Hogyan elemezzem a cégem? Így derítsd ki, hogy mit kell változtatni. Gyorsan növekvő cégek 2. rész

Miután inspirálódtunk az első részben a Dell növekedéséből, ideje a tettek mezejére lépni! Első témánk az elemzési módszerek, a cég helyzetelemzése. Figyelem! Ez nem egy MBA képzés, egy cikk nem helyettesíti az egyetemet, illetve nem nagyvállalati szintről írunk, hanem KKV szemlélettel. A tartalom célja, hogy tudd mihez kell nyúlnod illetve a tartalom végére egy átlagos magyar kisvállalkozás tudni fogja mit is kell tennie ebben az elemzés fázisban. Szerencsénk van, mert irdatlan mennyiségű adat áll rendelkezésre a cégek sikerképletének vizsgálatával kapcsolatban. A kutatók is előszeretettel vizsgálják ezeket a tényezőket. Most már csak nekünk kell lépnünk! Természetesen a cikk gyakorlatias oldalról közelíti meg a vállalkozás stratégiai megújulását és továbbra is azon a vonalon haladunk, hogy megtudd mit is csináltak máshogy a gyorsan növekvő cégek. A tartalom azonnal használható elemzési instrukciókat tartalmaz, amit már ma használni tudsz vállalkozásodban.

Oldd fel a cikket és szerezz előnyt a piacodon!

A Minner Előny előfizetéssel még szakmaibb, gyakorlatiasabb, részletesebb üzleti tartalmak várnak rád. Csatlakozz a prémium tagsághoz, a Minner Előnyhöz azonnali, korlátlan hozzáférésért!

Már tag vagy? Jelentkezz be az olvasáshoz!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Kapcsolódó cikkek