Edzeni ingyen is lehet a webről. Dóri mégis eladja online edzéseit

Dátum

Megosztás

Személyi edzőként több száz ember edzeni egyszerre? A megoldás természetesen az online. Minden fent van már a weben és mégis megveszik az emberek a közös edzéseket? Érdekes igaz? A következő vállalkozónak ezt sikerült megoldania! Debreczeni Dóri volt a vendégem abban a Vodafone-nal közös videósorozatunkban, amelyben vállalkozók digitális kihívásairól beszélgetünk. Az inspiráló interjúkat természetesen igazi minneres verzióban készítettem el, kifaggattam a vállalkozókat digitális mumusaikról és persze sikereikről is.

A videó rövid tartalma, összefoglalója

Tudjuk, hogy nem mindig van idő meghallgatni, megnézni egy interjút, de szeretnél azonnal elvinni magaddal valamit, így leírunk néhány fő gondolatot. Mivel az interjú rövid, így érdemes meghallgatni. 

Debreczeni Dóri vállalkozásának néhány sarokszáma, fontos információja –

  • 68 ezer követő Instagramon
  • Hibrid edzésben egyszerre online és szabad levegőn is egyszerre tartott edzést. 70-en élőben, 120 fő online csatlakozott be.
  • Személyi edző, 1/1-es edzésekkel és a fenti online és csoportos edzésekkel is
  • A Garmin Running Club / futóklubot is vezeti
  • Influencerként is megkeresik a szponzorok, mivel korábban marketinges volt (ez a szakmája is) a szponzorokat igazán ki tudja szolgálni

A pandémia miatt ő is elindult az online edzések világába. Látta, hogy többen próbálják megoldani például becsületkasszával a bevételszerzést, de ő úgy gondolta jobb fix összeget kérni mindezért. Ehhez persze pluszt kell nyújtani, és ő úgy gondolta, hogyha stream-elik, élőben közvetítik, akkor mindezt természetesen minél jobb minőségben tegyék. Jó kamera kellett, és még zenét is streamelték. Ezeknek a technikai hátterét közösen tanulták meg férjével. Ez egy befektetés is volt természetesen és sok-sok kutatás.

Sok külföldi magyar is becsatlakozott az online edzésekbe, így bővíteni tudta az ügyfélkörét, sőt olyanokhoz is eljutott, akikhez egyébként nem.

Az edzéseknél a motivációt is segíti az, hogy egy adott időpontban van az edzés, mert tudták magukat kötni hozzá. Az emberek a közösségért is fizettek.

A marketingnél bár erős az organikus tartalmakban, például Instagramon és Facebookon is, de Dóri hirdetni szokott a Facebookon is és emelett a Google hirdetéseknél. Amikor szezon van akkor még inkább rátapos a hirdetési keretekre (többet hirdet).

Mostani kihívás, hogy már több mint 7 éve frissítette a weboldalt. Egyik irány, hogy blogosítja, magazinosítja a weboldalát. Nem gyűjti az e-mail címeket, erre fel akar építeni egy e-mail marketing rendszert. Amivel ő is szenved, hogy erre hol tud időt szakítani.

Dóri az edzések mellett influencerként is tekint magára, szponzori megkereséseket folyamatosan kap. Szakmája marketinges, így ez sokat segít abban, hogy még jobban ki tudja szolgálni az ügyfeleket.

HALLGASD MEG A TELJES INTERJÚT! 

További interjúk, hasznos tartalmak a Vodafone Business oldalon elérhetők: https://vodafone.hu/digitalismumus

Ha a videó nem nyílik, meg, akkor kattints ide!

Előző interjúsorozat a témában: Ismerd meg @veganeeta digitális mumusait! Vegán étterem és a digitalizáció

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Így tervezd az üzleti éved akkor is, ha nem vagy az a tervezős fajta

Biztosan mindenhonnan látod most, hogy így évtervezés, úgy évtervezés, érezheted picit a nyomást is, hogy csinálnod kell. Nos ezt a témát járjuk most körbe,...

Vigyázz, 3 nap alatt elfogyhat a KKV-támogató hitelprogram keretösszege!

November utolsó napján megjelent a mikro-, kis- és középvállalkozások likvid működésének támogatását célzó hitelprogram, amely korábban is hatalmas népszerűséggel bírt. Most a projekt újra...

Mercedes lóerő előfizetés, Walmart a Facebook új kihívója – Hírszemle podcast

A BMW után a Mercedes is előállt az előfizetéses extrák ötlettel, de még jobban feldühítette az embereket, mint a másik autómárka. Benne van az...

Bennfentes információk a Spar beszerzési osztályáról. Hogyan leszek beszállító? [podcast]

Bár már hallottam a Hungaricool by Spar lehetőségről, hogy magyar gyártók, márkák fel tudnak kerülni a Spar polcaira, ám kíváncsi voltam a sokkal mélyebb...

A fiatalok NEM csak rövid videókat néznek & Elon Musk jó példakép? – Minner hírszemle

Vajon jó ötlet szemben menni a Black Friday akciókkal? Egy cég így tett, érdekes megoldást választott. Kiderült, hogy a fiatalabb generáció mégis megnézi a...

5 hiba, amit ne kövess el a Facebook hirdetéseiddel

Hiába volt rengeteg botránya az utóbbi években, a Facebook továbbra is a hirdetők egyik kedvenc platformja világszerte és itthon is. A Digiméter kutatásai alapján...

Ki profitál a Black Fridayból? A magyar kereskedők magukat vágják át?

Hivatalosan Amerikában a Hálaadás napjához köthető a Black Friday: a Hálaadás minden évben november negyedik csütörtökére esik, aminek a másnapja a Fekete Péntek, ami...

Mit szóltak a befektetők Donát sörnaplójához? Pitchversenyen voltunk – Business GYM

Egy hete indult el Donát közösségi finanszírozó kampánya a Brancs közösség honlapján (Beerálom), ahol is elővásárlókat gyűjt a sörnapló termékére. Mivel ő is az...