Instant: Megérkezett a TikTok SEO Újfajta tartalomgyártás jöhet?

Dátum

Megosztás

Egyre több helyen látni, hogy említésre kerül a TikTok SEO. Több milliárd ember használja a videós platformot, és az emberek többsége bár feedből nézi a videókat (neked ajánlottból), a keresőt is egyre többen használják. És ezt a Google mondja!

Tanulmányuk szerint a 18 és 24 év közötti fiatalok nagy része megkerüli a Google-t a közösségi médiában végzett keresések javára, amikor információt keres. A fiatalok majdnem 40%-a, amikor éttermet, ebédlőhelyet szeretne találni, akkor nem a Google Térképet vagy a keresőt használja, hanem a TikTok-ot vagy az Instagramot. A TikTok keresője is alkalmazza azt, hogy ahogy elkezded pötyögni a keresésed már egészíti is ki. A hogyan, miért, legjobb, top, így és hasonlóan kezdődő videók előkelő helyen szerepelnek emiatt a keresésekben.

Fontos: Itt most első körben a content SEO az ami erős. A vicces virális videókkal szemben kezd megjelenni egy újfajta trend, ugyanis az ilyen jól SEO-zott videók nem hirtelen robbanak, hanem hosszú időn át tudnak folyamatos nézettséget generálni a szándékos keresések miatt. A tartalomgyártásban is megjelent ez az új fogalom, több nagy TikTok csatorna is a SEO tippekre és annak oktatására fókuszál.

Mostmár az is lehet sikeres a TikTokon, aki jól optimalizál és direkt a keresett kifejezésekre gyárt tartalmat? Ha érdekel a téma, bővebben is beszélgetünk erről a Hírszemle podcastben. 52 perc 44 másodpercnél kezdődik az erről szóló blokk. Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt, vagy az alábbi lejátszón keresztül:

Ha pedig inkább olvasál a TikTok témában:

Forrás: fastcompany.com
Fotó: Canva

Nyiri Donát
Lassan 5 éve foglalkozom tartalomgyártással és máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél a hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.

4 tipp, amivel félrevezetnek a TikTok guruk – és mit csinálj helyette

Ahogy az emberek egyre jobban megismerik a TikTokot és az organikus elérésben rejlő üzleti lehetőségeket, úgy terjednek a téves információk, “tuti trükkök” az algoritmus...

5 hiba, amit ne kövess el a Facebook hirdetéseiddel

Hiába volt rengeteg botránya az utóbbi években, a Facebook továbbra is a hirdetők egyik kedvenc platformja világszerte és itthon is. A Digiméter kutatásai alapján...

A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat? Lefaraghatnak a marketingkiadásukból

Ügyfeleinken nap mint nap tapasztaljuk, hogy tanácstalanok az új social media felületekkel kapcsolatban. A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel...

Már nem éri meg Facebookon hirdetni?

Hónapok, sőt évek óta kering vállalkozói körben az a gondolat, hogy a Facebook már közel sem olyan hatékony, mint a régi szép időkben volt...

Hogyan írj ellenállhatatlan Rólunk oldalt, ami a szkeptikusokat is a vásárlás felé tereli?

A honlapod Rólunk oldalának szövegírási tippjei. Miként fogalmazd újra, hogy visszapattanás helyett az értékesítés statisztikáit gyarapítsa?

Hogyan írj hatásosabb címsorokat, mint az Apple, az Amazon vagy a Minner?

Melyik az a marketingeszköz, amivel jobb címeket írhatsz, mint az Apple, az Amazon vagy a Minner? Hogyan használd és alkalmazd a vállalkozásodban?

Szabályos vagy sem? Így kerüld el a bírságokat! [Lista a kampányidőszakra]

A korábbi bejegyzésekben bemutattuk, milyen pszichológiai trükkökkel fejlesztheted a marketinged és hogyan tudsz belelátni a vásárlóid fejébe etikus módon. Ebben a bejegyzésben viszont egy...

A gondolatolvasó marketinges eszköztára. Így láss a fogyasztó fejébe!

A modern marketingesnek szinte gondolatolvasóvá kell válnia, hogy a nagy reklámzajban hatékonyan tudjon kommunikálni. Lássuk, milyen eszközök állnak ehhez rendelkezésünkre!