Chatbot kutatás, statisztika, ami motiválni fogja a vállalkozókat, marketingeseket

Dátum

Megosztás

Kiküldtem egy instant kérdőívet a chatbot feliratkozóimnak, hogy statisztikákat gyűjtsek tőlük/róluk. Azért instant, mert két kérdésből állt összesen a kérdőív. 606-an vettek részt a kutatásban. Az eredmények alatt ott a chatbot gyorstalpalóm, azt is nézd meg!

Két dologra voltam kíváncsi:

  • Mennyi üzenetet kapnak a chatbotoktól heti szinten úgy, hogy a Facebook oldalak csak úgy kiküldik nekik (broadcast üzenet).
  • Mennyire zavarja őket, ha egy-egy oldaltól heti 1-szer kapnak üzenetet?

Infografika a kutatásról. Alatta folytatom!

Látszik, hogy ez még szűz terep itthon. Heti szinten alig 25%-uk kap (20+5%) kap 1 üzenetnél többet így chatbotoktól. Nem bombázzák szét őket üzenetekkel a botok. Ez jó, mert még most érdemes belépni, chatbotot indítani. Továbbá azt tapasztalatom, hogy főként nem is mernek küldeni a cégek üzenetet a felhasználóknak. Főként azért, mert nincs megfelelő stratégiájuk. Továbbá félnek a chatbot összekapcsolástól.
A másik pozitív eredmény, hogy 90%-ukat nem zavarja a chatbot üzenet, ha hasznosat küld az adott bot.

Na? Mire vársz? Találjuk ki a te chatbotodat!

Kiemelném, hogy további számokat a chatbotokról itt találsz: Chatbot marketing matek. Mennyit hoz egy chatbot? Esettanulmány

Chatbot cikkek:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!