Workshopokból üzlet? Jó helyszín kell. Chill Home Studio interjú

Dátum

Megosztás

A parlament mellett található a Chill Home Studio. Mit lehet kihozni egy bérelt ingatlanból, ami szuperlokációval rendelkezik? Miért nem Airbnb-ként üzemelteti az alapító? Ember Csilla igazán kiaknázta az ingatlanban rejlő lehetőséget, rendezvényhelyszínként teljesen más piacra tévedt. Talán a sikerének egyik kulcsa, hogy maga is workshopozott és tudja milyen a másik oldalon lenni? Ennek járok utána a podcastben!

A podcast hanganyaga

Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt, vagy az alábbi lejátszón keresztü:

A podcast rövid vázlata leirata

Weboldal: chillhomestudio.com

Ember Csilla több évvel ezelőtt karkötő webshoppal indult, kézműves vállalkozó volt. A Chill márka köré épített karkötőmárkát, több kollekciója is volt. Aztán jött a vásárlók igénye, hogy szeretnének más karkötőket, más színűt… ezzel mindig nyaggatták.

Innen jött az ötlet, hogy mi lenne, ha karkötő workshopokat tartana. Az egész országot járta, kávézókat fűzött meg, hogy ott tarthasson workshopokat. Ő is pont belenyúlt a 2016-2019-es felívelő workshop trendbe, amit aztán a pandémia tört derékba.

A lezárások idején karkötő készítő boxot értékesített. Mindez egy igazán véletlen ötlet volt egyik este, másnap már hirdette is. Ő is meglepődött mennyire beindultak a rendelések.

Ezután jött egy lehetőség, hogy egyik üzleti kapcsolata éppen kiköltözött abból az ingatlanból, ami most a Chill Home Studio helyszíne. Már korábban néhány karkötő workshopot tartott ott, így már akkor látta, hogy az embereknek nagyon tetszik a hely. Úgy gondolta, hogyha ennyire el vannak alélva a helyszíntől, akkor eladja majd saját magát.

A megnyitó party

Sok cég elrontja azzal a vállalkozásindítást, hogy első napon nem történik semmi, mármint amikor hivatalosan is jöhetnek a vevők. A Minner ügyfeleket, vállalkozókat mindig ösztönözzük, hogy szervezzenek nyitóbulit. Csilla is így tett, és persze ontották a résztvevők a posztokat, még DJ is volt az ünnepélyes megnyitón. Már előre létrehozta a közösségi média oldalakat, előre szervezett workshopokat, hogy a megnyitón már híre menjen, hogy itt történik valami.

Airbnb is lehetett volna, de ez jobb lett!

Úgy gondolja, hogy jól döntött, hogy nem Airbnb-ként adja ki a lakást. Volt már itt klipforgatás, amerikai filmforgatás, különböző céges események, exkluzív programok, lakásétterem. Sokan szeretik azt, hogy privát a helyszín. Ez főleg a lezárások idején jött jól.

Az árazásba beletartozik az is, hogy Csilla a Chill közösségben is megfuttatja a nála meghirdetett eseményeket, sokszor már ez is segít az ügyfeleinek, hogy megtöltsék saját eseményeiket. Ezért egy kis felárat kér.

De nem minden szép és jó, volt egy több tízezres Instagram fiókja, amit feltörtek és nem kapta már vissza.

Csősz Bogi csatlakozott hozzá, partnere lett. Hogyan? Mivel sikerült elnyerni a bizalmát?

Egy Youtube videó készítése közben találkoztak a stúdióban. Ezután elmentek vacsorázni, kávézni és sokat beszélgettek, rájöttek van közös pont. Bogit felkérte, hogy a Chill Clubban adjon elő, beszéljen a női vállalkozó, női karrier kihívásokról. Ekkor jött az ötlet, hogy mi lenne, ha csatlakozna ehhez a kezdeményezéshez, és sokkal több szerepet kapna. A Chill Club lényegében egy női mastermind, és a stúdió üzleti modelljében egy következő állomás, új ajánlat és egyben új bevételi forrás lehet.

Most először is fizetős eseményekkel indult el a Chill Club, de szeretné előfizetésessé tenni, ezen Csilla még dolgozik.

Egyszer berendezni nem elég

Ahhoz, hogy mindig tudjon valami újat nyújtani, és igazán lázban tartsa a bérlőket, partnereket, közösségét, időnként átrendezik a stúdiót. Általában természetesen ünnepekhez kapcsolódik a tematika. Ez segíti, hogy újra és újra találjanak valami újat az emberek a Chill Home Studioban, mondhatni ez is egy házifeladata a vállalkozásban.

Bővebben mindezekről a podcastben! Extra információval díjazzuk a figyelmed!

Ez jó volt! Van még ilyen?

Iratkozz fel, ahol csak tudsz, hogy értesülj az újabb adásokról! A milliárdostól a mobiltokkirályig. Üzleti podcastmaraton alapítókkal

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...