Az első rész nagyon felkeltette a figyelmeteket, és többen is jeleztétek, hogy néztétek volna még tovább. Erre nem is számítottunk, hogy 2 órás live-ot is végignéznétek. Milyen a jó Facebook-hirdetés? Hogyan érhetem el legjobban, hogy az emberek vásároljanak, és sok vevőm legyen? Vavrek Balázs és Losonczi János marketingszakértők a Minner által beküldött vállalkozói hirdetéseket elemzik. Olyan ötleteket és javaslatokat tesznek, amelyekkel jobbá tehetitek a hirdetéseiteket. A példákon keresztül te is jobban megértheted, hogy milyen szövegek segítségével lehet még jobb eredményt elérni. Ez az első rész; olyan sok hirdetést elemeztek, hogy a héten még egy újabb epizód is lesz pénteken, hogy tovább elmélyedjünk ebben.
Az előadás Youtube-on itt érhető el, vagy az alábbi lejátszón keresztül:
Az első részről lemaradtál? Nézd meg itt:
Facebook hirdetés elemzések 1. rész – Vavrek&Losi – VIDEÓ
Van még ilyen előadás, cikk?
- Kötelező! Marketingkommunikációs ökölszabályok Mándó Milántól – VIDEÓ
- Hírlevél és e-mailt marketing szövegek esettanulmánnyal – VIDEÓ
- Google Ads célzás, célcsoport szegmentálási lehetőségek – VIDEÓ
A tippem még az, hogy az M7 konferencia összes tartalmát fogyaszd el! M7 Üzleti konferencia a Minnertől
