kedd, január 19, 2021

Az Instagram válaszolt, így működik az algoritmusuk

Már több mint 1,5 millióan aktívan használják itthon is az Instagramot. Itthon is egyre több cég használja marketing célra is az oldalt. Természetesen itt is mindenki keresi a Szent Grált, vagyis milyen posztokat, mikor és hogyan tegyünk ki, na és mi szerepeljen a képen ahhoz, hogy organikusan, ingyen szerezzünk figyelmet, elérést. Az anyacéghez (Facebookhoz) hasonlóan az Instagram is úgy döntött, elmondja, hogy a közeljövőben az algoritmusa mit fog előtérbe helyezni. Lássuk is!

Az Instagram-algoritmus működése

Érdeklődés

Ez az első faktor, amit figyelembe vesz. Ezt eddig is sejtettük, ez eddig is benne volt. Lényege az, hogy figyeli a felhasználót, hogy milyen posztoknál áll meg, kattint, lájkol, kommentel. Ezeket nagyobb arányban mutatja majd a későbbiekben. Érdeklődésnek minősül mondjuk az, hogy ő imádja a sportos posztokat, vagy mondjuk utazás posztokat….

Idő

Míg korábban előfordult, hogy akár több hetes posztot is feldobott az oldal, most ez már megszűnik, és főleg az elmúlt napok posztjait fogja feldobni. Ez azt jelenti, hogy aktívabban kell használni a feedet, vagyis heti 1-2 poszt helyett a heti 3-4 is kellhet ahhoz, hogy megfelelő elköteleződést érjünk el.

Kapcsolat

Ha egy fiókkal, személlyel többet foglalkozik a felhasználó, akkor az ő posztjait előtérbe helyezi és többször feldobja. Tehát még fontosabb az elköteleződést elérni, és hogy aktívak legyenek a követőink. Az, hogy ráveszed az embereket az üzenetküldésre, itt is működik, ahogyan a Facebooknál is, így elérheted, hogy később számukra a posztjaidat többször feldobja.

+ információ

Az Instagramnál nem kerül hátrasorolásba az, aki keveset posztol, de az se előnybe, aki sokat. Az Instagram egyenletesen súlyozza a felhasználó és üzleti fiókok posztjait.

Többet szeretnél megtudni Instagram témában?: 

 

Forrás: Entrepreneur
Fotó: Anthony Quintano/Flickr

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek