A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 4. rész

Bármilyen termék, szolgáltatás reklámozásánál hasznos a remarketing. Az a lényege, hogy olyanoknak tudsz reklámozni, akik már jártak a weboldaladon, vagy a honlapod valamelyik oldalán. Észrevetted már, hogy sokszor követnek téged a reklámok? Pl. elromlott a laptop töltőd, rákeresel a googleban, és az azt követő hetekben biztosan többször is találkozol laptop töltő reklámmal. Először nézzük meg a mi a remarketing (vállalkozó szemszögéből):

  • Egy kódot helyezel el a weboldaladba, pl. a Google Adwords, vagy Facebook kódot
  • Ez összegyűjti azokat, akik jártak a weboldaladon (pl. hirdettél előtte, sokan jártak a weboldaladon)
  • Később őket is megtudod célozni reklámmal, így már olyanok előtt jelenik meg a hirdetésed, akik érdeklődést mutattak a szolgáltatásod iránt. (pl. webshopod van, és azokra hirdetsz, akik a kosárba betették a terméket, csak nem vették meg…)

Érted már? Ez egy jó eszköz, főleg úgy, ha tényleg jól használod ki. A héten találkoztam egy illetővel, aki azt mondta magáról, hogy ismert marketing szakember (bevallom figyelem a piacot, de nem halottam előtte róla 🙂 ). Erre össze vissza beszélt a remarketingről, és azt mondta alacsony konverzió jön például webshopokra. Sajnáltam is szegény ügyfeleit, sajnos itt tart a szakma, vagy is ott, hogy nem látják át az egyes marketing eszközöket, lépéseket, magát azt, hogy mit-miért-hol-hogyan kell használni. Pedig a remarketing a legjobb eszköz arra, hogy amikor a vevő eljut addig, hogy vásárolni akar a mi termékünkhöz, szolgáltatásunkhoz hasonlót, akkor mi jussunk eszébe! 

Én mire használom?
Ha valaki NEM tölti ki az űrlapomat a hirdetéseimnél, akkor valószínű még kell neki valami extra, valami ami átlendíti őt, és fel akarja venni velem a kapcsolatot. Erre jó a remarketing, akik látták a promó anyagaimat, ők fognak látni remarketing reklámot később. Többször is észrevettem már, hogy amint megtalálom azt a pluszt, máris ügyfél lesz az érdeklődőből. Erre jó példa a következő Facebook posztom:

Hangyafingnyin múlik a siker?
========================
Inkább sok apróságon. Egyet jegyezz meg: Minden leendő ügyfélnél van egy pont, amikor azt mondja, oké nekem kell a te szolgáltatásod, terméked… A legnehezebb eltalálni mi az a pont, mikor, mitől…
Itt van ez az új szolgáltatásom, amiről még “esettanulmányt” is vezetek.
Szépen lassan költök is rá. Jönnek a leadek, fel is dolgozom őket, ügyfél is lett már belőle. És mi történt tegnap? Eszembe jutott az a gerillamarketing akcióm, amit a HVG.hu is lehozott. Gondoltam belinkelem. Hátha valakire hat. Szerinted hatott? Naná! Jött egy erős lead (érdeklődő) persze csak egy, de megérte? Naná! Nála ez jelentette azt, hogy oké nekem kell az, amit csinálsz
Mennyi ilyen sztorit tudok. Van aki gondolkodik,
“hm majd ráírok valamikor…” Aztán jön valami shot, valami impulzus éri. Na ez volt tegnap a gerillamarketinges poszt.

Tudtátok, hogy egy "gerillamarketing" akciómat lehozta a HVG.hu? Anno emiatt a cikk miatt lett több ügyfelem is 🙂 Épp…

Közzétette: Minner – 2015. szeptember 22., kedd

Ezt vésd az eszedbe, amikor a saját vállalkozásodat építed! Türelem, türelem!
Vágj bele az egyik ötletbe! 105 üzleti ötlet vár rád!
Ezt Facebook posztom ide kattintva tudod lájkolni!

A HVG-s cikket egy az egyben be is reklámoztam 2 forintba került egy érdeklődő. Persze a HVG-re mentek rá, de a remarketing adatbázisomra így alig kell pár száz forintot költenem, és jött is új érdeklődő. Úgy, hogy először rákattintott a HVG-s cikkre, majd a blogra, és úgy az űrapot tartalmazó oldalamra. Na aki ezen végig megy, azt tudja mit akar :), és persze erős, potenciális érdeklődő lett.

A vállalkozásod elindításánál te is el tudod ezt érni. Én a 80/20-as szabályt alkalmazom a hirdetéseknél. Tehát 80%-ban új érdeklődőkre költök, a reklám büdzsé 20%-ából pedig remarketingelek azokra, akik olvasták a tartalmaimat (jah igen én csak ilyenekre viszem őket, vagyis cikkekre, blogbejegyzésekre, ahol általában van egy-egy felhívás, vagy űrlap, hogy vegyék fel velem kapcsolatot).

Olvasd el a vállalkozás ötleteket, és vágj bele te is, Tudod bármi kérdésed van, fordulj hozzám (pl. info@minner.hu, vagy Minner Facebookján chat üzenetben.)

A cikksorozat további részei:
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 1. rész – A szolgáltatás, a kezdet
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 2. rész – Mennyit költök reklámra
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 3. rész – Mit mondok a telefonba
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 4. rész – Remarketing
A fotelből nézheted végig, hogy bejön e az új szolgáltatásom – 5. rész – Túl sok érdeklődő, név választás

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később