Már van ilyen vállalkozás, miért indítsak egy hasonlót?

Volt már olyan, hogy egy adott vállalkozást látva az gondoltad támadt, hogyha te lennél a tulajdonosa, akkor jobban tudnád csinálni? Azt hiszed sokan itt megállnak? Dehogy is, belevágnak! Több olyan üzenetet kapok, hogy belevágnátok egy üzletbe, de más már csinál hasonlót…, és ez eltántorít titeket. Pedig mennyi olyat látunk, hogy egy utcában hasonló vállalkozások találhatók, nem? Sokan látják, hogy megy XY-nak a biznisz, hát ők is tudnának ilyet, és nyitnak a közelben egy hasonló üzletet. Nos ebből is kiindulva, láthatod, hogy sokan nem félnek attól, hogy így indítsanak be egy bizniszt. A te környezetedben van hasonló? (Pl. nyílt egy fagyizó, erre megrohanták az emberek, majd hamarosan nyílt egy újabb fagyizó?)

Ehhez hasonlókat rengeteget találni. Vajon mi lehet a mögöttes gondolatmenet? Például ez: “Ó, ha neki ilyen jól megy nekem is menni fog” vagy “Tudom én ezt nála jobban is csinálni”… Még az online térben is sokszor előfordul ilyen, nem is kell nagyon messzire mennünk. Mennyi webáruház van itthon? Rengeteg, össze se lehet gyűjteni, sokszor fizikai boltok egészítik ki a szolgáltatásukat online rendeléssel is, ezért is nőnek gombamód. Meglepődnél, pedig még így is van lehetőséged webshopként valami nagyot elérni itthon.

Ha az embereket meggátolná az, hogy valaki már csinál hasonló vállalkozást, akkor szinte alig jönnének létre újabb és újabb cégek, alig lenne innováció. Gondolj csak az egyik legjobb példára a Facebookra. Előtte is volt közösségi háló? Igen volt, a MySpace, sőt a TheGlobe (erről cikk itt:A Facebook és a MySpace előtt is volt már közösségi oldal, a TheGlobe. Tudod miért nem azt használod most?)

Zuckerberg mégis úgy gondolta, tud valami újat adni,

az alapok megvoltak, volt mintája és tudott ráépíteni új dolgokat, funkciókat, megoldásokat (pl. hírfolyam). De a reklámozási megoldásokban is tudott sok újat hozni.

Nézd csak a MySpace profil oldalát, ugye ismerős…:
Egy_pofiloldal

Nem mindig az lesz a nyerő, aki a piacon legelőször lép a piacra. Ez egy tévhit szokott lenni, mármint az, hogy legelőször kell a piacra lépni. Sokan féltik az ötleteiket is, félnek, hogy lemásolják azt. Jegyezd meg, hogy ötletet lopni könnyű, de a megvalósításhoz kell sok meló! Egy ötlet tehát semmi, a megvalósít a minden. És te  ágy más teljesen más módon valósítjátok meg. Hajrá!

Nézz rá a Minner.hu vállalkozás ötleteire, vagy nézz körül milyen cégek működnek, gondold át, hogy te miként tudnád jobban csinálni, milyen egyéb dolgot tennél a szolgáltatásodba, hogy az még jobb legyen. Sőt azt, hogy miként tudod még profitabilissá tenni.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később