A vásároktól az online eladásokig. A Bazsalikomoskert digitális sztorija

Dátum

Megosztás

Beh Mariann volt a vendégem abban a Vodafone-nal közös videósorozatunkban, amelyben vállalkozók digitális kihívásairól beszélgetünk. Az inspiráló interjúkat természetesen igazi minneres verzióban készítettem el, kifaggattam a vállalkozókat digitális mumusaikról és persze sikereikről is. Teakészítő workshop. Te elmennél? És online részt vennél rajta? Megkapod a csomagod, de csak az első workshopon bonthatod ki. Mariann figyelemreméltó vállalkozást épít, nézzünk bele a működésébe!

A videó rövid tartalma, összefoglalója

Tudjuk, hogy nem mindig van idő meghallgatni, megnézni egy interjút, de szeretnél azonnal elvinni magaddal valamit, így leírunk néhány fő gondolatot. Mivel az interjú rövid, így érdemes meghallgatni. 

Beh Mariann vállalkozása a Bazsalikomoskert. Kertészmérnökként vágott bele a vállalkozói létbe, teakeverékeket, fűszer- és góggynövény magokat, alapanyagokat értékesít.

Beh Mariann, a Bazsalikomoskert vállalkozásának néhány sarokszáma, fontos információja

  • 15 000 Követő instagramon, 
  • napi 100 látogató a webshopjában
  • 10 000 üveg teákeveréket adott már el
  • 2 könyvet írt fűszernövény témában

A vállalkozás úgy indult, hogy kiment vásárokba (pl. karácsonyi) és ott értékesítette teakeverékeit. Ez annyira népszerű lett, hogy azonnal több viszonteladóra is szert tett. Fontosnak tartotta, hogy igazán szép csomagolásba tegye be ezeket a teákat. 

Negyedévente befotózták a termékeket és akkor annyi kép készült, hogy több hónapra elég volt a közösségi média posztokhoz. Ezt érdemes ellesni Marianntól!

A viszonteladói értékesítés közben már elkezdte keresni gyűjteni, hogy milyen legyen a webshopja. Például azt is feljegyezte, hogy mit nem akar majd a weboldalán. Szerette volna, hogy egy könnyen használható, egyszerű webshop legyen.

A beszélgetés egyik fontos tanulsága, hogy: Törekedni arra, hogy mindig valami újjal találkozzon a weboldalon a látogató. Mariann odafigyel arra, hogy folyamatosan frissítse a weboldalát.

A pandémia előtt már több gyógynövény és teakeverék készítő workshopot is tartott. A lezárások idején online is tartott ilyen workshopokat, a vevők a hozzávalókat megkapták csomagban (dizájnos dobozban).

Másik fontos tanulsága: A közösségépítés online kezdődik, majd offline megerősítjük, és így varázsolunk visszatérő vásárlókat.

A videóinterjúban beszélgetünk még a hírlevélmarketingről, közösségi média hirdetésekről is.

HALLGASD MEG A TELJES INTERJÚT! 

További interjúk, hasznos tartalmak a Vodafone Business oldalon elérhetők: https://vodafone.hu/digitalismumus

Ha a videó nem nyílik, meg, akkor kattints ide!

További interjúk:

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Így tervezd az üzleti éved akkor is, ha nem vagy az a tervezős fajta

Biztosan mindenhonnan látod most, hogy így évtervezés, úgy évtervezés, érezheted picit a nyomást is, hogy csinálnod kell. Nos ezt a témát járjuk most körbe,...

Vigyázz, 3 nap alatt elfogyhat a KKV-támogató hitelprogram keretösszege!

November utolsó napján megjelent a mikro-, kis- és középvállalkozások likvid működésének támogatását célzó hitelprogram, amely korábban is hatalmas népszerűséggel bírt. Most a projekt újra...

Mercedes lóerő előfizetés, Walmart a Facebook új kihívója – Hírszemle podcast

A BMW után a Mercedes is előállt az előfizetéses extrák ötlettel, de még jobban feldühítette az embereket, mint a másik autómárka. Benne van az...

Bennfentes információk a Spar beszerzési osztályáról. Hogyan leszek beszállító? [podcast]

Bár már hallottam a Hungaricool by Spar lehetőségről, hogy magyar gyártók, márkák fel tudnak kerülni a Spar polcaira, ám kíváncsi voltam a sokkal mélyebb...

A fiatalok NEM csak rövid videókat néznek & Elon Musk jó példakép? – Minner hírszemle

Vajon jó ötlet szemben menni a Black Friday akciókkal? Egy cég így tett, érdekes megoldást választott. Kiderült, hogy a fiatalabb generáció mégis megnézi a...

5 hiba, amit ne kövess el a Facebook hirdetéseiddel

Hiába volt rengeteg botránya az utóbbi években, a Facebook továbbra is a hirdetők egyik kedvenc platformja világszerte és itthon is. A Digiméter kutatásai alapján...

Ki profitál a Black Fridayból? A magyar kereskedők magukat vágják át?

Hivatalosan Amerikában a Hálaadás napjához köthető a Black Friday: a Hálaadás minden évben november negyedik csütörtökére esik, aminek a másnapja a Fekete Péntek, ami...

Mit szóltak a befektetők Donát sörnaplójához? Pitchversenyen voltunk – Business GYM

Egy hete indult el Donát közösségi finanszírozó kampánya a Brancs közösség honlapján (Beerálom), ahol is elővásárlókat gyűjt a sörnapló termékére. Mivel ő is az...