Reklámszöveg írás közben ezt a kérdést tedd fel magadnak

Reklámszöveg ötletek
Reklámszöveg ötletek

Soha nem gondoltam volna, hogy egy mondat, egy kérdés akkora hatással lehet rám, mint a: „Mi olyan nagy ebben?”
Egy hete ez a kérdés tart lázban. Szinte csak úgy szárnyal a fantáziám, új landing (promóciós) oldal szövegek, hirdetés headlineok, reklámszövegek, hírlevél tárgymezők, ötletek csak úgy törnek fel belőlem. Nem gondoltam volna, hogy a marketingemre valami ekkora hatással tud lenni! De nem csak rám! Mikor elmeséltem több üzletember ismerősömnek is ezt a dolgot, elmondtam ezt a kérdést, egyszerűen megfertőztem őket. Szkeptikusak voltak?

Naná, ahogyan én is! Először túl egyszerűnek tűnt. Aztán egyre jobban rápörögtünk, sőt már-már azt élveztük, hogy célt adott ez a kérdés és megdolgoztathatjuk az agyunkat.

És természetesen azonnal az a gondolatom volt, hogy megosztom veletek is. Nem saját ötlet, hanem az INC magazinban volt az alább címmel: Szükséged van egy gyilkos marketing szövegre? Csak ezt a rövid kérdést tedd fel magadnak. – Szerző Geoffrey James

„Mi olyan nagy ebben?” / „ What’s so great about that? ”

Geoffrey James / Inc.com

De most tényleg mi olyan nagy ebben?

Tettem fel magamnak a kérdést. Mi olyan nagy ebben a kérdésben? Na jó nem ragozom már tovább! Rájöttem! Egyszerűen azt a gondolat menetet tudod átültetni, azt a kételkedést, amit a leendő vevőd, érdeklődőd éppen gondol, érez miközben látja a reklámodat, promóciós oldaladat, weboldaladat, a termékedet. A kérdés segít az ő fejével gondolkodni, sokkal több érvet, körülményt elmondani a termékedről, szolgáltatásodról, a cégedről, sőt annak hasznosságáról.

A feladat, hogyan használd: Nézz rá a reklámszövegedre, weboldalad egyes mondataira, fő headlinejaira és tedd fel magadnak a kérdést: Mi olyan nagy ebben? – Ezt a kérdést minél többször tedd fel!

És természetesen válaszolj is rá. Mintha még próbálnád “győzködni”, új információt mondani. Ezzel eléred, hogy új reklámszövegeid lehetnek, több információt tudsz írni a weboldaladra, sokkal jobban vevőfókuszú lesz a promóciód, weboldalad szövegezése. Tehát írd fel az ötleteidet, a szövegeket, amik közben ötletkén jöttek, majd ezeket használ fel új reklámszöveg írásához, a weboldalad szövegezéséhez, hírlevél írásához.

Egy példa:

  • Balkon kertész bizniszed van, és cserépben árulsz chilipaprikát (föld + mag) Az eredeti reklámszöveg: Legyen otthon saját chilipaprikád
  • Mi olyan nagy ebben? – felteszed magadban a kérdés
  • A mi eljárásunkkal, módszerünkkel nem fogod kinyírni a paprikádat és teremni fog.
  • Mi olyan nagy ebben?
  • Egy növény termése is fedezi az éves chili fogyasztásodat
  • … mi olyan nagy ebben? …. És így tovább felteszed a kérdést magadba, akár több-szer is.
  • A vége: Saját chilipaprika a teraszon, egész évben a paprikádat eheted.

Mi olyan nagy ebben?

Kapcsolódó cikkek, hogy még hatékonyabb legyen az ötletelésed:

Forrás: Inc.com
Fotó: Esteban Lopez / Unsplash

Miskolc / Pécs / Debrecen / Szeged / Győr / Budapest - üzleti tanácsadás

Találkozzunk a te városodban! A Minner a következő 2 hónapban a fenti városokban tart üzleti tanácsadói órákat! Használd ki! Részleteket!