Chatbot kutatás, statisztika, ami motiválni fogja a vállalkozókat, marketingeseket

Dátum

Megosztás

Kiküldtem egy instant kérdőívet a chatbot feliratkozóimnak, hogy statisztikákat gyűjtsek tőlük/róluk. Azért instant, mert két kérdésből állt összesen a kérdőív. 606-an vettek részt a kutatásban. Az eredmények alatt ott a chatbot gyorstalpalóm, azt is nézd meg!

Két dologra voltam kíváncsi:

  • Mennyi üzenetet kapnak a chatbotoktól heti szinten úgy, hogy a Facebook oldalak csak úgy kiküldik nekik (broadcast üzenet).
  • Mennyire zavarja őket, ha egy-egy oldaltól heti 1-szer kapnak üzenetet?

Infografika a kutatásról. Alatta folytatom!

Látszik, hogy ez még szűz terep itthon. Heti szinten alig 25%-uk kap (20+5%) kap 1 üzenetnél többet így chatbotoktól. Nem bombázzák szét őket üzenetekkel a botok. Ez jó, mert még most érdemes belépni, chatbotot indítani. Továbbá azt tapasztalatom, hogy főként nem is mernek küldeni a cégek üzenetet a felhasználóknak. Főként azért, mert nincs megfelelő stratégiájuk. Továbbá félnek a chatbot összekapcsolástól.
A másik pozitív eredmény, hogy 90%-ukat nem zavarja a chatbot üzenet, ha hasznosat küld az adott bot.

Na? Mire vársz? Találjuk ki a te chatbotodat!

Kiemelném, hogy további számokat a chatbotokról itt találsz: Chatbot marketing matek. Mennyit hoz egy chatbot? Esettanulmány

Chatbot cikkek:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Brandépítés hozza el a céged következő szárnyalását! Márkaépítés lépései, folyamatai

Rengeteg előnye van a márkaépítésnek, de ami a legszembetűnőbb mind közül, hogy nagyobb reklámköltség nélkül is vevőket tudsz szerezni, továbbá sokkal kiszámíthatóbb bevételed lesz....

Kombucha, Hard Seltzer, kraftsör trendek. Melyikbe éri meg belevágni?

2019 óta kisüzemi, kézműves sörfőzdék arzenálja robbant be a piacra. Több boltban külön szekciót kaptak azok a sörkülönlegességek, amelyek kinézetükkel, ízvilágukkal tűntek ki a...

Fizess azért, hogy felmondjanak!

Még az évezred elején a Zappos nevű online ruha- és cipőkereskedő cég kitalálta, hogy egy bónuszt ajánl fel azoknak, akik felmondanak a betanítási időszak...

Keress mellékest! Képzések, amikkel munka mellett kezdhetsz vállalkozni

Álmodozol a vállalkozásról, de túl nagy ugrásnak tűnik a kényelmes állásodat otthagyni a bizonytalanságért? A megoldás, ha a munkaidőn kívül, először mellékállásban, egyéni vállalkozóként...

7 mítosz a franchise-ról: cáfolva!

Amikor meghalljuk a franchise szót akaratlanul is eszünkbe jutnak a nagy gyorséttermi hálózatok, az óriás üzletláncok, azaz a mai modern franchise. Róluk általában tudjuk,...

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

Mivel tűnhet ki egy vállalkozás a tömegből? [+kutatás] [+Podcast]

Hogyan érik el a sikeres vállalkozások, hogy ostromolják őket a vevők? Mennyire jó lenne tudni egy általános, bármikor érvényes receptet igaz? Nehéz a teljes...

Az 5 legnagyobb szervezetfejlesztési és HR hiba, amit a kisvállalkozóknak el kell kerülniük

Amikor belevágtam a munkaerő-felvételbe, felhívtam egy HR-es ismerősömet, és azt mondtam neki: "A marketing után a szervezetfejlesztés, HR olyan, mintha eddig csak egy kávét...

10-ből 7 cég nem éli túl a generációváltást. Te készülsz rá?

Bár az egy család által birtokolt vállalatok és vállalkozások adják globálisan az összes cég 80%-át, nagyon kevés éli túl az alapító kiöregedését. Mindössze 30%...