Az Index címlapra már pénzért is kikerülhet a blogbejegyzésed

Dátum

Megosztás

Eddig, ha jó blogbejegyzést írtál a blog.hu -n, akkor az Index szerkesztősége betette a blogbejegyezésedet (cím+kép+link) az Index címlapra, vagy az Index2-re. Na most húzott egy újat a cég, látva a keresletet, már pénzért is ki lehet kerülni. Nem kell abban bíznod, hogy valakinek elnyeri a tetszését a tartalom, akkor is kikerülhet, ha reklám van benne. Akár 20-30 000 látogatót is el tudsz így érni, mármint akik konkrétan rá is mennek a tartalmadra.

Mennyi az annyi – először úgy is az ár érdekel

Már 22 900 Ft-ért ki tudod emelni a cikkedet, bár azzal csak az Index2 (i2) -re kerülsz ki. Na várjunk, ez csak az alap! Ha lent megváltoztatod az opciókat. Tehát csúcsidőben akarod kitenni (tudod reggel és este van csúcsidő), sőt ha van benne külsős link, akkor már drágább. Lásd: alsó ábra!

Árak első verzió: csúcsidőn kívüli megjelenés és a blogbejegyzésben olyan linkek vannak, amik csak a saját blogodra mutatnak:

Árak második verzió: csúcsidőben és vannak külső linkek a bejegyzésekben, tehát más oldalakra mutatnak (nem a forrás rész, hanem mondjuk promóció)

Hát így már annyira nem olcsó a kiemelés, de persze így is lehet rá tartalommarketing stratégiát alkotni, vagy éppen úgy igazán beindítani vele egy blog indulását. Cégként megtolni egy marketingkampányt.

Mi változott? Mi volt eddig, mi maradt?

Ha a blog.hu -n vezetted a blogodat, akkor eddig is lehetőség volt rá, hogy ha jó a tartalmad, akkor az index2-re beküldeni (lásd a képen) és kikerül az i2-re vagy Index címlapra. Ez már kb. 5 éve működik így.

Most, amint látod megjelent a piros kiemelés alatt az a rész, ami rávezet a fizetős megoldásra. Ha fizetős, akkor külön meg is jelenik a tartalmad mellett, hogy fizetett megjelenés. Maradt tehát a lehetőség, hogy ingyen is kikerülj, de természetesen, ha fizetsz, akkor a biztos.

Érdemes fizetni érte? Mire tudod használni?

Egy-egy ilyen index vagy index2 címlapra kerülés, megközelítőleg 5-15 000 látogatót hoz az adott blogbejegyzésedre, de nem ritka a 30 000 látogató sem. Így máris könnyebb kalkulálnod, hogy megéri-e neked.
Mire tudod használni?

  • Most még érdemesebb lehet elgondolkodnod cégként, hogy oda indítasz egy tartalommarketing kampányt. Hagyatkozol részben az ingyenes kiemelésekre, legyen néhány bevezető tartalom, aztán vegyél egy-két fizetett megjelenést. Egyébként a blog.hu SEO-ja nagyon jó, tehát a Googleban is bekerülhet a tartalmad rövidebb idő alatt, mintha a saját oldaladon lenne. Kapcsolódó cikk: Blog (tartalom) marketing tipp, ötlet Facebook és hírlevél-kampányhoz
  • Még gyorsabban be tudod indítani a blogodat, ha mondjuk havi egyszer veszel megjelenést. Azért a 23 000 Ft-os kiemelés nem rossz, és kezdő bloggerként azonnal több emberhez jutsz el.
    Sőt, ha én most lennék karrierépítésben, akkor biztosan invesztálnék ebbe, egy szakértői blogot írva, így növelve a személyes márkámat.

Sikerült már blog.hu -s – index2-ős megoldással sikert elérni?

Igen! Vállalkozásokat tudtak rá felhúzni! Hozok is három példát!
Ebből kettő az én tanítványom:

  1. Smarta.blog.hu, aki nálam tanult még 2 évvel ezelőtt, pár hónap alatt már fizetett szponzorai voltak, többször kikerült a tartalmával címlapra és utána sokkal könnyebb volt beindítania a Youtube csatornáját. Most már főleg arra koncentrál.  Főleg 30+-os nők a célcsoportja.
  2. Travelhunter – utazós blog, és most már utazásokat szervez. Blog.hu-val kezdte, lett nagyobb követőtábora, majd váltott saját domainre. Ő is tanítványom.
  3. Tanulj tőlem a MinnerAkadémián > Szabadúszó / blogger képzés
  4. Lifetilt – fitnessz blogként indult, majd rá pár évre elindította a táplálékkiegészítő bizniszét, ami már több mint éves 1 milliárd feletti forgalomnál jár évente.

Néhány további hasznos tartalom a Minnerről ezzel kapcsolatban

Blogbiznisz ötletek

Mennyibe kerül a Minneren egy reklám? Jelenleg 254 000 Ft-ba kerül 4 cikk megjelenése. Kapcsolódó esettanulmányok:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!