A múlt héten Frey Kristóf barátom előadását hallgattam Miskolcon, előttem “lépett fel”. Marketing témában adott elő, de nem is tudta, hogy a poén, amivel indított mennyi okosságot rejt még azon kívül, hogy ő a hallgatóságot próbálta felrázni vele. Már előtte is láttam tőle egy privát posztjában ezt, de csak az előadáson jött az ötlet, hogy párhuzamba állítsam a marketinggel. Lássuk is mi ez:

Az emberek két típusra oszthatóak a világon:
1. Azokra akik képesek következtetni hiányos információk birtokában is.

Leesett? Na ez tovább vihető a marketingben is, vagyis az a jó benne,…

hogy az emberi logikának hála könnyen összekapcsolnak szolgáltatásokat az emberek úgy, hogy neked el se kell mondani minden részletet. Például egy mozi popcorn akciót hirdet akkor értelemszerűen a filmeket is reklámozza. Ha csomagajánlatod reklámozod, akkor sejtik, hogy elemenként is meg tudják venni a termékeket/szolgáltatásokat.

Mit csinálj?
Gondold át, hogy mit tudsz úgy reklámozni, hogy 2 vagy akár több legyet ütsz egycsapásra. Tehát egy termékedet /szolgáltatásodat reklámozod úgy, hogy eladja a többit is, vagy egyből átmegy a vevőnek, hozzákapcsolja, hogy lehet nálad mást is kapni.

Ez is érdekelhet: 

 

Fotó: PIRO4D

Iratkozz fel a Minner hírlevélre! Feliratkozás! Minden hétfőn 5 üzleti, gazdasági hír összefoglalóját kapod meg emailben (nem csak a Minner a forrás, hanem Index, HVG, G7/24...). Kattints ide a feliratkozáshoz!