18. üzleti ötlet: Így keresel pénzt a hackerek által

Egyre több eszközt, “kütyüt” használunk, sőt egyre több szoftvert, alkalmazást. A legtöbben nem használnak vírusirtókat, illetve az adatvédelmi beállításokat sem teszik meg, sőt el sem olvassák őket. Ez egyrészt azt jelenti, hogy még mindig növekedés alatt áll a vírusirtó piac, illetve a kiberbiztonság. Már itthon is egyre többen használnak netbankot, és lehet, hogy a bankok többlépcsős belépési rendszere megvéd, mégis sok áldozatot szed a netbankos lopás is. A bankkártyás csalásokról nem is beszélve… Szinte naponta írhatnánk arról cikket, hogy mennyi embert károsítanak meg a csalók.

18. üzleti ötlet: Biztonsági szakértő, tanácsadó

Az ötlet tehát kézenfekvő, az embereknek szükségük van biztonsági szakértőre, főleg szoftver biztonságban. Ehhez persze képezned kell magad, szóval nincs ingyen ebéd. Én először is a vírusirtóknak néznék utána… A legtöbbnél partnerprogram is van, szóval abból eleve lehet profitálni. Aztán jöhetnek az adatvédelmi beállítások, sőt mobil applikációk beállításai….

Nem is értem miért nincs még ilyen bolt. Bemész, aztán mindenben segítenek, 2 óra alatt biztonságos a laptopod, mobilod….

Tudom, tudom, erre való az informatikai bolt, de én egyben sem láttam ilyen tanácsadást. Például pár éve jöttek rá, hogy a legtöbb ip kamerára bárki rá tudott csatlakozni, irányítani. Az is érdekes, hogy sok ip kamera alapbeállításon működik, és azokat internetről is el lehet érni (csak egy-két tipp). Nem is beszélve arról, hogy több csaló rá tud csatlakozni a laptopok kamerájára, be tudja kapcsolni úgy, hogy az nem világit. Ilyen esetben megpróbálja a bankkártya adatait megszerezni pl. webshop vásárlás közben.  Kapcsolódó cikk: Mark Zuckerberg is leragasztja a laptopja kameráját – Hoppá

a, ötlet: Állíts össze egy all in one csomagot, vagyis minden egyben csomagot. Ami lefed egy teljes körű védelmi beállítást. Legyen az wifi, számítógép, mobiltelefon.
b, ötlet: Indíts el egy webshopot, amiben csak olyan laptopokat, mobiltelefonokat árulsz, ami teljes védelemmel rendelkezik.

Képezni kell magad mindenképpen, vagy pedig szakembereket keresni. Jó hír! Már a MinnerAkadémián is van etikus hacker képzés: EHK – Etikus Hacker Képzés

Kapcsolódó ötletek, amiket külön kibontottam: 

Célpiac: Cégek, magánszemélyek, idős emberek
“Szállítók”, partnerek: Biztonsági cégek, vírusirtó szoftverek forgalmazói…
Konkurencia: Kifejezetten tanácsadásra, megelőzésre szakosodott vállalkozás nincs a piacon
Megvalósítás, üzlet:
1. Először ki kell tanulnod, lehet, hogy ez kicsit hosszabb idő lesz.
2. Tanulás közben is már profitálhatsz, forgalmazd a vírusirtó szoftvereket.
3. Írj blogot, nyugodtan oszd meg tapasztalataidat, úgyis legtöbbször vagy online, vagy személyesen
kell tanácsot adnod.
4. Menj el vidékre, tarts előadásokat.
Profitvárakozás:
Ahogyan több ötletnél is írtam, készíts külön csomagokat, így már a vásárlót választás elé is állítod. Az AVG vírusirtók eladásai után például 15% jutalékot kapsz. Kiszállási díjat kérj, ha házhoz mész, 5-10 ezer forint közötti összeget nyugodtan elkérhetsz.

[adrotate banner=”5″]

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A digitális világban folyamatosan újabb trendek ütik fel a fejüket, amiket nehéz lekövetni és persze nem is mindig szükséges, de nem árt néha kísérletezgetni. Ezzel a küldetéssel nem azt mondjuk, hogy cseréld le teljesen a weboldalad dizájnját, apróbb módosításokkal is konverziónövekedést tudsz elérni. Például a Minner is 2018 óta apróbb módosításokat alkalmaz. Adunk pár támpontot, hogy milyen változtatásokat érdemes eszközölni:

  • Konverzióra optimalizált oldalak, a főoldal kivételével minden aloldalon csak egy CTA (call-to-action) lehetőség van, pl. vásárlás gomb, kosár, email-cím űrlap, kapcsolatfelvétel, stb.
  • Nagy, lapozható borítóképek (sliderek) a főoldalon.
  • Piktogramok, jelölések, tanúsítványok: segítik az információ feldolgozását, a látogató több ideig böngészik az oldalon.
  • A folyószöveg legalább 15-ös, de inkább 16-os betűméretű. A cím vagy kiemelt szöveg ennél nagyobb.
  • Színátmenetes háttér két színnel, lehetőleg a márkád színeinek kombinációjával.
  • Ha pedig a promóciós oldalad kinézetét frissítenéd, a Themeforest oldalon rengeteg sablon közül választhatsz.

Még több ehhez hasonló tippet, ötletet olvashatsz az alábbi cikkekben:

Milliárdos forgalmuk van. Mit csinálnak online?

Ideje redizájnolni a weboldalad. Akár WordPress oldalad van, akár más

MinnerInstant

Áprilisban, a Digitális Ninja hetek alatt számtalan nagyszerű szoftvert mutattunk be, amelyek segítenek új szintre emelni a digitalizációt a cégeden belül. Egyik leghasznosabb közülük a LastPass, egy online jelszószéf szoftver, amit nem csak a vállalkozásodban használhatsz, hanem magánszemélyként is. Az elfelejtett jelszó dühítő, és még hátráltat is, éves szinten akár órákat vehet el tőled az új jelszó igénylésének folyamata. Ne engedd, hogy ilyen apróságok visszafogják a hatékonyságod! Ha bizalmatlan lennél, ne adj meg érzékeny információt (pl. bankkártyaadat), de általános belépésekhez nyugodtan használhatod.

Ebben a cikkben segítünk, hogyan tudod beállítani: Az összes jelszavad egy helyen, biztonságos jelszószéfben – LastPass használata

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek