Ennyit profitálhatsz minden üzleti rendezvény esetén a jegyre elköltött 1000 forintból

Megéri üzleti rendezvényekre járni? Milyen előnyünk származik belőle? Mire figyeljünk, hogy hasznos legyen az ottlétünk? Mit értek üzleti rendezvény alatt? Olyan esemény, ahol a téma a vállalkozások fejlesztése, marketing, üzlet. A címben nem véletlenül írtam fizetős rendezvényről, mert általában azokat jobban tudjuk értékelni az ingyenesekkel szemben. Évente több százezer forintot költök ilyen eseményekre és arra gondoltam, megvizsgálom, hogy mit is ad nekünk valójában egy ilyen esemény résztvevőként, továbbá próbálom számszerűsíteni is, megbecsülni a belőle származó anyagi hasznot.

5 dolog, amiért érdemes üzleti rendezvényre járni

  1. Új információk
    Ha jól figyelsz, akkor rengeteg új információt, tippet hallhatsz az előadóktól. Ehhez az kell, hogy figyelj. Azt szoktam mondani, hogyha már egy információt kaptál, amit fel tudsz használni, már megérte. Ehhez az kell, hogy jegyzetelj, gondolkodj. Utóbbi alatt az értem, hogy az elhangzott információk után tedd fel a következő kérdést magadban:

    “Én hol/hogyan/mire tudom használni az elhangzott dolgot?”

    Nem jön ötlet? Sebaj! Nem kell, hogy minden információt adaptálj a cégedben.

  2. Emlékeztet
    Semmi újat nem hallottál? Vagy volt néhány jó gondolat, de az kevés? Na ilyenkor mondom azt, hogy 1000% -ban biztos, hogy több olyan dologról is beszéltek az előadók, amiről bár hallottál, de még nem foglalkoztál vele. Vagyis emlékeztetnek. Mondok is egy példát. Ha valaki egy marketing előadáson a remarketingről beszél, akkor ne azon rugózz, hogy

    “óóó, én ezt már hallottam..”

    Hanem azonnal arra gondolj, hogy “hééé, foglalkoztam vele eleget az utóbbi időben”? Tehát bármiről is hallasz már általad is ismert információt, az arra is jó, hogy emlékeztet téged, foglalkozni kellene azzal a dologgal, témával.
    Ezzel kapcsolatban hosszabb írás itt: Voltál már rossz üzleti konferencián? Ami után csalódtál?

  3. Motiválni fog, feltölt
    Ez természetesen beállítottságtól is függ, de több saját eseményemen is azt a visszajelzést kaptam a résztvevőktől, hogy még a másnapi munkavégzésben is motiválta őket. Adhat lendületet is, mikor hozzád hasonló vállalkozókkal beszélgetsz, vagy hallod őket előadni.
  4. Kapcsolatépítés
    Természetesen a rendezvények egyik fő előnye a kapcsolatépítés. Érdemes kihasználni a szüneteket, és legalább 2-3 új emberrel, vállalkozóval megismerkedni.
    Ahogyan azt a Hogyan segíti a kapcsolatépítés a vállalkozásod sikerességét? Már az induláskor is. cikkben is leírtam: Lesz kit felhívnod, ha éppen valami nagy durranásra készülsz.
    (x) A Minner videós üzleti kapcsolatépítés oktatásában külön videót szenteltem annak, hogy tippekkel lássalak el az ilyen üzleti rendezvényeken hogyan beszélgess, miről… Ide kattintva eléred a Növeld üzleti kapcsolati tőkédet! videós oktatást. Szerezd be most!
  5. Reklámozhatod magadat vagy a vállalkozásodat
    Az utóbbihoz kapcsolódik, hogy egyik előnye, hogy kapcsolatépítés közben természetesen még értékesíteni is tudsz, ha ügyes vagy. Persze nem ott helyben, de névjegykártya, vagy elérhetőségek cserélése után egy megbeszélt személyes találkozón már könnyebb dolgod lesz. Én mindig meglepődök, hogy milyen üzleti kapcsolatok születnek ilyen eseményeken, pedig már tapasztalt vagyok, de mindig lenyűgöz.

Mennyi az annyi? Mennyire térül meg?

Nehéz számszerűsíteni, mert ahogy fent is láthatod, sokrétű, megfoghatatlan profitot is szerzel. Számításaim szerint minden üzleti rendezvényjegyre elköltött 1000 forintra legalább 5-10 000 forint profit jön. Ez átlag és becsült érték. Egy olyan minimumot számoltam, amit az elmúlt időszakban tapasztaltam magamon és a kapcsolati hálómból. Egy biztos, megfigyelhető egy tendencia, ha eljársz ilyen eseményre és aktív vagy, akkor nagyban hozzájárul a sikeredhez.

Keresd az üzleti eseményeket! Havi egyre legalább menj el! A Minnernek is rengeteg eseménye lesz a következő időszakban. A menüben az események fül alatt találod ezeket.

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A digitális világban folyamatosan újabb trendek ütik fel a fejüket, amiket nehéz lekövetni és persze nem is mindig szükséges, de nem árt néha kísérletezgetni. Ezzel a küldetéssel nem azt mondjuk, hogy cseréld le teljesen a weboldalad dizájnját, apróbb módosításokkal is konverziónövekedést tudsz elérni. Például a Minner is 2018 óta apróbb módosításokat alkalmaz. Adunk pár támpontot, hogy milyen változtatásokat érdemes eszközölni:

  • Konverzióra optimalizált oldalak, a főoldal kivételével minden aloldalon csak egy CTA (call-to-action) lehetőség van, pl. vásárlás gomb, kosár, email-cím űrlap, kapcsolatfelvétel, stb.
  • Nagy, lapozható borítóképek (sliderek) a főoldalon.
  • Piktogramok, jelölések, tanúsítványok: segítik az információ feldolgozását, a látogató több ideig böngészik az oldalon.
  • A folyószöveg legalább 15-ös, de inkább 16-os betűméretű. A cím vagy kiemelt szöveg ennél nagyobb.
  • Színátmenetes háttér két színnel, lehetőleg a márkád színeinek kombinációjával.
  • Ha pedig a promóciós oldalad kinézetét frissítenéd, a Themeforest oldalon rengeteg sablon közül választhatsz.

Még több ehhez hasonló tippet, ötletet olvashatsz az alábbi cikkekben:

Milliárdos forgalmuk van. Mit csinálnak online?

Ideje redizájnolni a weboldalad. Akár WordPress oldalad van, akár más

MinnerInstant

Áprilisban, a Digitális Ninja hetek alatt számtalan nagyszerű szoftvert mutattunk be, amelyek segítenek új szintre emelni a digitalizációt a cégeden belül. Egyik leghasznosabb közülük a LastPass, egy online jelszószéf szoftver, amit nem csak a vállalkozásodban használhatsz, hanem magánszemélyként is. Az elfelejtett jelszó dühítő, és még hátráltat is, éves szinten akár órákat vehet el tőled az új jelszó igénylésének folyamata. Ne engedd, hogy ilyen apróságok visszafogják a hatékonyságod! Ha bizalmatlan lennél, ne adj meg érzékeny információt (pl. bankkártyaadat), de általános belépésekhez nyugodtan használhatod.

Ebben a cikkben segítünk, hogyan tudod beállítani: Az összes jelszavad egy helyen, biztonságos jelszószéfben – LastPass használata

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek