Van, ami a Facebook hírfolyamot is kenterbe veri. Az Instagram történet

Dátum

Megosztás

Olyan érzésem van most az Instagrammal kapcsolatban, mint anno, amikor a Facebookot még kevesebb cég használta. Tudod, amikor még nagy volt az organikus (ingyenes) elérés, könnyen jöttek a lájkok… Most az Instagram van olyan szinten, hogy a felhasználói szám pont megfelelő, és az elérések is magasak. Azt mondom, hogy eljött nálad is az Instagram marketing ideje! Az Insta hírfolyam is érdekes, de még érdekesebb a történet, vagyis a stories funkció. Erre jött is most egy nagy megállapításom.

A cikk végén Instagram marketinggel kapcsolatos linkeket osztok meg, most viszont csapjunk a közepébe!

Használd úgy az Instagram történetet, mintha a Facebookon posztolnál!

Idén tavasszal egy Instagram könyvhöz kértek fel, hogy írjak ajánlást. Elolvastam és utána belevetettem magam még jobban az Instagram marketingbe. Egyrészt, mert a könyvhöz ha már adok ajánlást, mutatnom is kell, hogy foglalkozok a témával, másrészt motivált is a könyv, hogy jobban ráösszpontosítsak. Jöttek is az eredmények, a követők száma nőtt (most 2018), hát még az elérések (no meg az eladások – videós oktatások)! Ezután elkezdtem szakmai és marketinges szemmel figyelni az Instagramot. Ha régóta olvasol, akkor megfigyelhetted, hogy mindig próbálom kreatívan megfogni és meglátni lényeget az ilyen megoldásokban. Keresem a logikát mögötte és azt, hogy mi vállalkozók mire tudjuk felhasználni.

Mi az Instagram történet (stories) 

Az Instagramon a történet (stories) funkciót használva olyan képeket/videókat tölthetsz fel, amiket a felhasználók csak 24 órán át láthatnak, majd eltűnnek. Egyszerre akár többet is elhelyezhetsz. Láttam sok felhasználónál olyat is, hogy akár 10-15-öt is kitesznek. És itt jön a csavar!

Rájöttem valamire!

  • Ha belegondolsz, a Faceoboknál sem nagyon törődünk a 24 órával ezelőtti posztokkal, ha úgy nézzük, eltűnnek ott is. – párhuzamot vonok
  • Irányítani tudod a figyelmét, mintha végignézné az összes FB posztodat. Az a jó a történetben, hogyha rákattint a tiédre, akkor egymás után látja a posztjaidat. Tehát irányítani tudod a figyelmét! Nem beszélve arról, hogy az egész képernyőjén te vagy.
  • Az emberek azért is szeretik, mert nem kell görgetni, csak megy automatikusan. – Minner megjegyzés: Én is és már több embertől is hallottam, hogy ők is, például ha esznek/isznak/kávéznak, akkor csak elindítják és egymás után 20-30 felhasználó történetét is megnézik.
  • Ha becsekkolsz helyekre, akkor pedig újabb nézőket tudsz megszerezni, nem csak a követők látják a történeted.
  • Na meg tartalmat kell gyártani. Tudom, sok munka, de kifizetődő. A többségnek nehéz napi szinten képet/videót gyártani. Tehát nagy lehetőség van benne, ha mi foglalkozunk vele.

Az elérések döbbenetesek. A követők 30-70%-ához elérnek a posztok, sőt időnként még a becsekkolások hatására másoknak is megmutatja a posztokat.

Így használják az emberek az Instagram történetet

Instagram marketing

Ha még most ismerkedsz az Insta marketinggel, akkor ajánlom figyelmedbe egyrészt a Minner cikket a témában, másrészt azt a könyvet, amit az én ajánlásommal adtak ki.

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!