Instant: Ennyit számít egy termék neve! Belga bolt átnevezte a zöldségeket

Dátum

Megosztás

A Delhaize nevű belga szupermarket egy 2018-as kampányában 12 zöldséget nevezett át. Ez egy egészségtudatos kampány volt náluk, mivel egy kutatás szerint a lakosság 5%-a eszi csak meg a szükséges mennyiséget ezekből. A gyerekek pedig csak az előírt mennyiség 30%-át viszik be átlagosan.

A kampányban a paradicsom például bohóc orr lett, a répa narancs rakéta, a cukkíni pedig troll ütő. A kreatív névadásba több iskolát is bevontak. Online olyan termékeknek is lehetet név ötleteket beküldeni, amiket még nem neveztek át. Az üzletlánc célja az volt, hogy a gyerekek merjenek új ízeket is megkóstolni a barátságos és vicces nevek hatására. A termékeket átnevezték a boltokban, a táblákon, a csomagoláson (ahol lehetett), de még a blokkon is.

Az eredmény? 151%-os növekedés az értékesítésben! A kampány egyszerre tetszett a gyerekeknek a vicces nevek miatt és a felnőtteknek is, mert úgy tudta átadni az egészségtudatos üzenetét, hogy nem prédikál, nem oktat.

Érdekel a Minner véleménye a témában, és hogy mennyire fontos a jó a termék név? Hallgass bele a Hírszemle podcastbe, ahol 18:55-től beszélgettünk erről. Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt, vagy az alábbi lejátszón keresztül

Nem a terméked, hanem a cég nevével bajlódsz? Instant: Tippek cégnév választáshoz

15 magyar településnév, ami cégnévnek (domain -, brandnévnek), terméknévnek is megállná a helyét –…

Forrás: contagious.com

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.