YouTube marketing alapok – Miért nézné meg bárki, amit feltöltesz?

Szinte már mindenki használ Facebookot, posztolunk, hirdetünk rajta. Egyre többen jutnak el a TikTokhoz a hihetetlen organikus elérések miatt. Ezzel szemben a YouTube valahogy kimarad a legtöbb KKV marketing mixéből. Nem a Google Ads, hirdetni sokan szoktak a videómegosztón, de tartalmat megosztani már annál kevesebben. Sokat beszélünk a TikTokról és hogy mennyire jó még most belevágni, viszont nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy a YouTube világelső videós tartalomfogyasztásban (nemrég megelőzte a Netflixet is!), emellett pedig a világ második legnagyobb keresőmotorja. Miért ne próbálnád meg kihasználni ezt az elképesztő elérést? Ráadásul az ide készülő tartalmak a rövid videókhoz képest sokkal jobban beágyazthatók a weboldaladba és hasznosak lehetnek más célra is. A cikkben egy átfogó képet szeretnénk neked adni a platform működéséről, a tartalomtípusokról, amikben érdemes gondolkodnod és a stratégiáról, hogy hogyan használd ki a lehető legjobban a YouTube-ot a marketingedben.

Fontos: A cikkben találsz általános információkat a YouTube működéséről, de az elhangzó tanácsok olyan cégeknek szólnak, akiknél a YouTube egy marketing eszköz. Tartalomgyártóknak, amikor a videó maga a termék, nem lesz releváns minden itt olvasott információ

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért.

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.

Kapcsolódó cikkek