Indíts vállalkozást: 169. ötlet – Gyermek, baba-mama előfizetéses webshop (subscription box)

Ha az Y generációhoz tartozol (1980 és 1999 között születettek), vagy szülője vagy az ebbe a generációba tartozó gyerek(ek)nek, akkor biztosan emlékszel A tudás fája című kiadványra. Ha előfizettél rá, akkor hetente hozta a postás az újabb és újabb enciklopédia szerű anyagokat (vizuális volt és igényes), melyet lefűztél egy mappába. Ha jól tudom, könyvesboltban és újságosnál is meg lehetett venni, de ez nem biztos. Egy tény, az akkori előfizetéses termékértékesítés egyik jó példája, és bizony ezt az üzleti modellt most egy webshopon keresztül még jobban meg tudjuk oldani. Huhh, ha most baba-mama blogger lennék, akkor ennek nekifeküdnék, az biztos. Jöjjenek is az ötletek ehhez kapcsolódóan.

169. üzleti ötlet – Gyerek, baba-mama havidíjas, előfizetéses webshop (subscription box)

Egy antikváriumban lettem figyelmes arra, hogy náluk meg lehetett venni az egész A tudás fája című sorozatot. És ekkor mondom, jéé de jól csinálták anno. Na várjunk csak! Ekkor jöttem rá, hogy na végre újabb (ámbár régi) olyan terület, amire rá lehet húzni és meg lehet csinálni az előfizetéses webshopot. Sőt az ilyennél még lehet nem is baj, ha utánvétesre csináljuk a fizetést, bár már van olyan is, hogy havonta levonja a bankkártyáról az összeget.

Azonnal megörültem tehát a területnek, mert máris bővíthetem a Minneren már olvasható havidíjas webshop ötletbörzémet egy nagyon is piacképes iránnyal. Sőt van olyan ötletem is, ami már egy meglévővel össze is párosítható.

Milyen termékeket lehet árulni így szülőknek/gyerekeknek? 

Itt a célcsoport a gyerek, de valójában a szülő fizet.

  • A tudás fája sorozathoz hasonló termék, kiadvány. Igazából bármi, amit szét tudsz bontani darabokra és azt gyűjthetik.
  • Angol/német nyelvoktatós anyagok
  • Oktató vagy készségfejlesztő anyagok
  • Pénzügyi tudatosság témakör is nyerő lehet (még lehet a szülő is tanul belőle…)
  • 3D nyomtatós ötlet: Olvastad már a 6. startup ötletet?  3D nyomtatás, 3Doodler/3D nyomtató toll kiegészítő + közösségi finanszírozó kampány  – Nem lövöm le a poént, ha elolvasod azonnal rájössz, hogy bizony ehhez tényleg lehet előfizetéses megoldást is csinálni. Pl. alapanyagokat küldesz havonta, mintákat, ötleteket, terveket…

Üzleti megoldások és tippek ehhez a vállalkozás ötlethez: 

Üzleti modellre, vagyis inkább termékértékesítési stratégia ötletre elsőre az jutott eszembe, hogy érdemes ingyenes anyagot készíteni. Akár legyen az email, de a legjobb belekalkulálni egy ingyenes anyagot, amit mondjuk iskolákba viszel ki. Akár párosítható valamilyen élő oktatással is. Szó szerint haknizni mész a sulikba és ott a gyerekeknek promózod. Ők hazaviszik az ingyenes “termékmintádat” benne az előfizetés részleteivel is. Az ingyenességről itt írtam:  Először adsz valamit INGYEN, és utána vásárlót tudsz belőle szerezni? Mit kell tudni a freemium értékesítési rendszerekről, modellről?

Mi lenne, ha ez online és offline is lenne? Máris haladhatunk a korral, és mi lenne, ha nyomtatás mellett mobilapplikációban is kapnák a “dolgokat” a gyermekek, vagy járna hozzá applikáció is. Ez akár később lehet egy újítás a részedről,  egy új csapásirány, sőt ezzel újabb terméket/szolgáltatást tudsz értékesíteni. Például összekötni a korábban már leírt startup ötlettel >>> Oktató mobilapplikáció gyerekeknek

Webáruház indítás feltételei, lépései

Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!

[adrotate banner=”5″]

fotó: apron.hu

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később