Szinte már mindenki használ Facebookot, posztolunk, hirdetünk rajta. Egyre többen jutnak el a TikTokhoz a hihetetlen organikus elérések miatt. Ezzel szemben a YouTube valahogy kimarad a legtöbb KKV marketing mixéből. Nem a Google Ads, hirdetni sokan szoktak a videómegosztón, de tartalmat megosztani már annál kevesebben. Sokat beszélünk a TikTokról és hogy mennyire jó még most belevágni, viszont nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy a YouTube világelső videós tartalomfogyasztásban (nemrég megelőzte a Netflixet is!), emellett pedig a világ második legnagyobb keresőmotorja. Miért ne próbálnád meg kihasználni ezt az elképesztő elérést? Ráadásul az ide készülő tartalmak a rövid videókhoz képest sokkal jobban beágyazthatók a weboldaladba és hasznosak lehetnek más célra is. A cikkben egy átfogó képet szeretnénk neked adni a platform működéséről, a tartalomtípusokról, amikben érdemes gondolkodnod és a stratégiáról, hogy hogyan használd ki a lehető legjobban a YouTube-ot a marketingedben.
Fontos: A cikkben találsz általános információkat a YouTube működéséről, de az elhangzó tanácsok olyan cégeknek szólnak, akiknél a YouTube egy marketing eszköz. Tartalomgyártóknak, amikor a videó maga a termék, nem lesz releváns minden itt olvasott információ
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)