Először azt hitték, hogy csak cégek, grafikusok a felhasználóik, aztán kiderült, több gyerek is használja

Múlt héten egy üzleti ebéden voltam a Névjegy Királlyal és a projektmenedzserükkel. Na jó, inkább csak brainstorming volt, ötleteltünk mindenféléről. Aztán Kristóf, a projektmenedzser mesélt egy sztorit a Forzen.hu -ról. Ez az új online szerkesztőjük, amiben névjegykártyát, szórólapot, posztert és online grafikákat lehet készíteni. Mindig figyeli, hogy milyen grafikákat készítenek a programban a felhasználók (azért, hogyha kell, segítse őket), és ekkor lett figyelmes egy letisztult, szép névjegyre. Felvette a kapcsolatot a készítőjével, vagyis a grafikán szereplő vállalkozóval. (kép alatt folytatom).

nevjegykartyagyerek_nevjegykiraly

A váratlanul előkerülő új célcsoport

Ő azt mondta, hogy nem ő készítette, hanem a középiskolás fia. Bár Kristóf ezt érdekességből mondta el, de én egyből ráharaptam a sztorira. Mondtam: “Hát ezt tudjátok mit jelent? Ó b@szki, hát persze, erre miért nem gondoltunk eddig…”. Egyből felelevenedett előttem, hogy én is anno mennyi grafikát, névjegykártyát, táblázatot, meghívót… készítettem szüleimnek, akik vállalkozók (vegyesboltjuk van). És máris jött az ötlet: teszteljük le azt, hogy a középiskolásokra reklámozunk, akiknek vállalkozók a szüleik. Érdekes lehetőség. Pár tízezer forintnyi tesztet (reklámköltség) megér. Illetve a kommunikációban is ki kell emelni, hogy akár a gyermeked is meg tudja csinálni a grafikád.

A gyerekek már ebbe születtek bele

Utána azt beszéltük, hogy nem biztos, hogy az a megfelelő kommunikáció, hogy  olyan könnyű használni a Forzent, hogy még egy 12-16 éves is tud benne grafikát készíteni. Az azért lehetséges, mert ők már ebben nőttek fel, a technológiában, így nem a könnyű kezelhetőség-gyerek párhuzamot kell kiemelni, hanem inkább azt, hogy nem feltétlen a vállalkozónak kell használnia, hanem kérje meg a gyermekét (legalább tanulhat belőle). Eztán felmérték a felhasználóikat, és kiderült, hogy több kisvállalkozónak is a középiskolás vagy egyetemista gyermeke készítette a grafikát. Sőt, többnek is ők kezelik az online, Facebook kommunikációjukat.

Tovább ötleteltünk

Aztán átterelődött másra a téma. Gergő, a Névjegy Király mesélte, hogy egy ismerőse figyelemmel kíséri az üzleti videóblogomat, amiben bemutatom egy vállalkozás megvalósítását, és, hogy őt mennyire motiválja, érdekesnek találta az egész vlogos projektet. Megkérdezte, hogy ezt nem tudnánk valahogy úgy Youtube-ra vinni, hogy a Névjegy Király is szerepeljen benne, mármint a cég, meg az ilyen brainstormingok, ötletelések, vagy éppen az, hogy megyünk a mi általunk szervezett Marketing Roadshowra (most épp Győrbe megyünk). Szóval most ezt kezdtük el tervezgetni, kell jó sztori, forgatókönyv, hogy ne legyen unalmas.  Addig is nézd a videóblogomat! Kattints ide! 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később