Edzeni ingyen is lehet a webről. Dóri mégis eladja online edzéseit

Személyi edzőként több száz ember edzeni egyszerre? A megoldás természetesen az online. Minden fent van már a weben és mégis megveszik az emberek a közös edzéseket? Érdekes igaz? A következő vállalkozónak ezt sikerült megoldania! Debreczeni Dóri volt a vendégem abban a Vodafone-nal közös videósorozatunkban, amelyben vállalkozók digitális kihívásairól beszélgetünk. Az inspiráló interjúkat természetesen igazi minneres verzióban készítettem el, kifaggattam a vállalkozókat digitális mumusaikról és persze sikereikről is.

A videó rövid tartalma, összefoglalója

Tudjuk, hogy nem mindig van idő meghallgatni, megnézni egy interjút, de szeretnél azonnal elvinni magaddal valamit, így leírunk néhány fő gondolatot. Mivel az interjú rövid, így érdemes meghallgatni. 

Debreczeni Dóri vállalkozásának néhány sarokszáma, fontos információja –

  • 68 ezer követő Instagramon
  • Hibrid edzésben egyszerre online és szabad levegőn is egyszerre tartott edzést. 70-en élőben, 120 fő online csatlakozott be.
  • Személyi edző, 1/1-es edzésekkel és a fenti online és csoportos edzésekkel is
  • A Garmin Running Club / futóklubot is vezeti
  • Influencerként is megkeresik a szponzorok, mivel korábban marketinges volt (ez a szakmája is) a szponzorokat igazán ki tudja szolgálni

A pandémia miatt ő is elindult az online edzések világába. Látta, hogy többen próbálják megoldani például becsületkasszával a bevételszerzést, de ő úgy gondolta jobb fix összeget kérni mindezért. Ehhez persze pluszt kell nyújtani, és ő úgy gondolta, hogyha stream-elik, élőben közvetítik, akkor mindezt természetesen minél jobb minőségben tegyék. Jó kamera kellett, és még zenét is streamelték. Ezeknek a technikai hátterét közösen tanulták meg férjével. Ez egy befektetés is volt természetesen és sok-sok kutatás.

Sok külföldi magyar is becsatlakozott az online edzésekbe, így bővíteni tudta az ügyfélkörét, sőt olyanokhoz is eljutott, akikhez egyébként nem.

Az edzéseknél a motivációt is segíti az, hogy egy adott időpontban van az edzés, mert tudták magukat kötni hozzá. Az emberek a közösségért is fizettek.

A marketingnél bár erős az organikus tartalmakban, például Instagramon és Facebookon is, de Dóri hirdetni szokott a Facebookon is és emelett a Google hirdetéseknél. Amikor szezon van akkor még inkább rátapos a hirdetési keretekre (többet hirdet).

Mostani kihívás, hogy már több mint 7 éve frissítette a weboldalt. Egyik irány, hogy blogosítja, magazinosítja a weboldalát. Nem gyűjti az e-mail címeket, erre fel akar építeni egy e-mail marketing rendszert. Amivel ő is szenved, hogy erre hol tud időt szakítani.

Dóri az edzések mellett influencerként is tekint magára, szponzori megkereséseket folyamatosan kap. Szakmája marketinges, így ez sokat segít abban, hogy még jobban ki tudja szolgálni az ügyfeleket.

HALLGASD MEG A TELJES INTERJÚT! 

További interjúk, hasznos tartalmak a Vodafone Business oldalon elérhetők: https://vodafone.hu/digitalismumus

Ha a videó nem nyílik, meg, akkor kattints ide!

Előző interjúsorozat a témában: Ismerd meg @veganeeta digitális mumusait! Vegán étterem és a digitalizáció

Jó, hogy olvasol!
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!