Mikor kell egy új biznisz beindítani? Naná, hogy akkor, amikor a piac lejtmenetben van éppen. Az ingatlan piacra evickélünk, ahol is a hazai ingatlan kalmárok pápája Csorba Dániel, és a startup szektorban megedződött Vitáry Dániel idén elindította a DanDan vállalkozást. Igazán jól választottak célcsoportot, az ipari és üzleti ingatlan szektort célozták meg. A podcastben bemutatják vállalkozásukat, beszélünk mit csinálnak, mit kell tudni a piacról és hogyan indítottak be egy igazán izgalmas, már most több tíz milliárd forint portfólióval rendelkezdő ingatlanos céget. Az interjút Mándó Milán, a Minner alapítója készítette.
Youtube-on az interjút itt éred el Spotify-on itt, Apple Podcastban itt, vagy az alábbi lejátszókon keresztül:
Az interjú szöveges, rövid verziója
Weboldal: dandan.hu
Csorba Dániel és Vitáry Dániel összefogtak és elindítottak egy ipari, üzleti ingatlanokkal foglalkozó közvetítő irodát, ingatlan portált. Utóbbi mi még nem teljesen van így, még portál kinézetet nem fogsz találni. Csorba Dániel ismert személyiség az ingatlanosok körében, hiszen a legnagyobb ingatlan influencer a piacon. Vitáry Dániel pedig startup projektekben volt vezető, alapító, sőt a Cápák közöttben bemutatkozott Makery DIY étteremhez is csatlakozott és nemzetközi piacon a terjeszkedést ő segítette elő.
Utóbbi tapasztalatok is rávilágították V. Dánielt (mivel mindkettő Dani, így különböztetem meg őket.), hogy külföldön sokkal kiterjedtebbek egy ingatlanos szolgáltatásai akkor, ha ipari, vagy üzleti ingatlanról van szó.
Csorba Dániel már több mint 15 éve ingatlanozik, és több mint 10 éve Youtube-ozik, és tartalomkészítőként is aposztrofálja magát. A top ingatlanosok között van itthon, és már-már a váltás, új piacok felé való kitekintés kézenfekvő is volt számára.
Igazi kék óceánba tenyereltek bele, jó piaci résbe is, hiszen a hazai piacon az ipari ingatlanokk adásvételével nincs olyan cég, aki kiemelten foglalkozna.
A piac is velük van, mert a nagyértékű ingatlanoknál, üzleti ingatlanoknál is felütötte már a fejét az, hogy nehezebb megválni a ingatlantól, sőt pont a recesszió miatt sokaknak szükségük is van az eladásra.
A stratégia szerves része, hogy erős online jelenlétet kapcsolnak a DanDan-hoz. Mind a lead szerzés oldaláról, mind az ingatlanok bemutatásával kapcsolatban. Ettől még természetesen a személyes, telefonos sales szerves része munkájuknak.
A célcsoportjukra jellemző volt eddig, hogy úgymond a ‘szivarszobában” egymás között futtatták meg az ingatlanok eladását, kapcsolati háló útján, de a mai modern világban ez már nem működik teljesen jól. Például kapcsolatok is digitalizálódtak. Erre tud rácsatlakozni a DanDan.
Hallgasd végig a podcastot!
Ez jó volt! Van még ilyen?
- Több tonna homokot így is el lehet adni. Ilyen egy leleményes vállalkozó? Homokkép üzlet. Herczeg Tibor interjú
- 15 év után eladta startupját, most milliárdos befektető lett. Csillag Péter interjú (Starschema exit)
- Kezdő vállalkozóként a terméke bejutott a Rossmannba, DM-be, több száz millió forgalomnál jár.
- Megszerkeszted a szórólapot majd megrendeled. Székesfehérvári innováció a nyomdai piacon [podcast]
- Önerőből sikeresek. Ők kiléptek a mókuskerékből. 5 alkalmazottból vállalkozó sztori