Ennyit profitálhatsz minden üzleti rendezvény esetén a jegyre elköltött 1000 forintból

Dátum

Megosztás

Megéri üzleti rendezvényekre járni? Milyen előnyünk származik belőle? Mire figyeljünk, hogy hasznos legyen az ottlétünk? Mit értek üzleti rendezvény alatt? Olyan esemény, ahol a téma a vállalkozások fejlesztése, marketing, üzlet. A címben nem véletlenül írtam fizetős rendezvényről, mert általában azokat jobban tudjuk értékelni az ingyenesekkel szemben. Évente több százezer forintot költök ilyen eseményekre és arra gondoltam, megvizsgálom, hogy mit is ad nekünk valójában egy ilyen esemény résztvevőként, továbbá próbálom számszerűsíteni is, megbecsülni a belőle származó anyagi hasznot.

5 dolog, amiért érdemes üzleti rendezvényre járni

  1. Új információk
    Ha jól figyelsz, akkor rengeteg új információt, tippet hallhatsz az előadóktól. Ehhez az kell, hogy figyelj. Azt szoktam mondani, hogyha már egy információt kaptál, amit fel tudsz használni, már megérte. Ehhez az kell, hogy jegyzetelj, gondolkodj. Utóbbi alatt az értem, hogy az elhangzott információk után tedd fel a következő kérdést magadban:

    “Én hol/hogyan/mire tudom használni az elhangzott dolgot?”

    Nem jön ötlet? Sebaj! Nem kell, hogy minden információt adaptálj a cégedben.

  2. Emlékeztet
    Semmi újat nem hallottál? Vagy volt néhány jó gondolat, de az kevés? Na ilyenkor mondom azt, hogy 1000% -ban biztos, hogy több olyan dologról is beszéltek az előadók, amiről bár hallottál, de még nem foglalkoztál vele. Vagyis emlékeztetnek. Mondok is egy példát. Ha valaki egy marketing előadáson a remarketingről beszél, akkor ne azon rugózz, hogy

    “óóó, én ezt már hallottam..”

    Hanem azonnal arra gondolj, hogy “hééé, foglalkoztam vele eleget az utóbbi időben”? Tehát bármiről is hallasz már általad is ismert információt, az arra is jó, hogy emlékeztet téged, foglalkozni kellene azzal a dologgal, témával.
    Ezzel kapcsolatban hosszabb írás itt: Voltál már rossz üzleti konferencián? Ami után csalódtál?

  3. Motiválni fog, feltölt
    Ez természetesen beállítottságtól is függ, de több saját eseményemen is azt a visszajelzést kaptam a résztvevőktől, hogy még a másnapi munkavégzésben is motiválta őket. Adhat lendületet is, mikor hozzád hasonló vállalkozókkal beszélgetsz, vagy hallod őket előadni.
  4. Kapcsolatépítés
    Természetesen a rendezvények egyik fő előnye a kapcsolatépítés. Érdemes kihasználni a szüneteket, és legalább 2-3 új emberrel, vállalkozóval megismerkedni.
    Ahogyan azt a Hogyan segíti a kapcsolatépítés a vállalkozásod sikerességét? Már az induláskor is. cikkben is leírtam: Lesz kit felhívnod, ha éppen valami nagy durranásra készülsz.
    (x) A Minner videós üzleti kapcsolatépítés oktatásában külön videót szenteltem annak, hogy tippekkel lássalak el az ilyen üzleti rendezvényeken hogyan beszélgess, miről… Ide kattintva eléred a Növeld üzleti kapcsolati tőkédet! videós oktatást. Szerezd be most!
  5. Reklámozhatod magadat vagy a vállalkozásodat
    Az utóbbihoz kapcsolódik, hogy egyik előnye, hogy kapcsolatépítés közben természetesen még értékesíteni is tudsz, ha ügyes vagy. Persze nem ott helyben, de névjegykártya, vagy elérhetőségek cserélése után egy megbeszélt személyes találkozón már könnyebb dolgod lesz. Én mindig meglepődök, hogy milyen üzleti kapcsolatok születnek ilyen eseményeken, pedig már tapasztalt vagyok, de mindig lenyűgöz.

Mennyi az annyi? Mennyire térül meg?

Nehéz számszerűsíteni, mert ahogy fent is láthatod, sokrétű, megfoghatatlan profitot is szerzel. Számításaim szerint minden üzleti rendezvényjegyre elköltött 1000 forintra legalább 5-10 000 forint profit jön. Ez átlag és becsült érték. Egy olyan minimumot számoltam, amit az elmúlt időszakban tapasztaltam magamon és a kapcsolati hálómból. Egy biztos, megfigyelhető egy tendencia, ha eljársz ilyen eseményre és aktív vagy, akkor nagyban hozzájárul a sikeredhez.

Keresd az üzleti eseményeket! Havi egyre legalább menj el! A Minnernek is rengeteg eseménye lesz a következő időszakban. A menüben az események fül alatt találod ezeket.

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

Hány hónapnyi megtakarítással indítsd el a vállalkozásod? A vállalkozók véleménye 2019 vs 2022

Most a megtakarítást úgy értjük, hogy ami a megélhetéshez kell, tehát nem a vállalkozásodba invesztálod, hanem a napi, havi kiadásokra teszed félre. Mielőtt vállalkozás...

A Kit Kat nem konkurenciája a Balaton szeletnek. Cikk a konkurenciák beazonosításáról

Másik véglet: „Nekem nincs konkurenciám!”. Ki a konkurenciám? Kikerekednek a szemeim, amikor valaki azt mondja, hogy olyan ötletem támadt, aminek nincs konkurenciája. De belefutottam...

Az intrapreneurship segíthetné innovációban a KKV-kat, vállalkozásokat. Teret adunk az alkalmazottnak [kutatás]

Innováció, termékfejlesztés. Honnan is indulhatna ki, mint a cégből belülről! Egy érdekes ötletről, külföldön már működő megoldásról írok ebben a tartalomban. Amennyiben már elültetem...

9 pszichológiai trükk, hogy az emberek azt tegyék, amit szeretnél

Igen, a következő tippek manipulációnak is tűnhetnek. Vannak olyan dolgok, cselekvések, amikkel nagyobb eséllyel tudjuk akaratunkat átvinni a másik emberre. Hogy ez manipuláció-e? Igen,...

Milán, mi a célod a Minnerrel? Mi a víziód?

Te is látod a lendületet a Minnerben? Sok kérdés mögött látom azt, hogy tudni szeretnétek, hogy miért is teszek bele ilyen sok energiát az...

7 mítosz a franchise-ról: cáfolva!

Amikor meghalljuk a franchise szót akaratlanul is eszünkbe jutnak a nagy gyorséttermi hálózatok, az óriás üzletláncok, azaz a mai modern franchise. Róluk általában tudjuk,...

Vállalkozás indítási pályázat tapasztalatai

Sok kezdő vállalkozót érdekel a vállalkozás indítási pályázat, ezért gondoltam, hasznos lehet, ha bemutatom, hogyan lehetett pályázati pénzből a start vonalra állni az elmúlt...