Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 7. rész: e-névjegy készítés

Nagyon sok olyan probléma van még a világban, amit még nem sikerült megoldani senkinek. Az egyik ilyen, hogy nincs egy olyan alkalmazás még, amit elég sokan használnak ahhoz, hogy például könnyebb legyen elküldeni a telefonszám változásokat egymásnak. Azonnal átíródik a másik telefonján… Már több hasonló applikáció is van a piacon, mivel kevesen használják, így kb. felesleges is. Ugyanez történik a névjegykártya cserénél is. A legtöbb üzleti találkozónál névjegykártya csere is történik. Az üzletembereknek nehéz kezelniük a sok névjegykártyát. Erre talált ki valami forradalmit (ők így gondolják) egy cég, ha mondhatjuk forradalminak, és abba bukott bele, amibe a legtöbb ilyen startup, a felhasználhatóság.

Mylivecard:
Az ő leírásukat használom a cégbemutatóra:

A hagyományos névjegy használatát támogatva a mylivecard segít, hogy elérhetőségeidet jóval egyszerűbben el tudd küldeni az ismerőseidnek vagy az ügyfeleidnek. A papíralapú névjeggyel szemben az e-névjegyed korlátlan számban meg tudod osztani és a mások által küldött névjegyeket is rendkívül könnyen kezelheted. A mindennapi levelezésben is számíthatsz a mylivecardra. A címzettek mindig a friss elérhetőségeidet fogják látni, ha a névjegyed az e-mailjeidbe illeszted.

1. probléma
Az első bekezdésben leírtam ezt a problémát, vagyis mivel kevesen használják ezért a felhasználó is úgy érzi, ő miért használja ezt.

2. probléma
Igazából még annyira nem is lenne rossz, mivel emailek végén is ott lenne a mylivecard adat. Nos, az én tapasztalatom az, hogy sokszor tárgyaláson megbeszéljük, hogy küldünk egy emailt az elérhetőségekkel (így biztosra megyünk, könnyen visszakereshetjük…), ami általában eleve be van rögzítve az emailek alján. Szóval eleve ezt használják az emberek, feleslegessé teszi így az ő általuk kitalált szolgáltatást.

Hibáztak?
Igen. Nem mérték fel a piaci igényeket. Nem tudom, hogy vállalkozói körökben mennyire jártasak, de szerintem könnyen le tudták volna vonni a következtetést, hogy felesleges használni.

Mit lehetne kihozni ebből az ötletből, hogy működjön?
Sokan próbálkoztak már az alapprobléma megoldásán. És, ezt maximum egy olyan nagy cég, mint a Facebook, vagy a Google tudná, vagy esetleg a LinkedIn tudná megfelelően megoldani, és elég emberhez eljuttatni. Viszont hozzájuk kapcsolható applikációval érdemben előre tudná vinni bárki ezt a problémát. Viszont az ötlet piacképessége, jövedelmező képessége is alacsony. Vállalkozókra szabni egy szolgáltatást jó ötlet, csak ez sajnos nem működik, vagy alacsony bevételre tehetünk csak szert.

A cikksorozat további részei:
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 1. rész: A videós startup
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 2. rész: Coolquest, alkalmi munka portál
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 3. rész: Videó CV, videó-önéletrajz álláskereső portál
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 4. rész: Bérelheted.hu
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 5. rész: Celeb twittek
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 6. rész: Felsőfokon szakmai blogmagazin
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 7. rész: e-névjegy készítés
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 8. rész: Miteszel.hu
Startup kudarcok – Mit csináltak rosszul? – 9. rész: Codie

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később