Kínai cuccokat árult az USA-ban és 3 hónap alatt 200 dollárból csinált 1 milliót, majd 10 millióért eladta az egész bizniszt

Dátum

Megosztás

Emlékszel még arra a Minneres cikkre, hogy bátran vállalkozz, mert nem biztos, hogy azzal leszel sikeres, amivel elindulsz? Erre a legjobb példa Trevor Chapman. A napelemeket telepítő cégénél úgy érezte sokat dolgozik, kevés a pénz is, és még a családjával sem lehet. Gondolt egyet és elindított egy webshopot, amiben kínai kütyüket, termékeket árult, mint amit fent a képen is látsz. Aztán már nem úgy folytatódik a sztori, mint a legtöbb új cégnél, mert 3 hónap alatt annyi bevétele lett, hogy fel is vásárolták. Na nézzük is mit csinált!

Furcsa nem? Kínai termékeket árult az USA-ban túlárazva. Azt gondolnánk, hogy az USA-ban, ahol fejlett az e-kereskedelem, az emberek többsége már alapból Kínából vásárol, vagy rájön a túlárazásokra,  tájékozottak vásárlások terén…, és mégsem! Már hasonló témában írtam is egy cikket a Minneren, hogy: Kínából megrendeli pár száz forintért és itthon több ezerért árulja a terméket. Mit szólsz hozzá? Találkoztál már ilyennel? Akkor az olvasókkal átrágtuk a témát, és igen, van létjogosultsága itthon az ilyen webshopoknak, de hogy az USA-ban is, az meglepő, de itt a példa.

Mivel foglalkozott Trevor mielőtt elkezdte a vállalkozását?

Azt gondolnád, hogy biztosan olyan területen dolgozott, ami hozzájárult a sikeréhez, mondjuk egy webshopnál, vagy marketingesként. Hát nem! Napelemek telepítésével foglalkozott, ami sok meló, kevés pénz. Ahogy fent is írtam, zavarta az is, hogy családjával sem lehet. Úgy gondolta, hogy követi Warren Buffett mondását:

„Ha nem találod meg azt a módszert, ami álmodban is pénzt fial, akkor életed végéig dolgozni fogsz.” – Warren Buffett

200 dollárba került a webshopjának az elindítása. Hogyan csinálta?

200 dollárjába került összesen, hogy elindítsa az üzletét. Pár dollárért beszerezte az ldsman.com domain nevet. És pár dollárból már készen is volt a webshopja, mert havidíjas webshopmotort választott, a Shopify rendszerét választotta. Itthon ehhez hasonló a Shoprenter vagy az UNAS, de egyébként a Shopify-t is sok magyar webáruház használja. Havi 7200 Ft-ból olyan webshopod lesz pár kattintásból, mintha több milliós fejlesztéseket öltél volna bele. Jó, persze neked kell a termékeket feltöltened, szövegezni… de mégsem kell fejlesztőkre költened.  A 200 dolláros befektetés nagy részét a 100 dollár értékű Facebook reklám tette ki. Na de, akkor a termékeket nem vásárolta meg előre? Nem is kellett neki, mert…

Csak 1 nap volt veszteséges – és a webshop készletezési „trükk”

2 hét után már 10 000 dolláros forgalomnál járt úgy, hogy valójában csak a marketinggel kellett foglalkoznia és a supporttal. A Shopify rendszere azért volt jó választás, mert így könnyen el tudta indítani a dropshipping módszerrel az értékesítést. Ami azt jelenti, hogy bár tőle rendelik meg a terméket, ám nem ő szállítja ki, hanem maga a gyártó vagy egy logisztikai központ. A termékeket általában nagy profittal adta tovább, például 5 dolláros beszerzési áras terméket 60 dollárért. A profit nagy részét tehát már forgathatta is vissza újabb és újabb reklámokra. Továbbá elkezdett hazai (USA) termékeket is értékesíteni, és a Fülöp-szigeteken egy ügyfélszolgálatot is nyitott. 3 hónap alatt 200 dollárból csinált 2,5 millió dollárt, majd 10 millió dollárért felvásárolta egy e-kereskedelemmel foglalkozó cég.

Hmmm, valahol már mintha olvastam volna hasonlót! Igen! A 4 órás munkahét című könyvben Thimothy Ferriss is az ilyen automatizálásról, kiszervezésről ír. Az LDSman shop esetében ez a Shopify-t, a dropshippinget, marketing automatizációt, és a kiszervezett ügyfélszolgálatot jelenti.

Ezt itthon így tudod megvalósítani (raktár sem kell): Magyar dropshipping megoldás. A Minner ötlete a valóságban

Tehát már, ahogy a Buffett idézet is szólt, álmában is pénzt keresett. Elmélyülnél a témában? Itt vannak a hozzá kapcsolódó cikkek:

Forrás: CNBC

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...