8. üzleti ötlet – fizikai arany, aranyérme értékesítése

Az ötlet  megírásának első verziójakor söpört végig hazánkban a brókercsőd, brókercsalások hulláma. A Buda-Cash, Hungária Értékpapír, és a Quaestor brókercégnél is problémák merültek fel, ezeket a nevükre kattintva el tudod olvasni. Akkor arra hivatkoztam, hogy emiatt egyre többen fognak a fizikai arany felé is kacsintgatni. Ez be is jött, látszott, hogy egyre több arannyal foglalkozó cég indult el az utóbbi években. Most 2018-at írunk, az ötletet frissítem. Változott valami az utóbbi években?

  • A vezető politikusok tesznek róla, hogy ne legyen stabil a gazdaság.
  • Vámháborút indított el Donald Trump amerikai elnök,
  • közben itt az európaiak nyakán a migrációs, bevándorlós probléma
  • folyamatosan háborúban áll legalább két ország
  • az arany fontos alapanyaga a technológiai szektornak

És ez minek kedvez? Hát az aranynak! Az aranyat nem sikerült leváltania a kriptovalutáknak sem, főleg azért sem, mert a legtöbb kriptopénz nagyon volatilis, hosszú távú befektetésnek nem való. Az elektronikai ipar is folyamatosan növeli a felhasznált arany mennyiséget. Igaz ebből egy része vissza is kerül hozzájuk. Például: Azt is mondhatjuk, hogy az Apple aranybefektető is egyben – 1 tonna aranyat nyert ki a mobiljaiból 2015-ben

8. vállalkozási ötlet: fizikai arany értékesítés + ráépülő szolgáltatás

Nem azt mondom, hogy te legyél a következő Klapka György, hanem azt, hogy érdemes fizikai aranyat értékesíteni, sőt még az aranylapkáknak és az érméknek is van piaca. Utóbbinak még az árrése is nagyon magas! A cégeknek már megvan az erre kiépített hálózata (ebbe tudsz becsatlakozni), ezt főleg a komoly cégekre értem. Lehet havidíj ellenében is venni aranyat, pl. havi 20 ezer Ft-ért 2 gramm aranyat tud venni leendő ügyfeled.

Két célcsoportot is ki tudsz szolgálni:

  1. Olyan embereket, akik aranymegtakarítást szeretnének. Jelenleg az arany cégek olyan konstrukcióban kínálnak arany vásárlást, hogy az ügyfél a kiválasztott havidíj ellenében fizikai aranyat vásárol. A havidíj miatt neked is sokkal kiszámíthatóbb lesz a jutalékod, míg az ügyfél is átlagáron tud aranyat venni, így a kockázata is alacsonyabb lesz. A tárolást a cég végzi. Számukra a fizikai arany mellé tudsz érmét is árulni, nagyon sok megtakarító egyszerre választja a havidíjas konstrukciót és időnként vesznek érmét, vagy pár grammos lapkákat.
  2. Olyan embereket célzol meg, akik ajándékba szeretnének adni néhány grammos aranylapkát, érmét. Ezt online is tudod értékesíteni, mintha egy webshop lenne. Egy gramm aranyérme most 12 000 Ft-ba kerül.

Célpiac: Megtakarítók, vállalkozók  a fizikai arany esetén, érménél már tágabb a célcsoportod
“Szállítók”, partnerek:
Olyen cégek, akiktől fizikai aranyat lehet venni, pl. SolarGold, Conclude, de van, amelyik MLM-ben is működik
Konkurencia: Minden pénzügyi, befektetési szolgáltató, illetve biztosítók is, mivel főleg hosszútávra szoktak aranyat venni az emberek.
Megvalósítás, üzlet:
0. 
Webáruház indítás feltételei, lépése. Külön cikkben találod a csekklistát. 
1. Szerződj le egy aranyat értékesítő céggel. Erre jó példa lehet a SolarGold, elég nagyok, megbízhatók, és nagyon jó konstrukcióik vannak. Ez azért is jó, mert jó terméket fogsz árulni.  Hidd el, szólsz nekik, és máris segítenek mindenben.
2. Keresd meg ismerőseidet először, az arany mindenkit érdekel. Nem? Aztán kérj ajánlást tőlük.
3. A weboldaladon ahová csak tudsz tegyél űrlapot, amin keresztül jelentkezni tudnak nálad az érdeklődők, akik fizikai aranyat szeretnének vásárolni. Ahogy a marketingben majd látod alul, írj amennyi blogbejegyzést csak tudsz a témában. Készíts egy alap bemutatkozó oldalt, hozzá kapcsolod a blogot + használj landing oldalakat is. A néhány grammos aranyérméket, és lapkákat webshop rendszeren keresztül is tudod értékesíteni (pl. havidíjas webshopmotort használva – Shoprenter, Unas, Shopify).
Marketing: Kezdj el blogolni! Ez komolyan mondom, sok helyen olvashatod majd az ötleteknél, de ez az egyik legjobb eszköz, hogy a bizalmat is felépítsd a vevőben. Annyi hír van az aranyról, hogy témából nem lesz hiány. Legyél aktív a közösségi hálókon! A kommunikációdat meg fogja könnyíteni, hogy blogolsz. Lesz mit megosztanod, pl. a bejegyzések rövid tartalmát, azokból videókat készítesz…

  • A fizikai aranyat főleg személyesen tudod értékesíteni. Így egyrészt ajánlások útján tudsz új ügyfeleket szerezni. Másrészt a blogban elhelyezett űrlapokon és a landing oldalakon keresztül érdeklődőket gyűjtesz (lead-ek gyűjtése). Felhívod őket, majd tárgyalást egyeztetsz. Ajánlom figyelmedbe a Minner hideghívás oktatását a MinnerAkadémia videós oktató oldalon!
  • Az érmét tudod csak online is árulni. Erre hozz létre több típusú témájú landing oldalt.

Profit várakozás:
Mivel jutalékos munka, oda kell tenned magad, de így is megéri csinálni. A profitvárakozást nehéz behatárolni, de például, ha sikerül nagyobb ügyfeleknek eladnod, akkor egy-egy ilyen üzletből akár 50-150 ezer forintot is kaphatsz. Érdemes megkeresned a SolarGold-ot, és kérdezd meg.  Lehet az arany értékesítés egy másik befektetéshez is kapcsolat, és a ráépülő szolgáltatásból még több profitod lehet. Az érme és lapka értékesítés pedig egy szintén jól kiszámítható bevételed lehet.
Szolgáltatások, amik vonzóvá tehetik a te üzleted:
Folyamatosan figyeled az arany árát, és szólsz a befektetőknek, ha jobb vételi lehetőség kínálkozik. Egyedi ajándékdobozos megoldásokat készítesz az érmék és a lapkák értékesítéséhez.
További lehetőségek, bővülés

  • Erre már felépítheted a további befektetések közvetítését, és máris egy komplett céget kapsz.
  • Sőt, ha kezd menni az üzlet, nyiss egy boltot, ékszer boltot, nagyon is kapcsolódik az ötlethez.
  • Az aranyérmék mellé érdemes lehet hozzákapcsolni az érmebróker ötletet: 46. ötlet – Antik nepper online

Webáruház indítás feltételei, lépései

Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne!

[adrotate banner=”5″]

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később