Előfizetéses webshop / vállalkozás ötletek. Azonnali törzsvásárlóid lesznek!!! Inspirálódj belőlük!

Dátum

Megosztás

A Minner vállalkozás ötletei között már írtam a előfizetéses,  „feliratkozós” webshopokról (subscription box). Tehát olyan vállalkozás ötletről van szó, mint pl. amit leírtam a 86. ötletben– Havidíjért zokni, boxer, bugyi, póló… Amiben az a lényeg, hogy a te webshopodban előre meghatározott havi/időszakos díj ellenében előre meghatározott darabszámú zokni csomagot küldesz a vevőnek. Pl. havonta 5 új pár zokni. Most csak a példa kedvéért írtam le.

A Shoprenterrel együttműködve az e-kereskedelem rovatban olyan tartalmakat készítünk, amivel a webáruházad az első lépéstől profin működhet. Ahogy a Minnertől megszokhattad, azt keressük, hogyan lehet jobban csinálni!

Tudod, miért jó ez? A vásárlóból egyből törzsvásárlót csinálsz. Nem csak egyszer győzöd meg, hanem többször fog rendelni tőled (átlagosan havi előfizetés esetén 3 hónapig előfizetők maradnak). Értelemszerűen főleg az olyan termékek jók egy ilyen vállalkozás ötletben, ami hamar fogy, illetve meg akarja magát kímélni a vevő, hogy be kelljen mindig mennie a boltba… De van már olyanra is példa, hogy pl. márkás inget bérelhetsz ilyen módon. Havonta 20 dollár, kapsz inget, hordod, majd visszaküldöd. Na, de nézzük is, miből válogathatsz (ezeket már működő külföldi példák alapján állítottam össze):

Fontos!!! Információk, tapasztalatok, trendek

  • Az időszak nem csak havonta lehet, hanem pl. negyedéves megrendelések (pl. samponnál értelemszerű, hogy nem havonta küldesz ki egy flakonnal). Fent úgy válogattam össze, hogy akár össze is kapcsolhatók egy oldalon belül, vagy legalább egy brand alá.
  • Ami érdekes volt, hogy sokan indulnak zoknis vagy férfiaknak szóló előfizetéses ötletekkel. A trendek azt mutatják, hogy a női előfizetéses ötletek ruhanemű esetében jobban bejönnek. Főleg annak tudható be, hogy a ruhavásárlók célközönsége a nők körében sokkal nagyobb.
  • Átlagosan 3 hónapig lesznek előfizetőid a vásárlók, ezzel tudsz tervezni pénzügyileg (havi előfizetést nézve).

Ez a cikk is érdekelhet: 5 dolog, amiért megéri feliratkozós, havidíjas, “dobozos” webshopot indítani

Webáruház indítás feltételei, lépései

Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt, mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!

[adrotate banner=”5″]

Fotó: Bakers Krate

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!