Workshopokból üzlet? Jó helyszín kell. Chill Home Studio interjú

Dátum

Megosztás

A parlament mellett található a Chill Home Studio. Mit lehet kihozni egy bérelt ingatlanból, ami szuperlokációval rendelkezik? Miért nem Airbnb-ként üzemelteti az alapító? Ember Csilla igazán kiaknázta az ingatlanban rejlő lehetőséget, rendezvényhelyszínként teljesen más piacra tévedt. Talán a sikerének egyik kulcsa, hogy maga is workshopozott és tudja milyen a másik oldalon lenni? Ennek járok utána a podcastben!

A podcast hanganyaga

Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt, vagy az alábbi lejátszón keresztü:

A podcast rövid vázlata leirata

Weboldal: chillhomestudio.com

Ember Csilla több évvel ezelőtt karkötő webshoppal indult, kézműves vállalkozó volt. A Chill márka köré épített karkötőmárkát, több kollekciója is volt. Aztán jött a vásárlók igénye, hogy szeretnének más karkötőket, más színűt… ezzel mindig nyaggatták.

Innen jött az ötlet, hogy mi lenne, ha karkötő workshopokat tartana. Az egész országot járta, kávézókat fűzött meg, hogy ott tarthasson workshopokat. Ő is pont belenyúlt a 2016-2019-es felívelő workshop trendbe, amit aztán a pandémia tört derékba.

A lezárások idején karkötő készítő boxot értékesített. Mindez egy igazán véletlen ötlet volt egyik este, másnap már hirdette is. Ő is meglepődött mennyire beindultak a rendelések.

Ezután jött egy lehetőség, hogy egyik üzleti kapcsolata éppen kiköltözött abból az ingatlanból, ami most a Chill Home Studio helyszíne. Már korábban néhány karkötő workshopot tartott ott, így már akkor látta, hogy az embereknek nagyon tetszik a hely. Úgy gondolta, hogyha ennyire el vannak alélva a helyszíntől, akkor eladja majd saját magát.

A megnyitó party

Sok cég elrontja azzal a vállalkozásindítást, hogy első napon nem történik semmi, mármint amikor hivatalosan is jöhetnek a vevők. A Minner ügyfeleket, vállalkozókat mindig ösztönözzük, hogy szervezzenek nyitóbulit. Csilla is így tett, és persze ontották a résztvevők a posztokat, még DJ is volt az ünnepélyes megnyitón. Már előre létrehozta a közösségi média oldalakat, előre szervezett workshopokat, hogy a megnyitón már híre menjen, hogy itt történik valami.

Airbnb is lehetett volna, de ez jobb lett!

Úgy gondolja, hogy jól döntött, hogy nem Airbnb-ként adja ki a lakást. Volt már itt klipforgatás, amerikai filmforgatás, különböző céges események, exkluzív programok, lakásétterem. Sokan szeretik azt, hogy privát a helyszín. Ez főleg a lezárások idején jött jól.

Az árazásba beletartozik az is, hogy Csilla a Chill közösségben is megfuttatja a nála meghirdetett eseményeket, sokszor már ez is segít az ügyfeleinek, hogy megtöltsék saját eseményeiket. Ezért egy kis felárat kér.

De nem minden szép és jó, volt egy több tízezres Instagram fiókja, amit feltörtek és nem kapta már vissza.

Csősz Bogi csatlakozott hozzá, partnere lett. Hogyan? Mivel sikerült elnyerni a bizalmát?

Egy Youtube videó készítése közben találkoztak a stúdióban. Ezután elmentek vacsorázni, kávézni és sokat beszélgettek, rájöttek van közös pont. Bogit felkérte, hogy a Chill Clubban adjon elő, beszéljen a női vállalkozó, női karrier kihívásokról. Ekkor jött az ötlet, hogy mi lenne, ha csatlakozna ehhez a kezdeményezéshez, és sokkal több szerepet kapna. A Chill Club lényegében egy női mastermind, és a stúdió üzleti modelljében egy következő állomás, új ajánlat és egyben új bevételi forrás lehet.

Most először is fizetős eseményekkel indult el a Chill Club, de szeretné előfizetésessé tenni, ezen Csilla még dolgozik.

Egyszer berendezni nem elég

Ahhoz, hogy mindig tudjon valami újat nyújtani, és igazán lázban tartsa a bérlőket, partnereket, közösségét, időnként átrendezik a stúdiót. Általában természetesen ünnepekhez kapcsolódik a tematika. Ez segíti, hogy újra és újra találjanak valami újat az emberek a Chill Home Studioban, mondhatni ez is egy házifeladata a vállalkozásban.

Bővebben mindezekről a podcastben! Extra információval díjazzuk a figyelmed!

Ez jó volt! Van még ilyen?

Iratkozz fel, ahol csak tudsz, hogy értesülj az újabb adásokról! A milliárdostól a mobiltokkirályig. Üzleti podcastmaraton alapítókkal

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

A fiataloknak NEM ELÉG egy munkahely – Vigyázz töröl a Gmail – Kövesd az IKEA példáját – Hírszemle

Az IKEA szülőket ünneplő, "büszkén második legjobb" kampányával kezdjük a Hírszemle adást. Beszéltünk a hírről, ami szerint a Gmail hamarosan törölni fogja a 2...

Ugyanazt árulom. Miért fog engem választani a vevő? – Vállalkozói attitűd 3. rész

Konkurencia mindig lesz, na de mi alapján érhető el, hogy minket válasszon a vevő a másik cég helyett, miközben ugyanazt áruljuk? Ahogy más üzleti...
01:07:28

200 millió forint felett. Így ugord át a forgalmi plafonod e-kereskedőként – podcast

Úgy érzed, hogy elértél egy forgalmi plafont? Vagy benne vagy egy olyan halálzónában, ahol nem nő olyan gyorsan a forgalom és a haszon, ahogy...
00:41:26

Csődbe ment az antikapitalista – AI startup lufi – Ruhamegsemmisítés VS EU – Hírszemle

A mai Hírszemle podcastban beszélgettünk a Twitter új CEO-járól, Linda Yaccarinoról: zseniális választás hirdetési díjakért küzdő cégnek a hirdetési tapasztalata miatt, vagy az üvegszikla...

Miért éri meg átállni a GA4-re? [+ esettanulmány]

“Úgy hiányzik a GA4 átállás mint egy hasbarúgás!” - mondta az egyik ügyfelünk. Sokaknak valami hasonló jut eszébe, amikor szembesül a migráció gondolatával. Szinte...

Lidl digitális árak, Bud Light szivárványbotrány – Hírszemle

A mai Hírszemle adásban foglalkoztunk a Lidl új, digitális árcímkéivel. Vajon ez lehetőséget ad majd, hogy a kereskedelmi lánc dinamikus árazást vezessen be? Drágább...

Az AI újra kitalálta a nagy márkák neveit. Ikea, Netflix, Fanta, Nespresso, Foodora

Hogy nézne ki a világ, ha a globálisan ismert márkákat nem az alapítóik, hanem a mesterséges intelligencia nevezte volna el? Néhány napja debütált a...

Mobilfox Member vagy? Regisztráltál már a Woltra? A Tiktok Alza.huuuu-i. Mi ez az egész?

A Tiktok felhasználók elkezdték nyomozni, hogy mi az a Mobilfox Member és mire jó nekik. A Mobilfoxosok néha már-már kínos videókat is készítettek az...