Mobilfox Member vagy? Regisztráltál már a Woltra? A Tiktok Alza.huuuu-i. Mi ez az egész?

Dátum

Megosztás

A Tiktok felhasználók elkezdték nyomozni, hogy mi az a Mobilfox Member és mire jó nekik. A Mobilfoxosok néha már-már kínos videókat is készítettek az elmúlt hónapokban, sőt lehet idegesítő is sokak számára, de mégis működik! Annyi ilyen videót csináltak és néha annyira kínos videók voltak, hogy az emberek megjegyezték. Aztán ott van a Wolt videója, amit egészen biztosan te is láttál, és feltették neked a kérdést: Regisztráltál már a Woltra? Csak nem a Tiktok “Vámház körút” szerű, Klapka marketingjei? 54 millió megtekintése van például az egyik… videónak. Olvasd el a cikket!

A címben található Alza.hu -s téma is érdekes, azért is, mert míg az Alza.hu rengeteget költ el TV hirdetésekre, addig elég jó eredményt értek el az Alza hirdetési költségeinek töredékért a cikkben említett két cég.

Mobilfox Member vagy?

A Mobilfox olyat talált ki, hogy felveszik Tiktok videóként a következőt:

  • Megkérdezik mindenkitől, hogy ő Mobilfox Member-e vagyis van-e fiókja
  • Ha igen, akkor kap a delikvens egy iPhone 14-et.
  • Persze sokszor lyukra fut a kérdező, mert az emberek 99,99999%-a nem felhasználójuk.
  • Persze volt aki igen.
  • Néha érdekes emberekhez mennek oda, ez segíti a terjedését a videóknak.
  • Na, de amit nem tudsz! Nemcsak magyar nyelven csinálják ezt! Hiszen export piacuk már nagyobb, mint a hazai.
  • És még van valami érdekesség. Nem mondják el a videókban, mi is ez a Mobilfox Member dolog, vagyis ezekben az odaugrálós videókban nem. A felhasználó így kutatni kezd. Bámm! Már meg is van, regisztrál a kedvezményért.

A magyar kifejezetten ráijeszt az emberekre. Talán azért is igen népszerűek a posztok.

A nemzetközi:

https://www.tiktok.com/@mobilfox_gr/video/7214172945873177882

Az emberek érdeklődnek is a weben, hogy mi a Mobilfox Member dolog. Ez látható a képen:

Továbbá a Mobilfox kulcsszóra is már kihozza ezt. Van körülötte hype, majd meg is kérdezem az alapítótól, Kevintől, hogy mennyire megy ez a kampány. Addig is itt a korábbi interjú vele: Mobilfox üzleti sztori. Mobiltok piacon több milliárd forint forgalom? Hogyan?

Nem regisztráltál még a Wolt-ra? 54 millió megtekintés?

Míg a Mobilfox az organikus elérésekből hozták ki a maximumot a Mobilfox Member skandálásával, addig a Woltnál inkább a hirdetéseknél futhattál bele ilyen videókban:

https://www.tiktok.com/@wolt.hungary/video/7190726120126401798

És akkor megláttam a videónál az 54 millió megtekintést, 32 000 lájkot, 852 mentés, 1483 tovább küldés. Nos ezt a hirdetés jó párszor végigment a Tiktok népén. Az ajánlat kristálytiszta, új regisztrálóknak szól. Persze tudják ők is, hogy trükközhetnek a felhasználók, ajánlatot igénybe veszi párod, haverod és úgy rendeltek… Na, de érted újabb mobilon ott vannak és a lehetőség, hogy újra rendelj nagyobb.

Mit vihetsz el ebből?

Vajon neked mi lenne a propagandád, mi lenne az, amit skandálni tudnál? A másik érdekes dolog, ahogy említettem a bevezetőben, itt nem kellett a fenti cégeknek mélye a zsebükbe nyúlniuk. A Tiktok hirdetési felületet is olcsóbb, mint mondjuk egy TV hirdetés, az organikus elérésekről nem is beszélve (Mobilfox esetében). Kell egy jó szlogen, egy mantra! De ahogy látod kell hozzá izgalmas koncepció. Nincs ötleted? Gyere el üzleti tanácsadásra, és ezen kívül még mást is át tudunk beszélni.

Ez instant motivációs löket volt a Tiktokhoz? Erre tovább:

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

A Lego így hekkelte be magát a vevői e-mailjébe. Pedig nehezebb helyzetben van

Egy nagy márkától ki szeretne e-maileket kapni, vagy hírlevelet? Képzeld el, hogy a Coca-Cola hírlevelét olvasod hétfőn, vagy a példaként felhozott Legoét. Ezek a...

Az interjún túl: milyen podcast formátumot válassz?

Az elmúlt években a magyar piacon is berobbant a podcast láz, sorra bukkannak fel az új műsorok, egyre színesebb a hazai podcast paletta. A...

Mégsem vagyunk boldogtalanok? – A legkedveltebb márkák – Ügyvédnek nem kell weboldal – Hírszemle

Még mindig nem érzik a hazai cégek a weboldalak jelentőségét? Ha nem is hiszel az online-ban, akkor is van mire figyelned a vevőszerzésben, így...
00:31:42

A Youtube is egy közösségi média oldal?! Youtube marketing – Minner meeting szerda (felvételről)

A Facebook gyengébb elérései után sokan kacsintgatnak más közösségi média oldal iránt is. A Youtube igazán speciális eset, és jó alternatíva is lehet. A...

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

A fiataloknak NEM ELÉG egy munkahely – Vigyázz töröl a Gmail – Kövesd az IKEA példáját – Hírszemle

Az IKEA szülőket ünneplő, "büszkén második legjobb" kampányával kezdjük a Hírszemle adást. Beszéltünk a hírről, ami szerint a Gmail hamarosan törölni fogja a 2...

Ugyanazt árulom. Miért fog engem választani a vevő? – Vállalkozói attitűd 3. rész

Konkurencia mindig lesz, na de mi alapján érhető el, hogy minket válasszon a vevő a másik cég helyett, miközben ugyanazt áruljuk? Ahogy más üzleti...
00:41:26

Csődbe ment az antikapitalista – AI startup lufi – Ruhamegsemmisítés VS EU – Hírszemle

A mai Hírszemle podcastban beszélgettünk a Twitter új CEO-járól, Linda Yaccarinoról: zseniális választás hirdetési díjakért küzdő cégnek a hirdetési tapasztalata miatt, vagy az üvegszikla...