Cégfejlesztési ötletek 24.: Médiamegjelenés kampány, SEO-val fűszerezve (PR, szponzorált cikk)

Több mint 11 éve üzemeltetek egy médiaoldalt, több száz kampányt vezényeltem le, sőt saját média megjelenéseket is vettem már. Mondhatni láttam, megtapasztaltam sok mindent ezen a piacon, így igazán érdemes lesz figyelned erre a cikkre. Sőt igazi média trükköket is el fogok árulni, amivel még jobb eredményre teszel szert az ilyen megjelenésekkel. Fontos! Ez főként online média megjelenéssel, szponzorált cikkekről, PR anyagokról fog szólni (tehát TV nem szerepel most ebben). Ez egészen biztosan hiányzott eddig a marketing repertoárodból, rengeteg piacra beilleszthető kezdve a webshopoktól a B2B piaci szereplőkig (pl. fuvarozás, webfejlesztő…).

A Minner Cégfejlesztési cikksorozatában vagy most! A sorozat célja, hogy megértsd és megvalósítsd a kiválasztott cégfejlesztési ötleteket. Ehhez részletes útmutatót kapsz a cikkekben. Mi a 100% gyakorlatban hiszünk! A Minner vállalkozásfejlesztési ötletei egy-egy fontos cégterületre összpontosítanak, és kézzelfogható megoldásokat kínálnak. Nézz vissza gyakran, mert folyamatosan újabb és újabb ötletekkel (és megvalósítási lépésekkel) rukkolunk elő! Az ötletek külön kategóriát is kaptak a főmenüben.

24. Cégfejlesztési ötlet: Médiamegjelenés, PR

Ha éppen csak fent vagy a vízen a marketingedben, akkor ez az ötlet nem neked való. Akkor még menj vissza a marketing tervhez! Ez már inkább ún. awareness kampány, branding, PR kategóriába fog tartozni, amiről most fogok írni. A célunk, hogy pozícionáljuk a márkánkat, hogy a fejekben feljebb lévő polcra tegyenek minket, vagy lehet oda, ahol egyébként is lennénk. Csak utóbbi esetben ez még nem látszik. A cél, hogy egy éven belül 4-10 médiamegjelenést tudatosan véghezvigyünk és kihasználjuk az ebből fakadó marketing előnyöket (értsd jól használd a marketingben, és nem önmagában).

Lesz ebből eladás?

  • PR megjelenésnél, sajtóközleménynél a legtöbb esetben nem lesz azonnali vásárló.
  • Szponzorált cikk, natív megjelenés esetében lehet sales fókuszú kampányt készíteni. Ilyen megjelenések vannak nálunk főként a minner.hu -n, például a PizzaHut franchise-nál több száz érdeklődő érkezett franchise üzlet nyitására, pedig leírtuk azt, hogy 50-100 millió forint a beruházás költsége. Így tudsz Magyarországon egy nagy márkához csatlakozva franchise éttermet nyitni

Saját és ügyfél médiamegjelenésre példák

Lássuk csak, hogy például a Minner hogyan jelent meg, akár ingyen akár fizetős formában más média oldalon (mi is használjuk azt, amit neked mondunk):

Bejöttek nekünk a fenti megjelenések? Igen, mert része volt egy marketing stratégiának.

Na, de a Minner is egy média oldal! Nálunk jelennek meg szponzorált cikkek, sőt még sajtóközlemények is!

A cikk további részét előfizetőink olvashatják, ahogy a többi Cégfejlesztési ötlet esetében is. Az elzárt részben a megvalósításhoz kapsz útmutatót, tippeket, ötleteket.

Hogy szeretnéd megvalósítani ezt a Cégfejlesztési ötletet?

Felveszed a Minnert tanácsadóként, hogy közvetlen szakmai segítséget kapj. Az üzleti tanácsadás díja 119 000 Ft. Részletek a Tanácsadás gombra kattintva

Önkiszolgáló módban a leírás alapján csatlakozva a Minner Előny előfizetéshez.

Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáféréssel a Cégfejlesztési ötletekhez, letölthető útmutatókhoz és további szakmai anyagokhoz.
A tagság díja: 6900 Ft/hó

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz!
(Itt a FB, Google login is)

Kapcsolódó cégfejlesztési ötletek

Fotó: Canva

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!

Kapcsolódó cikkek