Ezen a 4 dolgon változtass, javíts a cégedben és még jövedelmezőbb lesz

Sikeres vállalkozást szeretnél? Ezzel mindenki így van. Mik azok a fő tényezők, amiken ha változtatsz vagy javítasz, akkor még több profitod lehet? Olyan tényezőket gyűjtöttem össze, amik most 2018-ban fontosak lehetnek egy vállalkozás életében. Természetesen ha mélyebben belemegyünk, több mint 4 tényező van, de most koncentráljunk a lényegre.

1. Árazás

Tudtad, hogy a legtöbb vállalkozó belekényszerül az árversenybe? Mivel védhető ez ki, mivel tudsz kitűnni?

  • Alakíts ki olyan üzleti modellt, aminek köszönhetően összehasonlíthatatlan lesz a terméked más termékkel, vagyis megnehezíted az összehasonlítást. Hogyan alakíts ki más üzleti modellt? Tervezd újra, hogy mi a fő terméked, kiegészítő terméked, gondold át, lehet-e nagyobb vevőket bevonni, vagy éppen kicsiket, szűkítsd vagy bővítsd a célpiacodat… további ötletek a 4. pontban.
  • Mikor változtattál utoljára árat? – Ugye! Itt van a kutya elásva. Régen változtattál, igaz? Vagy éppen árversenyben vagy, amiatt nem tudsz. Erre megoldás, vissza a második pontra, ajánlatokat, csomagokat összeállítani. Sőt erre azt mondom, vedd meg ezt az árazás könyvet: Könyvajánló: Óriási Profittartalmú Árazási Stratégiák Vállalkozóknak – Dan S. Kennedy & Jason Marrs
  • Akciókkal bánj csínján!
  • Készíts ajánlatokat! (pl. VIP, időszakos…)

2. Marketing

Mindenféle részletes tipp helyett itt most a legfontosabb tippeket fogom adni!

  • Kezdj el brandet építeni!
    Ki tudsz tűnni a hazai cégek közül, amint elkezdesz foglalkozni a brandépítéssel is. Az elején költséges és csak később térül meg, na de utána fogod igazán élvezni a hozadékát. Egy valami viszont biztos: Sokkal nagyobb vásárlói bázisod lesz, sőt még a profitrátádon is meg fog látszódni. Bár itt van egy nagy hátrány. Csak azoknak a cégeknek jó a brandépítés, akiknek van olyan terméke/szolgáltatása, amit akár többször is meg tudnak venni a vásárlók, vagyis vannak visszatérő vevők.
  • Gondolkozz videókban!
    Youtube és az organikus elérés? Mindenki a Facebookkal izmozik, pedig ott a Youtube, ahol szintén lehet követőtábort építeni, kevesebb tartalom is kell, és a feliratkozók nagyobb részét fogjuk elérni. Hát még az organikus keresőből származó találatok. Itt persze mi a bibi, vagyis mi a nehézség? Hát a videókészítés! Mi legyen a videón, uhh azt legyártani… Szerencsére amennyivel többe kerül, annál olcsóbban tudunk elérni az emberekhez. Na, de erről a következő pontban.  Akár a Facebookot, akár a Youtube-ot nézzük, a videó most a legolcsóbb marketing eszköz. Rövid videókkal át tudsz adni mindent, amivel gyorsan megfogod az érdeklődőket, és mindezt fillérekért. Egy videót tovább néznek az emberek, mint egy képet. Szóval már ez az előny is mellette szól, akár már egy pár másodperces (5-20 mp) videó mellett is.Készíts időszakos kampányokat!

További marketing tippek: Még több vevő kell! Még jobb marketingre van szükségem! Mit csináljak?

3. Kommunikáció

Lépj egyet hátra és nézd meg, hogy vajon mindent megértenek, látnak-e a videódban? Kérd meg több vásárlódat, hogy írják le mit gondolnak, mit tudnak jelenleg a cégedről, termékeidről. Meg fogsz döbbenni, hogy mennyi mindent nem ismernek a vevőid. Erről itt írtam bővebben: Még néha a legelvetemültebb, legaktívabb vásárlóid, ügyfeleid sem tudják, mi mindent “árulsz”, mit csinálsz

4. Üzleti modell

Ahogyan már az 1. pontban is leírtam, az üzleti modellre érdemes rástartolni. A kedvenceim az olyan speciális üzleti modellek, amikor az egyik tevékenységed bár 0 FT profitot hoz, de megtámogatja a többit, és ettől leszel összehasonlíthatatlan.
Tervezd újra, az elejétől a végéig, hogy

  • Mit, mikor és hol vásárolhatnak a vevőid, mit ajánlasz nekik később?
  • kik lehetnek még a vevőid, vagy kiktől érdemes (kell) megválnod…?
  • Milyen ajánlatokat adsz és kinek és mikor?

További tippekre vágysz? Akkor kattints a Vállalkozás rovat tartalmaira!

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később