Néha egy egyszerű kis újdonság is meghozza a vevőid kedvét a vásárláshoz – Példa a cikkben!

Dátum

Megosztás

Ha ma egy cég labdába akar rúgni, még nagyobb sikert elérni a szektorában, akkor bizony oda kell tennie magát. Egyrészt vevőkiszolgálásra, vevőmegtartásra, vásárlási élmény növelésére ki kell dolgoznia megoldásokat és ami ezekhez szorosan kapcsolódik az, hogy időnként kell valami újdonság, vagy megújulás. Tudod miért?

Annak a cégnek a terméke /megoldása vonzza a vevőket

…amelyik cég képes megújulni, újdonságokat adni a vásárlóinak, az nagyobb elköteleződést és nagyobb érdeklődést vált ki az emberekből. Tudod, ahhoz hasonlóról beszélek most, mint amit a startupos, új vállalkozós cikkek butítsd le a vállalkozási ötleted részénél már leírtam. A lényege az, hogy nem adsz azonnal minden funkciót / terméket / megoldást oda a felhasználóidnak, hanem azt szépen elosztva csepegteted. Így a vevőd / felhasználód azt érzi, hogy folyamatosan törődsz vele, vagy éppen azt, hogy igen ez a cég trendi, mindig megújul…

Miért jó valami újat adni vagy megújulni?

Egyrészt ahogyan azt említettem, így sokkal innovatívabbnak tűnik a céged, érzik a vevőid, hogy nálad pörög az élet és nem unalmas. Másik nagy előnye, amit én a legjobban imádok: a marketing. A hezitáló érdeklődőidet is így új impulzus éri, vagy éppen ezzel emlékezteted őket, hogy ideje vásárolni. Egy újabb eszköz arra, hogy hangot adj a cégednek, termékeidnek. Gondolj bele, mennyire egyszerű, csak egy új terméket / funkciót / megoldást… kell az emberek elé tenned, aköré kampányt csinálnod. Még nagyon gondolkodni sem kell rajta.

A Minner-példa

Tudtad, hogy a Minnernek van webshopja? Tudod az, ahol az üzleti videós oktatásokat lehet megvenni, a MinnerAkadémia. A cikk megírásakor 10 hónapos már az oldal (1700 felhasználó, 300 vevő). Természetesen jönnek benne még új dolgok, mivel a felhasználók visszajelzései alapján is alakítjuk az oldalt. Januárban jött egy érdekes újítás, ami egyébként csak azt a célt szolgálja, hogy növeljük a felhasználói élményt. Lehet, hogy meg fogsz döbbenni az egyszerűségén, de az egyik új funkció, hogy a belépési (login) oldal minden új elindításnál más-más képpel jön be, vagyis változik a háttér. Így valahogy:

Azért ezt a példát hoztam, mert pont azt mutatja, hogy nem kell mindig nagy dologban gondolkodni, nagy újításon. Amikor a fejlesztők mondták, én azonnal mondtam. Wow! Ez jó! Kell! Ez amolyan Apple újítás 🙂

Készítettem is rá egy januári akciót, kisebb kampányt. Az alábbi posztban láthatod ezt, érdemes rákattintanod! Tudod mekkora eredménye van? Sikerült vásárlókat meggyőznöm, akik eddig hezitáltak, meglévő vásárlók is értesültek róla (sőt, visszatérő vásárlókat is generáltam). Egyszerűen imádom az ilyeneket! Az ilyen eredmények, ötletek, sikerek tartják bennem a motivációt.

Ehhez hasonló tippek még itt is: 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!