Szépen halad a vállalkozásod? Vagy megtorpant? A monotonitás nemcsak unalmassá teszi a napi munkavégzést, hanem a vállalkozásodat sem tudja úgy igazán berúgni, vagy újabb szintre hozni. Nem is beszélve, hogy a lelkesedésünk is eltűnhet. Ha mindig ugyanazt csinálod, akkor nem tud nagyot változni. Nem igaz? Ha skálázható (jelentése a cikk végén) az amit csinálsz akkor oké, de annak is van egy növekedési üteme, amin azért lehet javítani. Ha valami nagyot akarsz, akkor időnként bele kell vinni valami csavart, változtatni kell! Mondok egy példát, majd jöjjenek a további gondolatok, tippek.

Gondolj bele! A Facebook lassan eléri a felhasználói bázisát, a növekedése megtorpant. Valamit villantania kell, valami újdonságot behoznia, máshogy csinálnia hogy növekedni tudjon. Ilyen növekedés nála például a korábban felvásárolt Oculus VR (kiterjesztett valóság megoldások, hardver piac).

Húzz egy váratlant!

Ahhoz, hogy valamit változtass, mondjuk új terméket, új üzleti modellt vezess be, vagy éppen eladásaidat akarnád bebikkantani, akkor értelemszerűen valami olyat kell csinálnod, amit eddig még nem csináltál. Vagy teljesen kilépni a kereteidből, megszokott dolgaidból.
A legnagyobb ilyen adaptáló például Steve Jobs, vagy Jeff Bezos. Legyél te is az!

Néhány ötlet, instrukció, ami segíthet ebben:

+információ: Skálázhatóság azt jelenti, hogy ami működik kicsiben az nagyban is. Tehát a vevőid, üzleti modelled működik már kicsiben és azt növelni tudod folyamatosan.

Sikerült elültetnem a gondolatot benned? Csináld meg! Hajrá! Sok sikert!

Fotó: Envato License

Ne csak olvasd, hallgasd is Minnert!
11 érdekes, üzleti, vállalkozásokkal kapcsolatos podcast, hanganyag vár rád! És még bővülni fog! Kattints ide!