kedd, január 19, 2021

Trendi okoskulacs, amit még segít abban is, hogy egészségesen élj!

Erre az ötletre azt mondom zseniális. A legtöbb ember nem iszik elég vizet, pedig a szervezetnek szüksége lenne rá, napi 2-2,5 liter folyadékot a szervezetünkbe kellene vinni. Persze az ételekből is jut be folyadék, de az elenyésző. Erre nyújt megoldást a HidrateMe névre keresztelt okoskulacs. Egy applikáción keresztül figyelhetjük azt, hogy még mennyit kell innunk. A kulacs jelzi a mobilappnak, éppen mennyi folyadék van benne.

A kulacsba 0,71 liter folyadék fér, folyamatos jelzést küld a mobilunknak. A palack világít, emlékeztet, hogy folyadékra van szükségünk. Az alkalamzás kiszámítja életkor, magasság, testsúly, aktivitási szint szerint a napi vízszükségletünket. Sőt még a hőmérsékletet és a páratartalmat is figyelembe veszi. A kulacshoz tartozó app elérhető lesz iPhone-ra és Androidra is.

HidrateMe applikáció
HidrateMe applikáció

A HidrateMe csapata egy közösségi finanszírozó kampányban hirdették meg az okospalack bevezetését. Így mi is olcsóbban hozzá juthatunk. 87 dollárért (12000 Ft/kulacs) már két kulacsot kapunk (hozzá applikációt is), 215 dollárért pedig 5 ilyen kulacsot (egész családnak lesz). Az árát tarthatjuk egyrészt drágának is, de már most 1700-an “rendelték” meg a terméket, fizetek a közösségi finanszírozó oldalon. Összesen 127 000 dollár értékben már most (pár nap alatt), ami átszámítva 35 millió forint mai árfolyamon. Az Early Bird (39 dollár) termékek már júliusban kiszállításra kerülnek, és a visszajelzések alapján tovább fejlesztik az okoskulacsot. Ez év november-december időszakban lesz kiszállítva többi közösségi finanszírozásban eladott kulacs.

A HidrateMe videója:

Fotó: HidrateMe

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek