Ha nincs jó, minőségi hirdetésed, akkor cseszheted a nagy bevételt!

Ha nincs jó, minőségi hirdetésed, akkor cseszheted a nagy bevételt!

Hirdetés: AKCIÓ! 64% kedvezmény most 3 videós oktatásra is a MinnerAkadémián!Kattints ide a részletekért!

Pár hete beszélgettem egy grafikussal a minőségi reklámokkal kapcsolatban. Arra jutottunk, hogy nagyon kis különbség van igazából a minőségi reklámanyagok és a kicsit bénább hirdetések között. Sőt, valójában a kicsit több költség a sokszorosát hozza vissza. Hogy mekkora a különbség, mondjuk árban és időben? Kiderül a cikkből! De először kezdjük is azzal, hogy miért kell a minőségibb tartalom.

Nincs mese, már nem elég csak reklámozni, azt jól is kell csinálni

A következő felsorolásból megérted, hogy miért is kell a jobb és minőségibb marketing:

  • egyre több cég van fent a Facebookon, egyre több cég használja az Adwords-öt – alacsony az a költség küszöb, amit meg kell ugrani ahhoz, hogy valaki megjelenjen online),
  • egyre többen használják ki a remarketing adta lehetőségeket,
  • vagy a különböző marketingmegoldásokat (leadgenerálás, tölcsérmarketing, chatbotok….)
  • egyre jobban kell harcolunk az emberek figyelméért – egy nap csak 24 órából áll, sok információ zúdul az emberekre, ki kell tűnnünk

Mennyi a különbség az alacsony és a magas minőségű marketing anyagok/hirdetések között?

Képek/szövegek: Oké, ez most egy kis hasraütés-szerű megállapítás lesz, de ezt átgondolva rájöhetsz, hogy igen, tényleg ennyi a különbség. Először is az idő. A legtöbb reklámnál már csak egy pár óra hiányozna ahhoz, hogy jobb képet vagy jobb szöveget tegyünk bele a hirdetésbe, vagy éppen átgondolt marketingstratégia mentén haladjunk. Már havi 1-2 óra szakértővel való konzultáció hozzásegít egy jobb marketingkampányhoz.
Bár mázli, hogy a vizualitás felpörgetése még olcsóbb is úgy, hogy a Facebookon ingyen használhatjuk a legnagyobb stock photo adatbázisát, természetesen terméktől és szolgáltatástól függ, hogy milyen képeket tudunk használni, vagy kell-e profi fotós vagy grafikus. Utóbbiak ára valójában még jobban meg fog térülni az elkövetkező időszakban, mert mint mondtam, kell a minőség.

Összegben kifejezve ez azt jelenti, hogy havonta 40-70 000 forintunkkal kerül többe az, hogy jobb legyen a marketingünk, és ennek többszöröse jön így vissza. Mivel számoltam? Grafikus, vagy stock képek, vagy fotós ára, szövegíró ára, illetve 1 óra marketingtanácsadói óradíjjal számoltam. Ha szabadúszó grafikust, szövegírót, marketingest keresel, akkor érdemes felnézned a Minner szabadúszó közvetítő oldalára >>> www.marketingtarsasag.hu

Videók: Kedvenc vesszőparipám, hogy azért olyan olcsó a videóelérés, mert a legtöbb cégnek nincs megfelelő tudása, kapacitása reklámvideók elkészítésére.  Ezt érdemes kihasználni! Igazából a legjobb az egészben, hogy már 5-10 ezer forintos reklámbüdzséből el tudjuk érni a célközönségünket (20-60 000-es célközönségre gondolok) akkor, ha videókat használunk. Egy-egy Facebookra vagy Instagramra szánt videó pedig már megvan 10-50 000 forintból. Mondjuk egy ilyen:

Cikkek, tippek amik segítenek a minőségibb marketing elérésében:

 

 

Hirdetés: AKCIÓ! 64% kedvezmény most 3 videós oktatásra is a MinnerAkadémián!
Akciós oktatások: Kattints ide a részletekért!