Növeld a Facebookon az ingyenes, organikus elérésedet hashtag-ekkel

Kevés az organikus elérésed? Zavar, hogy a Facebook elvette ezt a nagyon jó ingyenes lehetőséget. Vannak olyan dolgok, amikkel kicsit magunk malmára hajthatjuk a vizet és nagyon nem is kell megerőltetni magunkat. Ezek a hashtag-ek. Az a helyzet, hogy sok posztodból az algoritmus nem tudja, hogy akkor ez most mi. Ezzel fogsz segíteni!

Bármelyik közösségi oldalon is jársz, láthatod, hogy nagyon sokan alkalmaznak, használnak hashtag-eket. Ezt már be sem kell mutatnom, ha mégis: a kettős kereszt jel után egy vagy több szót leírsz a közösségi oldalon létrehozott posztodban. Például a #valami #tea #utazás #akció … Már azt is láthatod, hogy a nagyobb cégek reklámkampányaikban is kihasználják ezt az eszközt, például, hogy így meg tudják jelölni a felhasználók, éppen melyik “kampányban”, akcióban, eseményen vettek részt. Nagyon sokszor a plakátokra is ráteszik az adott hashtag-et. Te miért, hol, hogyan használd a hashtag-et?

Itthon a Twitter nem futott be, így ahhoz kapcsolódó tippeket itt nem olvashatsz. A két hazai piacon is népszerű közösségi oldalon mutatom be a hashtag-ek funkcióit. Ami mindkettőben közös, hogy a hashtag-ek használatával nem rontod a poszt megjelenését, és közben segítesz az adott közösségi oldal algoritmusának abban, hogy kinek szól az a poszt, sőt, még a felhasználóknak is kedvezel.

  • Instagram – egy kép többet mond ezer szónál?
    Ez igaz, de bármilyen intelligens is lehet az adott közösségi oldal, az algoritmusa egy-egy kép alapján nehezen mondaná meg, miről szól a kép. Az insta felhasználók nem akarnak sok szöveget írni a posztjukhoz, így inkább hashtag-ekkel adják át az információkat, hogy mihez kapcsolódik az a kép, vagy kinek szól. Továbbá adott témában így könnyen tudnak további posztokat látni a felhasználók, így valamennyire “linkként” is funkciónál.
    Mennyi szót hashtagelj, optimális esetben 7-10 szó így elég.
  • Facebook:
    Itt sajnos azt a funkcióját nem lehet jól kihasználni, hogy a hashtagekre kattintva újabb posztokat láthatunk. Néha előhozza ezt a funkciót a FB, néha pedig nem. Helyette itt azért kell használni, hogy nem tolakodóan (nem zavarja a felhasználót), de jelezni tudod a Facebooknak, hogy miről is szól az adott poszt, ha az a link szövegéből, címéből, leírásából nem derül ki. Ezzel segítesz az algoritmusnak, hogy kinek a hírfolyamába tegye be a posztot. Nagyon sokszor a követőknek is segítesz ezzel, hogy milyen témához kapcsolódik a tartalom. Az a legjobb benne, hogy úgy be tudod írni a hashtag-eket, hogy azok nem rontják az adott poszt összképét.
    Mennyi szót hashtag-elj egy posztban: ezen a közösségi oldalon a legoptimálisabb 3-5 szó használata.

Kapcsolódó cikkek: 

Kép: Petit_louis/Flickr

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később