A Hajdú-Bihar megyei vállalkozók, cégvezetők ezeket az üzleti tartalmakat olvassák most

Dátum

Megosztás

Több ezer cégvezetőt, vállalkozót értünk el az elmúlt néhány hónapban Hajdú-Bihar megyében, köszönhetően az olyan cikkeknek, amiket célzottan nekik/nektek írtunk (illetve még írunk is, bővülni fognak a tartalmak). A célunk, hogy segítsük digitalizációban, vevőkör bővítésben, új trendek megismerésében a régió vállalkozóit, sőt nagyobb cégeit. Lássuk is melyik tartalmakat írtuk nektek (gyere vissza, mert frissülni fog).

#1. Hajdú-Bihar megyei cégek digitális jelenléte – weboldalmustra
A megye top 50 vállalatának a weboldalát pontoztuk, vizsgáltuk. Lelövöm az eredményt, nem is rossz a felhozatal a Hajdú-Bihar megyei cégek weboldalát vizsgálva (50/38, sőt egy azóta javított is). Már rég nincs az a duma, hogy: „de hát nem kell weboldal, mert onnan nem jön vevő”. Minden nagy vállalkozás odafigyel, hogy márkát építsen, aminek része a digitalizáció is, az online megjelenés. Hozunk pozitív és negatív példát is. Vágjunk is bele, aztán még közben bontogatjuk itt az információkat. Pozitív példa a Kite Zrt. digitális megjelenése (weboldal +marketing), de látható változáson ment keresztül a Keviép, botrányos viszont a weboldala például az Eurings-nek. Kattints ide a teljes cikk elolvasásához, sok – sok példával.

#2. Hajdú-Bihar megyei cégek Faceobook marketingje
Kell-e egy cégnek közösségi média jelenlét? Naná! Nem csak a termékeladások, a marketing miatt, hanem társadalmi célt is szolgál. Eddig két cégnek vizsgáltuk meg a Facebook jelenlétét. Sokat lehet ezekből az elemzésekből tanulni, mert bár kívülről vizsgáljuk a jelenlétüket, de mindezt szakmai szemmel. Pont annyit látunk, mint a vásárlók, és ettől lesz igazán izgalmas és hasznos. Ezeket az alábbi linkeken találod:

#3. Ezen a debreceni cégen megy át a haza webáruház forgalom nagy része. És lehet
Hallottál már a Shoprenterről? Tudtad, hogy több ezer webáruház használja a rendszerüket? Nélkülük ma a hazai e-kereskedelem sem tartani ott, ahol most, és mindezt Debrecenből érték el. De van még a megyéből nemzetközi piacon is jelenlévő nyelvoktató applikáció, vagy ott van a 2019-ben 2500%-os növekedést felmutató vállalatirányítási rendszerekkel foglalkozó cég. Olvasd el a továbbiakat: Kattints ide a teljes cikk elolvasásához!

Jön még cikk a megyéhez kapcsolódóan, már készülnek! Gyere vissza később is a Minnerre! A Minner.hu egy üzleti oldal, naponta frissülő tartalmakkal, havonta több mint 100 000 fős olvasótáborral!

#4. Ilyen a debreceni kisvállalkozások digitális jelenléte. Pl. fodrász, autószerelő, étterem
Több kategóriában, iparágban is viszgáltuk a kisvállakozások digitális jelenlétét.

  1. Fodrászszalonok
  2. Műkörmös vállalkozások
  3. Autószerviz
  4. Virágbolt
  5. Étterem
  6. Kutyakozmetika
  7. Konditerem
  8. Duguláselhárító
  9. Szaniter bolt
  10. Cipőbolt

Kattints ide és nézd meg az átfogó elemzést, és javaslatokat!

Népszerű üzleti cikkek még, amiket szívesen olvasnak a Hajdú-Bihar megyei vállalkozók
A statisztikáinkból látszik, hogy az alábbi cikkek iránt kiemelten érdeklődtök, szívesen olvassátok őket:

Nagy az érdeklődés az online üzleti képzések iránt
A koronavírus sem állíthatja meg a helyi vállalkozókat, cégvezetőket abban, hogy új tudást szerezzenek. Az alábbi online képzésekből tanulnak a megye üzletemberei, vállalat vezetői, vagy éppen digitális szakemberei. Top online képzések a megyéből:

Minner Extra csoport – 271 Hajdú-Bihar megyei tag
A Minner vállalkozók zárt Facebook csoportjában nap mint nap segítjük egymást üzleti kérdésekben. A megyéből is sok tag van és láthatóan aktívak is, több debreceni vagy éppen hajdúszoboszlói vállalkozó is van az ismeretségemben, akiket látom, hogy aktívak. Kattints ide és csatlakozz te is a csoporthoz!

Sikeres vállalkozás építést! Sok sikert!

Fotó: Envato License

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!