Chatbot feliratkozók gyűjtése

Azt szeretem chatbotban, hogy végre egy kicsit újra visszaszerezhettem az ingyenesség lehetőségét a Facebookon. A feliratkozókat akár ingyen is meg tudom szerezni, vagyis akik rácsatlakoznak a chatbotra. És utána ingyen tudok nekik küldeni üzeneteket. Most nézzük meg, hogy hogyan kerülnek rá a chatbotra az emberek, felhasználók. A cikk végén pedig belinkeltem a további chatbot tartalmakat, amik egészen biztosan érdekelni fognak ezután.

Fontos! Az alábbi példák a Facebook Messengerhez kapcsolható chatbotokra értendő.

Miért gyűjtünk feliratkozókat?

  • vagy azért, hogy feliratkoztassuk egy automata üzenetküldő sorozatra (sequence) – ingyen-, olyan mintha hírlevél lenne,
  • vagy időközönként (bármikor) küldjünk neki üzenetet, ezt hívják broadcast üzenetnek (ingyen)
  • vagy azért, hogy mikor rákerül a chatre, akkor azonnal kitöltsön valamit, választ kapjon valamire
  • Azt, hogy mikor milyen üzentet kapjon te állítod be a chabot kezelőfelületeden. Automatizálható szinte minden.

Hogyan gyűjt feliratkozókat? – Példákkal

A chatbotodon belül a rendszer mindig útmutatót ad, hogyan tudod használni az adott funkciót, feliratkozó gyűjtést.

  1. Miután beállítottad, vagyis összekapcsoltad a chatbotodat a Facebook oldaladdal, akkor bárki, aki valamilyen módon a Messengerében ír neked, onnantól rákerül a feliratkozók listájára (subscriber).
  2. Te be tudod állítani, hogy milyen üzenet fogadja a felhasználót, akár külön-külön is az alábbi megoldásokra. Tehát egyrészt az első üzenetet meg tudod határozni. Illetve az azt követő üzeneteket.
    A chatboton belül egy kezelőfelületen tudod ezt előhívni.
  3. Facebook hirdetés
    Például reklámozod a lehetőséget Facebook hirdetéssel. Mikor a felhasználó rákattint a hirdetésre, átnavigálja a chatbotra.
    Például ehhez hasonló hirdetés jelenik meg:
  4. Lehet a weboldaladon egy link, vagyis hivatkozás, amelyre kattintás után szintén a Facebook oldalad Messengere nyílik meg. Erre gondolok: kattints ide! 
  5. Beúszó hirdetés / widget
    Lehet, hogy már láttál ehhez hasonlót a Minneren és a MinnerAkadémián is alkalmazom. A weboldaladba kell egy kódot betenni és beállíthatod, hogy mikor, hányszor, milyen alkalmakkor jöjjön elő. Nálam akkor ugrik fel, ha 1/3-ig legörgetett az oldalon a felhasználó, és több napig is eltűnik, ha nem kattint. (Apró érdekesség, hogy sárga színt használok, hogy feltűnjön).
  6. Vagy akár chatbuborék valamelyik sarokban. Itt az a jó, hogy már tudja a nevét is a felhasználónak, ezt imádtam benne.
  7. Widget box / gomb
    A weboladba fix gombot, vagy nagyobb widget boxot tudsz betenni. Ilyet:

  8. Tanuld meg online az egészet, ezzel időt is spórolsz. Egy igazi chatbot szakértőt, készítőt kértem fel, hogy tanítsa meg nektek. Mindezt online, saját tempódban sajátíthatod el: Chatbot készítés, marketing képzés a MinnerAkadémián. Külsős szakértő tartja! Kattints ide! 

Chatbot tartalmak:

Több száz millió a tét! Befektető kereső show döntő. Június 21. Ez nem egy unalmas üzleti rendezvény! Kattints ide!