vasárnap, január 17, 2021

Így gyűjts 130 millió forintot a startupodra

Nagyon kevés olyan projekt van, ami a közösségi finanszírozás után is életképes marad. Igazából ez a finanszírozási mód arra jó, hogy a felhasználók valamilyen kedvezménnyel hozzájussanak az adott termékhez, míg a startupos pedig vevőt szerezzen egyből. A Blink egy jól összeállított termék. Mindenkinek jól jönne egy olyan eszköz, amivel tudja figyelni az lakását, amikor nyaral, üzleti úton van, vagy dolgozik. Általában ezek nagyon drága eszközök.

És akkor jön a Blink, egyszeri díj ellenében adnak egy eszközt, és mellé egy applikációt a mobilra, amivel könnyedén nyomon tudjuk követni mi is történik a lakásban. 69 dollárért (15 800 Ft) megéri egy ilyen eszköz.  Az ötlet a Kickstarter oldalon várja a jelentkezőket, akik kedvezményesen hozzá akarnak jutni a termékhez. És már jól is sikerült a kampányuk, kb 50 milliót akartak összegyűjteni, de már több mint 130 millió Ft-ot sikerült. És ez szeptemberig még nőni fog.

Nos, egy hasonló jó kampányt kéne valami jó magyar startupnak is, és ebből már könnyű céget létrehozni. A Blink mögött viszont komoly munka van, és biztosan sok éves fejlesztésről beszélünk. Nem olyan egyszerű meggyőzni ennyi embert, hogy támogasson minket.

Nézd meg videóban a terméket:

Nézd meg a következő cikkeket is:

Egy újabb magyar találmány, ledes irányjelző karkötő bicikliseknek
Sokan írtak már külföldön is a Deska Boardról
15 éves még csak, és már startupot alapított
3,7 millió Ft gyűlt már össze a dizájner cipőre
A szegedi startup: Controleo, az okos kapcsoló

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek