Webáruház indításon te is gondolkodtál már? Ki nem!? Még nem késtél el!

Dátum

Megosztás

Biztosan nem hiszed el azt, hogy megéri most is webáruházat, webshopot indítani. Közben belegondolsz és eszedbe jut, már mennyi webshop van a piacon. Képzeld el, hogy még így sem telített a piac, sőt évente még mindig két számjegyű növekedést tud felmutatni az e-kereskedelem. A Minneren rengeteg webshopindítással kapcsolatos tartalmat találsz, és hogy ne kelljen keresgélned, itt ebben a cikkben megtalálod a legfontosabbakat.

A Shoprenterrel együttműködve az e-kereskedelem rovatban olyan tartalmakat készítünk, amivel a webáruházad az első lépéstől profin működhet. Ahogy a Minnertől megszokhattad, azt keressük, hogyan lehet jobban csinálni!

Milyen terméket árulj webshopodban?

Két cikkben foglalkoztam ezzel a témával:

Az Extreme Digital sikerének titka

A következő gondolatot mindenképpen be kell másolnom, mert hasznos lehet minden webshopindítás előtt állónak. A tulajdonos a következőt nyilatkozta a GKI Digitalnak egy felmérésben:

„Az elmúlt évben is dinamikusan nőtt az internetes vásárlás és az online fizetés iránti bizalom, ugyanakkor ezzel párhuzamosan a vásárlók elvárásai is gyarapodtak. Egyre jobban igénylik azt, hogy az Edigital.hu-n kiválasztott terméket minél gyorsabban, akár még a rendelés napján átvehessék. Ezért vezettük be korábban a négy órán belüli szállítást biztosító szolgáltatásunkat, de ugyancsak a termékek gyorsabb eljuttatását szolgálja az is, hogy két új üzletet nyitottunk a Kika soroksári és budaörsi áruházaiban. Bár ezek “hagyományos” boltok, ahová az utcáról is be lehet menni vásárolni, kialakításukkal valójában az online és offline pilléreken álló, hibrid üzleti modellünket erősítjük.

Ez nagyon fontos, hiszen forgalmunk jelentős részét teszik ki azok a vásárlók, akik online választják ki a terméket, de a személyes átvételt preferálják. Bár az átvételi pontok és csomagautomaták is egyre népszerűbbek, az Extreme Digital üzleteiben való átvételt sokan azért preferálják, mert ott az eladóktól például segítséget kaphatnak az eszközök későbbi beüzemeléshez.” Várkonyi Balázs – ügyvezető igazgató, Extreme Digital

Webáruház üzleti ötletek

Ez az első, amikor eszünkbe jut az online biznisz. Most már a technikai feltételek is sokkal könnyebbek, hogy valaki webshopot indítson. Például ott vannak a havidíjas webshop motor bérlési lehetőségek, mégsem kell milliókat beleölni az elején a fejlesztésekbe. Így a tesztelési időszakban máris spóroltunk. Aztán további lehetőségeink is vannak, például itthon is egyre jobban használható lesz a dropshipping webáruház üzemeltetése, amikor már a raktározást és a szállítást is kiadjuk, és nekünk csak a webshop marketingjére, népszerűsítésére kell koncentrálnunk. Érdekes megoldás még az előfizetéses (subscription box) webshop is. Ha erről szeretnél részletesebben olvasni, ajánlom figyelmedbe ezeket a cikkeket:

Hasznos anyagok még itt: 40+ cikk a sikeres webáruház üzemeltetésről. Haladó anyagok, esettanulmányok

Webáruház indítás feltételei, lépései

Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne.

Apropó! Mielőtt elindítanád, a 0. lépés: Ezt csináld mielőtt webáruházat indítanál! Tippek, ötletek a Minnertől

Webáruház marketing

Lehangoló a hazai webáruház marketing-eszköztára. Ami egyben jó neked, mert ki tudsz emelkedni egy jobb marketinggel. Itt olvashatod, hogy mi jön be a hazai webshopoknak: Webshop marketing. Ezt a marketinget alkalmazzák a hazai webáruházak

Melyik a legjobb futár cég?

Ha már megvan, hogy mit akarsz árulni, megvan az ötlet, akkor kell futár is. Mázlid van! Ezt már lekutatta nekünk a GKI Digital, továbbá egy átfogó összehasonlító cikket készítettünk:  Futárcégek összehasonlítása, árak, díjak [webáruház]

Dropshipping és fulfilment

Több cikkben is foglalkoztam velük:

Példák, amiket érdemes elolvasnod

Fotó: Pixabay/Free-Photos

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Értékesíts ajándékkártyát! 20-30%-kal növelheti a forgalmad! + üzleti ötlet

Igazi magas labda, amit le kell tudnod csapni! Az ajándékkártya bevezetése egy vállalkozásba igencsak gyorsan megtörténhet, és ünnepi időszak (de ezen kívüli is) alatt...

Őrült black friday marketing ötletek azoknak a cégeknek is, akik ki akarnak ebből maradni.

A fogyasztók is várják ezt az időszakot, talán a kereskedők is, akik ilyenkor óriási is nyerhetnek, sőt akár piacot is szerezhetnek. Aztán ott vannak,...

Pofonegyszerű megoldás, az e-kereskedők többsége mégsem használja… Ne legyél a pénzed ellensége!

Te is tapasztaltad már, hogy a nagy e-kereskedő piaci szereplők szinte uralják a PPC piacot? Természetesen így is lehet forgalmat generálni Google vagy Facebook...

Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot

A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott...

Elindult Magyarországon a Klarna kamatmentes Fizetés 3 részletben szolgáltatással

A "vásárolj most fizess később" szolgáltatás már külföldön nagyon népszerű és most itthon is belép a legnagyobb piaci szereplő. Buy Now Pay Later (BNPL)...

A magyarok 45%-a előfizetne azért, hogy akciósan vásárolhasson

Az online előfizetéseinktől elvárjuk a kiszámíthatóságot, ugyanakkor élményeket is szeretnénk – a Shoptet friss reprezentatív kutatása alapján az előfizetéses modell bőven rejt még lehetőségeket...

Friss kutatás: Minden 2. magyar előfizetne wc-papírra vagy borotvára

A magyarok háromnegyedének van online előfizetése valamilyen termékre vagy szolgáltatásra, esetleg ezek ötvözetére, és a többség kimondottan hasznosnak tartja ezeket – mutatják a Shoptet...

A gyakorikérdések.hu még nem használ AI-t. Te beelőzöd?

Hoztam egy izgalmas felvetést, és természetesen annak megoldását is. A gyakorikérdések.hu egyeduralmát itthon még senkinek nem sikerült megtörnie, pedig a dizájn is múltbéli, láthatóan...

Kisvállalkozások webshoppal, akár te is egy lehetnél közülük!

Az elmúlt évek trendjében látszik, hogy az e-kereskedelemben igenis van helye a kisvállalkozásoknak. Akár a kézműves piacot nézzük, akár az egyedi webshopokat, vagy kreatív...