Van, ami a Facebook hírfolyamot is kenterbe veri. Az Instagram történet

Olyan érzésem van most az Instagrammal kapcsolatban, mint anno, amikor a Facebookot még kevesebb cég használta. Tudod, amikor még nagy volt az organikus (ingyenes) elérés, könnyen jöttek a lájkok… Most az Instagram van olyan szinten, hogy a felhasználói szám pont megfelelő, és az elérések is magasak. Azt mondom, hogy eljött nálad is az Instagram marketing ideje! Az Insta hírfolyam is érdekes, de még érdekesebb a történet, vagyis a stories funkció. Erre jött is most egy nagy megállapításom.

A cikk végén Instagram marketinggel kapcsolatos linkeket osztok meg, most viszont csapjunk a közepébe!

Használd úgy az Instagram történetet, mintha a Facebookon posztolnál!

Idén tavasszal egy Instagram könyvhöz kértek fel, hogy írjak ajánlást. Elolvastam és utána belevetettem magam még jobban az Instagram marketingbe. Egyrészt, mert a könyvhöz ha már adok ajánlást, mutatnom is kell, hogy foglalkozok a témával, másrészt motivált is a könyv, hogy jobban ráösszpontosítsak. Jöttek is az eredmények, a követők száma nőtt (most 2018), hát még az elérések (no meg az eladások – videós oktatások)! Ezután elkezdtem szakmai és marketinges szemmel figyelni az Instagramot. Ha régóta olvasol, akkor megfigyelhetted, hogy mindig próbálom kreatívan megfogni és meglátni lényeget az ilyen megoldásokban. Keresem a logikát mögötte és azt, hogy mi vállalkozók mire tudjuk felhasználni.

Mi az Instagram történet (stories) 

Az Instagramon a történet (stories) funkciót használva olyan képeket/videókat tölthetsz fel, amiket a felhasználók csak 24 órán át láthatnak, majd eltűnnek. Egyszerre akár többet is elhelyezhetsz. Láttam sok felhasználónál olyat is, hogy akár 10-15-öt is kitesznek. És itt jön a csavar!

Rájöttem valamire!

  • Ha belegondolsz, a Faceoboknál sem nagyon törődünk a 24 órával ezelőtti posztokkal, ha úgy nézzük, eltűnnek ott is. – párhuzamot vonok
  • Irányítani tudod a figyelmét, mintha végignézné az összes FB posztodat. Az a jó a történetben, hogyha rákattint a tiédre, akkor egymás után látja a posztjaidat. Tehát irányítani tudod a figyelmét! Nem beszélve arról, hogy az egész képernyőjén te vagy.
  • Az emberek azért is szeretik, mert nem kell görgetni, csak megy automatikusan. – Minner megjegyzés: Én is és már több embertől is hallottam, hogy ők is, például ha esznek/isznak/kávéznak, akkor csak elindítják és egymás után 20-30 felhasználó történetét is megnézik.
  • Ha becsekkolsz helyekre, akkor pedig újabb nézőket tudsz megszerezni, nem csak a követők látják a történeted.
  • Na meg tartalmat kell gyártani. Tudom, sok munka, de kifizetődő. A többségnek nehéz napi szinten képet/videót gyártani. Tehát nagy lehetőség van benne, ha mi foglalkozunk vele.

Az elérések döbbenetesek. A követők 30-70%-ához elérnek a posztok, sőt időnként még a becsekkolások hatására másoknak is megmutatja a posztokat.

Így használják az emberek az Instagram történetet

Instagram marketing

Ha még most ismerkedsz az Insta marketinggel, akkor ajánlom figyelmedbe egyrészt a Minner cikket a témában, másrészt azt a könyvet, amit az én ajánlásommal adtak ki.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később