Így gyűjts 130 millió forintot a startupodra

Nagyon kevés olyan projekt van, ami a közösségi finanszírozás után is életképes marad. Igazából ez a finanszírozási mód arra jó, hogy a felhasználók valamilyen kedvezménnyel hozzájussanak az adott termékhez, míg a startupos pedig vevőt szerezzen egyből. A Blink egy jól összeállított termék. Mindenkinek jól jönne egy olyan eszköz, amivel tudja figyelni az lakását, amikor nyaral, üzleti úton van, vagy dolgozik. Általában ezek nagyon drága eszközök.

És akkor jön a Blink, egyszeri díj ellenében adnak egy eszközt, és mellé egy applikációt a mobilra, amivel könnyedén nyomon tudjuk követni mi is történik a lakásban. 69 dollárért (15 800 Ft) megéri egy ilyen eszköz.  Az ötlet a Kickstarter oldalon várja a jelentkezőket, akik kedvezményesen hozzá akarnak jutni a termékhez. És már jól is sikerült a kampányuk, kb 50 milliót akartak összegyűjteni, de már több mint 130 millió Ft-ot sikerült. És ez szeptemberig még nőni fog.

Nos, egy hasonló jó kampányt kéne valami jó magyar startupnak is, és ebből már könnyű céget létrehozni. A Blink mögött viszont komoly munka van, és biztosan sok éves fejlesztésről beszélünk. Nem olyan egyszerű meggyőzni ennyi embert, hogy támogasson minket.

Nézd meg videóban a terméket:

Nézd meg a következő cikkeket is:

Egy újabb magyar találmány, ledes irányjelző karkötő bicikliseknek
Sokan írtak már külföldön is a Deska Boardról
15 éves még csak, és már startupot alapított
3,7 millió Ft gyűlt már össze a dizájner cipőre
A szegedi startup: Controleo, az okos kapcsoló