Ilyen gazdasági körülmények között még jobb döntés, ha fókuszált marketing mellett rakjuk le a voksunkat. Egy olyan célcsoportra szeretném felhívni a figyelmed, ami elég nagy ahhoz, hogy foglalkozz vele, gyorsabban nő a vagyonuk, mint hinnéd, de alig hirdet nekik valaki, sok cég legyint rájuk. És igen, a te céged is ki tudja aknázni ezt a vevőkört. Autószerviztől a műszaki webshopon át a workshopokat tartó cégekig mind tervezhetnek ezzel.
Mikor tavaly ősszel először találkoztam ezzel az információval elkezdtem kutatni, megbizonyosodni róla, hogy valóban így van-e. Beszéltem piaci szereplőkkel, mi is csináltunk teszt kampányokat, sőt fake door tesztet is indítottunk.
Miért hozott izgalomba? Ennek a célcsoportnak a vagyona 3-szor gyorsabban nő, mint akire most a többség céloz. NAGY DOBÁS lenne, igaz? Azt hiszem a NAGY DOBÁS cikk alapján átalakult cégvezetői rutinodban, napi stratégiázásban ez helyet fog kapni (hogy ezzel foglalkozz)!
Mire tudod majd használni a cégedben?
- Célközönségre szabott üzenetek, ami így magasabb eredményt hoz.
- Termék, vagy szolgáltatás fejlesztés.
- Ha nem a piacodon tudod kiaknázni, akkor egészen biztosan gondolkodhatsz mellék projektekben.
- De az is lehet, hogy kollaboráció által fogod meg a trendet. Nincs lehetetlen, csak tehetetlen. A Minneren vagy éppen, mi nem problémákat, kifogásokat keresünk, hanem megoldásokat!
Bármit is adsz el, mindenképpen érdekes lesz számodra ez a cikk, valamilyen módon ki tudod majd aknázni azt, amit leírok itt a cikkben (segítünk is javaslatokkal, példákkal). És igen látni fogod, hogy csak a Minner belső köre, a Minner Előny tagok férhetnek hozzá ehhez az információhoz.
A nevében is benne van, ELŐNY, így hozzunk előnybe téged is, a tagokat! És nem elég csak az információ, vagyis nem csak azt írjuk le MIT kell csinálni, hanem a következő időszakban a Minner ELŐNY tagok a HOGYANT is megkapják.
Tehát most csatlakozz a Minner Előnyhöz!
- Hozzáférsz a teljes cikkhez, amiben bemutatom ezt a célcsoportot. 500+ tagunk már hozzáfér ebben a pillanatban.
- A későbbi cikkekhez, ami segít abban, hogy megfelelően kiaknázd a lehetőséget.
- A Minner több mint 20 Cégfejlesztési ötletéhez, benne megoldásokkal, leírásokkal. Ezzel már többszörösen megtérül a havi 6900 Ft előfizetési díj.
- A letölthető útmutatókhoz, például Minner-féle üzleti terv sablon, Facebook hirdetési útmutató
Már egyébként is valószínűleg megfordult a fejedben, hogy csatlakozz! Itt az alkalom! Kattints az Előfizetek gombra, majd miután éles az előfizetés már hozzá is férsz az információkhoz, benne példákkal, ötletekkel.
A célcsoport, akinek vásárlóereje neked is kell!
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)
Ne feledd! A Cégfejlesztési ötletek segítenek ezt még jobban kiaknázni! Ezeket ajánlom:
- Cégfejlesztési ötlet 1.: Adjunk el jobb szöveggel!
- Cégfejlesztési ötlet 3.: Készítsünk reklámvideót. Videómarketing indul!
- Cégfejlesztési ötlet 7.: Piackutatás „lazán”, óriási eredménnyel!
- Cégfejlesztési ötlet 10.: Marketing terv készítés. Marketing stratégia, kommunikációs terv
- Cégfejlesztési ötlet: 19. Ajánlatok. Nem a terméket veszik, hanem az ajánlatodat
Fotó: Canva