Közösségi finanszírozó oldalak összehasonlítása – Melyik jobb? Kickstarter vs. Indiegogo – infografika

Ha közösségi finanszírozó kampányban gondolkodsz, akkor szinte csak a Kickstarter és az Indiegogo oldal jöhet szóba. A közösségi finanszírozás (crowdfunding) egyszerűen megfogalmazva az, hogy te kvázi előleget tudsz szedni a még el nem készült termékedre egy online oldal segítségével. Az alábbi infografikán láthatod a néhány szempont szerinti összehasonlításukat, de van még több minden, amit figyelembe kell venned. Nézzük is, mi a fontos még.

Először is az, hogy magyarként, magyar céggel csak az Indiegogo jöhet szóba elsőre, a Kickstarterhez legalább egy Egyesült Királyságbeli cég kell (bár ez sem drága). Apropó, látjátok milyen fizetési megoldást használhatnak a felhasználók a két oldalon? Stripe ismerős? Az a 26 éves dollármilliárdos srác irányítja, akiről írtam a Minneren.
A
z Indiegogo rendszere támogatja a remarketing lehetőségét. Ez azoknak jó főleg, akik a közösségi finanszírozást marketing célra fogják használni (mint pl. én is, hamarosan indítok egy ilyen kampányt). Sokat segít a hatékonyabb és sikeresebb kampány elérésében.

Amit még érdemes kiemelni, az az alábbi infografika első sorában is látszik. A Kickstarter csak akkor fizet, ha összegyűlt a meghatározott cél, míg az Indiegogo akkor is odaadja az összegyűjtött pénzt, ha nem teljesült a kitűzött határérték (Kickstarter – minden vagy semmi). Az ábra alatt fontos linkek!

Indiegogo-vs-Kickstarter1

Ehhez kapcsolódó tartalmak, amit mindenképpen el kell olvasnod:

forrás: thecrowdfundingformula.com

Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!