Beh Mariann volt a vendégem abban a Vodafone-nal közös videósorozatunkban, amelyben vállalkozók digitális kihívásairól beszélgetünk. Az inspiráló interjúkat természetesen igazi minneres verzióban készítettem el, kifaggattam a vállalkozókat digitális mumusaikról és persze sikereikről is. Teakészítő workshop. Te elmennél? És online részt vennél rajta? Megkapod a csomagod, de csak az első workshopon bonthatod ki. Mariann figyelemreméltó vállalkozást épít, nézzünk bele a működésébe!
A videó rövid tartalma, összefoglalója
Tudjuk, hogy nem mindig van idő meghallgatni, megnézni egy interjút, de szeretnél azonnal elvinni magaddal valamit, így leírunk néhány fő gondolatot. Mivel az interjú rövid, így érdemes meghallgatni.
Beh Mariann vállalkozása a Bazsalikomoskert. Kertészmérnökként vágott bele a vállalkozói létbe, teakeverékeket, fűszer- és góggynövény magokat, alapanyagokat értékesít.
Beh Mariann, a Bazsalikomoskert vállalkozásának néhány sarokszáma, fontos információja
- 15 000 Követő instagramon,
- napi 100 látogató a webshopjában
- 10 000 üveg teákeveréket adott már el
- 2 könyvet írt fűszernövény témában
A vállalkozás úgy indult, hogy kiment vásárokba (pl. karácsonyi) és ott értékesítette teakeverékeit. Ez annyira népszerű lett, hogy azonnal több viszonteladóra is szert tett. Fontosnak tartotta, hogy igazán szép csomagolásba tegye be ezeket a teákat.
Negyedévente befotózták a termékeket és akkor annyi kép készült, hogy több hónapra elég volt a közösségi média posztokhoz. Ezt érdemes ellesni Marianntól!
A viszonteladói értékesítés közben már elkezdte keresni gyűjteni, hogy milyen legyen a webshopja. Például azt is feljegyezte, hogy mit nem akar majd a weboldalán. Szerette volna, hogy egy könnyen használható, egyszerű webshop legyen.
A beszélgetés egyik fontos tanulsága, hogy: Törekedni arra, hogy mindig valami újjal találkozzon a weboldalon a látogató. Mariann odafigyel arra, hogy folyamatosan frissítse a weboldalát.
A pandémia előtt már több gyógynövény és teakeverék készítő workshopot is tartott. A lezárások idején online is tartott ilyen workshopokat, a vevők a hozzávalókat megkapták csomagban (dizájnos dobozban).
Másik fontos tanulsága: A közösségépítés online kezdődik, majd offline megerősítjük, és így varázsolunk visszatérő vásárlókat.
A videóinterjúban beszélgetünk még a hírlevélmarketingről, közösségi média hirdetésekről is.
HALLGASD MEG A TELJES INTERJÚT!
További interjúk, hasznos tartalmak a Vodafone Business oldalon elérhetők: https://vodafone.hu/digitalismumus
Ha a videó nem nyílik, meg, akkor kattints ide!
További interjúk:
- Ismerd meg @veganeeta digitális mumusait! Vegán étterem és a digitalizáció
- Edzeni ingyen is lehet a webről. Dóri mégis eladja online edzéseit