Biztosan nem hiszed el azt, hogy megéri most is webáruházat, webshopot indítani. Közben belegondolsz és eszedbe jut, már mennyi webshop van a piacon. Képzeld el, hogy még így sem telített a piac, sőt évente még mindig két számjegyű növekedést tud felmutatni az e-kereskedelem. A Minneren rengeteg webshopindítással kapcsolatos tartalmat találsz, és hogy ne kelljen keresgélned, itt ebben a cikkben megtalálod a legfontosabbakat.
A Shoprenterrel együttműködve az e-kereskedelem rovatban olyan tartalmakat készítünk, amivel a webáruházad az első lépéstől profin működhet. Ahogy a Minnertől megszokhattad, azt keressük, hogyan lehet jobban csinálni!
Milyen terméket árulj webshopodban?
Két cikkben foglalkoztam ezzel a témával:
- Milyen terméket árulj a weben? Itt a segítség!
Ebben arról van szó, hogy melyik népszerű oldalak top termék listáit érdemes átnézni, hogy mi népszerű most. - Ebben a szektorban érdemes webáruházat indítanod (kutatással alátámasztva)- Milyen terméket árulj a weben? 2. rész
Itt egy kutatást találsz, aminek középpontjában a következő ábra van, ezt ide belinkelem, de olvasd el majd a cikket (nézd meg a többi statisztikát). Itt az átlagos konverziós rátát látod. Pl. Mobiltelefon és tartozék – 1,86%, vagyis 1000 látogatóból átlagosan 18 vásárol.
Az Extreme Digital sikerének titka
A következő gondolatot mindenképpen be kell másolnom, mert hasznos lehet minden webshopindítás előtt állónak. A tulajdonos a következőt nyilatkozta a GKI Digitalnak egy felmérésben:
„Az elmúlt évben is dinamikusan nőtt az internetes vásárlás és az online fizetés iránti bizalom, ugyanakkor ezzel párhuzamosan a vásárlók elvárásai is gyarapodtak. Egyre jobban igénylik azt, hogy az Edigital.hu-n kiválasztott terméket minél gyorsabban, akár még a rendelés napján átvehessék. Ezért vezettük be korábban a négy órán belüli szállítást biztosító szolgáltatásunkat, de ugyancsak a termékek gyorsabb eljuttatását szolgálja az is, hogy két új üzletet nyitottunk a Kika soroksári és budaörsi áruházaiban. Bár ezek “hagyományos” boltok, ahová az utcáról is be lehet menni vásárolni, kialakításukkal valójában az online és offline pilléreken álló, hibrid üzleti modellünket erősítjük.
Ez nagyon fontos, hiszen forgalmunk jelentős részét teszik ki azok a vásárlók, akik online választják ki a terméket, de a személyes átvételt preferálják. Bár az átvételi pontok és csomagautomaták is egyre népszerűbbek, az Extreme Digital üzleteiben való átvételt sokan azért preferálják, mert ott az eladóktól például segítséget kaphatnak az eszközök későbbi beüzemeléshez.” Várkonyi Balázs – ügyvezető igazgató, Extreme Digital
Webáruház üzleti ötletek
Ez az első, amikor eszünkbe jut az online biznisz. Most már a technikai feltételek is sokkal könnyebbek, hogy valaki webshopot indítson. Például ott vannak a havidíjas webshop motor bérlési lehetőségek, mégsem kell milliókat beleölni az elején a fejlesztésekbe. Így a tesztelési időszakban máris spóroltunk. Aztán további lehetőségeink is vannak, például itthon is egyre jobban használható lesz a dropshipping webáruház üzemeltetése, amikor már a raktározást és a szállítást is kiadjuk, és nekünk csak a webshop marketingjére, népszerűsítésére kell koncentrálnunk. Érdekes megoldás még az előfizetéses (subscription box) webshop is. Ha erről szeretnél részletesebben olvasni, ajánlom figyelmedbe ezeket a cikkeket:
- 169. ötlet – Gyermek, baba-mama előfizetéses webshop (subscription box)
- 155. ötlet – Dropshipping webáruház indítása – Kiszállítás, logisztika kiszervezve = hátradőlés
- 150. ötlet – Webshopokhoz tartozó offline bolt üzemeltetése – Kattints, mert lehet nem az, amire gondolsz!
- 149. vállalkozás ötlet – időseknek, nyugdíjasoknak szóló webshop
- “Havidíjas” webshop / vállalkozás ötletek. Azonnali törzsvásárlóid lesznek!!! Inspirálódj belőlük!
- 135. ötlet – kutya, macska apartman, óvoda + állateledel webshop
- 42. ötlet – Webshop 3D nyomtatós tárgyaknak
- 17. üzleti ötlet: Magyar borban az igazság, hát még a pénz! Profitálj ebből a borwebshop ötletből!
- 16. üzleti ötlet: Cukiságból kiszámítható vállalkozás. Kutya, macska webshop, PetPack havi ételcsomag egyben
- 13. ötlet – Vetőmag webshop
- 11. üzleti ötlet – Fényképek előhívása, online rendelés. Fotówebshop
- 8. üzleti ötlet – fizikai arany, aranyérme értékesítés
- 2. üzleti ötlet – Balkonkertészet webshop, oktatás, közösségépítés
Hasznos anyagok még itt: 40+ cikk a sikeres webáruház üzemeltetésről. Haladó anyagok, esettanulmányok
Webáruház indítás feltételei, lépései
Külön cikkbe szedtem a webáruház indítás lépéseit, mert ha az is ide bekerült volna, akkor eszméletlenül hosszú lenne ez a cikk. Kattints ide és olvasd el! Sőt mentsd majd el a cikket, vagy nyomtasd ki, mert egy jó kis webáruház indítás csekklistát találsz benne.
Apropó! Mielőtt elindítanád, a 0. lépés: Ezt csináld mielőtt webáruházat indítanál! Tippek, ötletek a Minnertől
Webáruház marketing
Lehangoló a hazai webáruház marketing-eszköztára. Ami egyben jó neked, mert ki tudsz emelkedni egy jobb marketinggel. Itt olvashatod, hogy mi jön be a hazai webshopoknak: Webshop marketing. Ezt a marketinget alkalmazzák a hazai webáruházak
Melyik a legjobb futár cég?
Ha már megvan, hogy mit akarsz árulni, megvan az ötlet, akkor kell futár is. Mázlid van! Ezt már lekutatta nekünk a GKI Digital, továbbá egy átfogó összehasonlító cikket készítettünk: Futárcégek összehasonlítása, árak, díjak [webáruház]
Dropshipping és fulfilment
Több cikkben is foglalkoztam velük:
- Hogyan értékesíthetsz a világ bármely pontjáról úgy, hogy a termékhez hozzá sem kell érned?
- 155. ötlet – Dropshipping webáruház indítása – Kiszállítás, logisztika kiszervezve = hátradőlés
- Két magyar fiatal, akik az Amazonon már az első évben 28 millió forintért adtak…
Példák, amiket érdemes elolvasnod
- A Wish.com Facebook marketing trükkje napi 3 millió vásárlót eredményez
- Kínai cuccokat árult az USA-ban és 3 hónap alatt 200 dollárból csinált 1 milliót, majd 10 millióért eladta az egész bizniszt
- Megkeresett valaki egy napelemes autó ötlet véleményezésével. 2 kör után lett belőle egy napelemes webshop – sztori
- Így kell eladni 400 000 db szobabiciklit 5 év alatt! Webáruház transzformáció
- Hogyan lehet 55 millió forint értékben eladni mobiltokokat? Mindezt 17 évesen?
- Továbbiak itt: 40+ cikk a sikeres webáruház üzemeltetésről. Haladó anyagok, esettanulmányok
Fotó: Pixabay/Free-Photos