában emlékeznek rá, így könnyen tudom folytatni. Tehát megvárom míg válaszol, vagyis erre a mondatomra igennel szoktak válaszolni.
  3. Már jön is a következő kérdésem: Miért vette fel velem a kapcsolatot? Magára ismert a
    cikkben? – 
    Több kérdés nem is kell, válaszolni fog mi az ok, és ez a legjobb, mert erre már tudok reagálni.
  4. Milyen tapasztalata volt eddig? Hol szokott reklámozni, milyen marketing csatornákat használ? – Itt teljesen felmérem. Már eleve jó pont számára is, hogy kérdezek. Már itt érzem, hogy kell e neki a szolgáltatásom. El kell fogadni, van akinek nincs rá szüksége.
  5. Ezután jön az, ami persze őt is érdekli, mi a szolgáltatásom! Figyelem eddig még semmit sem mondtam róla! Elmondom, hogy Időt és pénzt spórol (előnyök), de közben saját maga csinálja. Ez érhető így?  – Meg kell kérdezni, mert nehogy félre értsenek valamit miközben beszélek. A legjobb rész, ami tetszik nekik az, amikor elmondom mi történik ha szerződést kötöttünk, és utána belép, mit lát, mire tudja használni. Miért kell ez? Tudod mit mondok? Hogy ő lép be, ő használja, vele szerződök. Elképzeli, megjelenik előtte..., és így tudat alatt már magáénak is érzi. 
  6. Rátérek az árra, mivel ez érdekli őket a legjobban. Itt érzem a legeslegjobban azt, hogy üzlet lesz e vagy nem. Többször szoktam hasonlítani is más szolgáltatásra, hogy érezzék a kontrasztot. Az értéket a szolgáltatásban.
  7. Miután a cseverészésnek vége, vagyis én is érzem, hogy mindent tisztáztunk, azután elmondom, hogy akkor küldöm a regisztrációs linket, illetve elmondom neki mit kell tennie. – Szóval itt a végszó kiderül most lesz e üzlet, vagy később, vagy soha.
  8. Elköszönés.

Az 5. pont végén leírt rész az egyik legfontosabb. Na de azt hiszed mindig sikerül így beszélnem. Dehogy is. Emberből vagyok, hibázok. A beszélgető partneremtől is függ, hogy miről beszélünk, néha teljesen másról beszélünk és mégis üzlet lesz. A lényeg, hogy az előbb felírt pontokat közben be tartom, legfőképp az 5-ös pontot.

A cikksorozat további részei:
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 1. rész – A szolgáltatás, a kezdet
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 2. rész – Mennyit költök reklámra
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 3. rész – Mit mondok a telefonba
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 4. rész – Remarketing
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 5. rész – Túl sok érdeklődő, név választás

Fotó forrása: Ha nem tudod,
szégyelld magad!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!