Instant: Megérkezett a TikTok SEO Újfajta tartalomgyártás jöhet?

Dátum

Megosztás

Egyre több helyen látni, hogy említésre kerül a TikTok SEO. Több milliárd ember használja a videós platformot, és az emberek többsége bár feedből nézi a videókat (neked ajánlottból), a keresőt is egyre többen használják. És ezt a Google mondja!

Tanulmányuk szerint a 18 és 24 év közötti fiatalok nagy része megkerüli a Google-t a közösségi médiában végzett keresések javára, amikor információt keres. A fiatalok majdnem 40%-a, amikor éttermet, ebédlőhelyet szeretne találni, akkor nem a Google Térképet vagy a keresőt használja, hanem a TikTok-ot vagy az Instagramot. A TikTok keresője is alkalmazza azt, hogy ahogy elkezded pötyögni a keresésed már egészíti is ki. A hogyan, miért, legjobb, top, így és hasonlóan kezdődő videók előkelő helyen szerepelnek emiatt a keresésekben.

Fontos: Itt most első körben a content SEO az ami erős. A vicces virális videókkal szemben kezd megjelenni egy újfajta trend, ugyanis az ilyen jól SEO-zott videók nem hirtelen robbanak, hanem hosszú időn át tudnak folyamatos nézettséget generálni a szándékos keresések miatt. A tartalomgyártásban is megjelent ez az új fogalom, több nagy TikTok csatorna is a SEO tippekre és annak oktatására fókuszál.

Mostmár az is lehet sikeres a TikTokon, aki jól optimalizál és direkt a keresett kifejezésekre gyárt tartalmat? Ha érdekel a téma, bővebben is beszélgetünk erről a Hírszemle podcastben. 52 perc 44 másodpercnél kezdődik az erről szóló blokk. Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt, vagy az alábbi lejátszón keresztül:

Ha pedig inkább olvasál a TikTok témában:

Forrás: fastcompany.com
Fotó: Canva

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.
00:34:11

Pontosabb Facebook célzás, remarketing, organikus elérés – Minner meeting

Te is tapasztaltad már, hogy a Facebook hirdetések nem teljesítenek olyan jól? Nos húzzunk le talán egy utolsó bőrt a Fb hirdetésekről, vagy legalább...
00:39:31

Kapcsolatépítés alapok, tippek, trükkök. Minner meeting szerda (felvételről)

Szeretnéd növelni a kapcsolati hálódat. Te is úgy gondolod, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér? Hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Mire használd? Milyen stratégiát...

AI Burger. Kísérletezés az AI-val, vagy marketing fogás a Bamba Marha Burger Bár kampánya?

Tavaly az NFT burgerükkel fogták meg ügyesen a kriptó körüli hypeot a Bamba Marha Burger Bárosok. Erről szintén beszámoltunk itt a Minneren, sőt podcast...

Hogyan ír egy zabtej márka olyan hírlevelet, amit el is akarsz olvasni?

Lehetséges olyan hírlevelet írni egy növényi tejalternatíváról, amitől nem alszik meg a feliratkozók szájában a (zab)tej? Az Oatly a bizonyíték, hogy igen. 
00:35:19

Reels, Shorts, Tiktok videók. Kezedben a nyertes lottószelvény?! Minner meeting felvétel

Szó szerint mondhatjuk, hogy az algoritmusok meg vannak bolondulva bármilyen közösségi média oldalt is nézzünk. A videós posztokat erőlteti már a Facebook is, és...

Apple, eMag, TAG Heuer, Mobilfox így fejleszt terméket. Kulisszák mögött

Legyen szó akár szolgáltatásról, akár termékről, egy idő után mindegyik megkopik a piacon, változtatni kell. Akár azért, mert egy másik piaci szereplő jobb, vagy...

Hogyan írjunk keresőbarát tartalmat a Google számára?

Minden weboldalra kikerülő tartalom azzal a céllal születik, hogy minél előkelőbb helyen szerepeljen a Google és más keresőmotorok találati listáján. Azért írunk egy blogcikket,...

Szavazós posztok. Te is látod a jó eredményeket? Magas eléréseket?

Mindenki szembesülhetett azzal, hogy a legtöbb közösségi média oldal lejjebb csavarta az eléréseket. Mintha egy új algoritmust helyzetek volna csatasorba, és a Facebooknál ez...