Te érzed a nyomást, hogy egyszerre kellene a TikTokon, Facebookon, Instagramon, Youtube-on, Pinteresten… és a többi kommunikálni, miközben a cégedben rengeteg más dolog van, és offline marketingről akkor még nem is beszéltünk. Nehéz dolgunk van, mert mikor beindítunk egy csatornát, majd nem érezzük az eredményeket és otthagyjuk, akkor kicsit olyan a vevők szemében, mintha nem is léteznénk. Nos erre használjuk ügyfeleinknél az ún. vetésforgó marketinget, sőt mi is ezt alkalmaztuk az elmúlt években és sikerült bővíteni vevőkörünket, forgalmunkat. Először jöjjön a módszer, majd ültessük úgy a gyakorlatba, hogy azt már holnap használni tudd!
Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!
A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért. A tagság díja: 6900 Ft/hó
Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz! (Itt a FB, Google login is)