Ennyit profitálhatsz minden üzleti rendezvény esetén a jegyre elköltött 1000 forintból

Megéri üzleti rendezvényekre járni? Milyen előnyünk származik belőle? Mire figyeljünk, hogy hasznos legyen az ottlétünk? Mit értek üzleti rendezvény alatt? Olyan esemény, ahol a téma a vállalkozások fejlesztése, marketing, üzlet. A címben nem véletlenül írtam fizetős rendezvényről, mert általában azokat jobban tudjuk értékelni az ingyenesekkel szemben. Évente több százezer forintot költök ilyen eseményekre és arra gondoltam, megvizsgálom, hogy mit is ad nekünk valójában egy ilyen esemény résztvevőként, továbbá próbálom számszerűsíteni is, megbecsülni a belőle származó anyagi hasznot.

5 dolog, amiért érdemes üzleti rendezvényre járni

  1. Új információk
    Ha jól figyelsz, akkor rengeteg új információt, tippet hallhatsz az előadóktól. Ehhez az kell, hogy figyelj. Azt szoktam mondani, hogyha már egy információt kaptál, amit fel tudsz használni, már megérte. Ehhez az kell, hogy jegyzetelj, gondolkodj. Utóbbi alatt az értem, hogy az elhangzott információk után tedd fel a következő kérdést magadban:

    “Én hol/hogyan/mire tudom használni az elhangzott dolgot?”

    Nem jön ötlet? Sebaj! Nem kell, hogy minden információt adaptálj a cégedben.

  2. Emlékeztet
    Semmi újat nem hallottál? Vagy volt néhány jó gondolat, de az kevés? Na ilyenkor mondom azt, hogy 1000% -ban biztos, hogy több olyan dologról is beszéltek az előadók, amiről bár hallottál, de még nem foglalkoztál vele. Vagyis emlékeztetnek. Mondok is egy példát. Ha valaki egy marketing előadáson a remarketingről beszél, akkor ne azon rugózz, hogy

    “óóó, én ezt már hallottam..”

    Hanem azonnal arra gondolj, hogy “hééé, foglalkoztam vele eleget az utóbbi időben”? Tehát bármiről is hallasz már általad is ismert információt, az arra is jó, hogy emlékeztet téged, foglalkozni kellene azzal a dologgal, témával.
    Ezzel kapcsolatban hosszabb írás itt: Voltál már rossz üzleti konferencián? Ami után csalódtál?

  3. Motiválni fog, feltölt
    Ez természetesen beállítottságtól is függ, de több saját eseményemen is azt a visszajelzést kaptam a résztvevőktől, hogy még a másnapi munkavégzésben is motiválta őket. Adhat lendületet is, mikor hozzád hasonló vállalkozókkal beszélgetsz, vagy hallod őket előadni.
  4. Kapcsolatépítés
    Természetesen a rendezvények egyik fő előnye a kapcsolatépítés. Érdemes kihasználni a szüneteket, és legalább 2-3 új emberrel, vállalkozóval megismerkedni.
    Ahogyan azt a Hogyan segíti a kapcsolatépítés a vállalkozásod sikerességét? Már az induláskor is. cikkben is leírtam: Lesz kit felhívnod, ha éppen valami nagy durranásra készülsz.
    (x) A Minner videós üzleti kapcsolatépítés oktatásában külön videót szenteltem annak, hogy tippekkel lássalak el az ilyen üzleti rendezvényeken hogyan beszélgess, miről… Ide kattintva eléred a Növeld üzleti kapcsolati tőkédet! videós oktatást. Szerezd be most!
  5. Reklámozhatod magadat vagy a vállalkozásodat
    Az utóbbihoz kapcsolódik, hogy egyik előnye, hogy kapcsolatépítés közben természetesen még értékesíteni is tudsz, ha ügyes vagy. Persze nem ott helyben, de névjegykártya, vagy elérhetőségek cserélése után egy megbeszélt személyes találkozón már könnyebb dolgod lesz. Én mindig meglepődök, hogy milyen üzleti kapcsolatok születnek ilyen eseményeken, pedig már tapasztalt vagyok, de mindig lenyűgöz.

Mennyi az annyi? Mennyire térül meg?

Nehéz számszerűsíteni, mert ahogy fent is láthatod, sokrétű, megfoghatatlan profitot is szerzel. Számításaim szerint minden üzleti rendezvényjegyre elköltött 1000 forintra legalább 5-10 000 forint profit jön. Ez átlag és becsült érték. Egy olyan minimumot számoltam, amit az elmúlt időszakban tapasztaltam magamon és a kapcsolati hálómból. Egy biztos, megfigyelhető egy tendencia, ha eljársz ilyen eseményre és aktív vagy, akkor nagyban hozzájárul a sikeredhez.

Keresd az üzleti eseményeket! Havi egyre legalább menj el! A Minnernek is rengeteg eseménye lesz a következő időszakban. A menüben az események fül alatt találod ezeket.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később