Ezt csináld mielőtt webáruházat indítanál! Tippek, ötletek a Minnertől

Miközben előkészíted a webáruházadat az indulásra, intézed a jogi ügyeket, weboldal tervezés, termék keresés és hasonlók, előtte már elkezdhetnél tenni érte, hogy még sikeresebben indulj. Vagy éppen kacsintgatsz a webshop indítással, de még gyűjtöd a tőkédet, addig is elkezdhetnéd az alábbi tippek, ötletek valamelyikét (vagy akár mindet). Vágjunk bele!

Webáruház indítás előtti ötletek

A webáruház indítás lépéseit egy korábbi cikkben találod, most olyan ötleteket adok, ami segíti felturbózni már az indulás előtt a marketinged, ismertséged. Még a beszállítókkal, partnerekkel való tárgyalást is meg fogják könnyíteni ezek a tippek, mert már látják, hogy bizony nem 0-ról indulsz.

A következő tippeket úgy képzeld el, hogy legalább 3-8 hónapot foglalkozol velük, közben persze már elindíthatod a webshopod, de ezt már csináld meg most!

Blog, videóblog indítás
Indítsd már béta verzióban úgy a webáruházad, hogy még terméket nem teszel ki a főoldalra, de már elindítod a blogbejegyzéseket, vagy Youtubeon a videóblogod (természetesen Facebook és Instagram profilt is csinálj)! A videóblog azért is érdekes lehet, mert egy kutatásból kiderült, hogy a Youtube-ot kevésbé használják a hazai webáruház tulajdonosok. Míg nemzetközi piacban ez is dobogós. Itthon nem használják, mert időigényes, illetve drágának gondolják (pedig nem az). Ezen a terülten tehát nagyot tudnál húzni, alkotni!
Tehát gyűjts követőket már a webáruház indítás előtt a közösségi oldalaidra, feliratkozókat hírlevélre, vagy chatbotra és mikor elindulsz, már nem 0-ról indulsz.
A tartalmakkal be tudod vonzani az embereket, kösd le a figyelmüket!

Tudod, mi ebben a jó? Hogy te tudod már, hogy webshop lesz, de ők még nem. Gondolkodj előre! 

Affiliate marketing, partnerprogram
Ez nagyban épül az előzőre, mivel a blogon, vagy Youtube oldaladon keresztül már affiliate megoldással kipróbálhatod magad és egy kis bevételre is szert teszel. Gondolj bele, hogy nem kell bajlódnod a rendelésekkel, hanem a weboldalad látogatói a kattintásuk után ha 30 vagy 90 napon belül vásárolnak az adott partnerednél, akkor jutalékot kapsz.
Reklámozod más termékét, és vásárlások után kapsz jutalékot. Semmit nem kockáztatsz! 
Egy korábbi cikkben írtam már erről a megoldásról (43. üzleti ötlet: Csináld meg az európai Wish-t)
Lényegét leírom ide:
Beregisztrálsz olyan webáruházakhoz, ecommerce oldalakhoz, akiknél van affiliate lehetőség. Például Aliexpress, vagy olyan affiliate közvetítő oldalakhoz, mint a TradeTracker (magyar webhopok is vannak ott), Dognet (hazai cégek, support van).
A blogodban az egyes blogbejegyzésekbe, vagy a végére beteszed a terméket, képként, vagy szövegben, és belinkeled. A link alapján tudják követni, hogy tőled jött a látogató, és ha akár később is vásárol, te kapod a jutalékot.
Hogy csináld: itt írtam le a lépéseket, ebben a cikkben:A dropshipping vállalkozásodat ilyen egyszerűen el tudod indítani, akár munka mellett is.

Ötlet az utóbbihoz – terméklisták, ajánlások
Pár hónapja csináltam ilyen ajánlókat, például ezt: 5 kütyü startupoktól, amit most olcsón be tudsz szerezni
Én is meglepődtem, hogy milyen eredménye volt. Ezt hallgasd!

  • 7000-en olvasták csak ezt a cikket
  • átlagosan az olvasók 8%-a kattintott valamelyik termékre

Ezt tudod miért jó arány? Mert ennél direktebb reklám nincs! Ilyet is tudsz csinálni a blogodban, vagy csak erre építs valamilyen üzletet, hogy ilyen listákat, ajánlókat készítesz, de akár még Youtube videóban is.

Saját példa:Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

Hajrá! Ha segítség kell, akkor pedig: a Minner Vállalkozói képzésében több videóban is szó van a webáruház építéséről, sőt konkrét példákat is hozok bennük. Az egyik videónak az a címe, mint amit fent vastagon szedtem. Érdemes beszerezned az online, videós képzést! Még mentorprogram is tartozik hozzá! Kattints ide!

Az új webáruházak – erre készülj!

Az elkövetkező években radikális változás lesz megfigyelhető a hazai e-kereskedelemben is. Az árverseny óriási, az a webáruház ér el nagyobb sikereket, aki képes a vevőire koncentrálni és olyan üzleti modellt alkalmaz, ami hosszútávon odaláncolja a vevőit. A top ligás versenyzők (Emag, Alza, Extreme Digital) helyett új piacot kell találnod.

A cikkek:

Webáruházhoz tartozó cikkek még: 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később