Nem volt időd minden tartalmat végigolvasni a Minneren? Megértem! Idén 374 üzleti cikket készítettünk az oldalra. A többesszámot azért írom, mert rajtam kívül különböző szakértők is megjelentek vendég tartalmakkal. Azt találtam ki, hogy minden cikket egy-két mondatban összefoglalok. A cikk folyamatosan frissül, ahogy dolgozom fel a cikkeket! A lényegre és a fontos információkra koncentrálok.
Fontos! A cikk folyamatosan frissül, igazából közben készítem és bővítem a listát! Gyere vissza majd később is!
Minden pont végén belinkelve a Minner cikk, ahol bővebben olvashatsz az adott témáról, hírről.
- Érdemes blogba, vagy videó blogba belekezdeni, mert jó marketing alapot ad majd egy vállalkozásnak. (a teljes cikk)
- A motivációs videók lelkesítően hatnak ránk. Persze a sikerhez nem elég ez, tennünk is kell valamit! További 5 motivációs videó itt!
- A Peterson Intézet vezetett kutatása rávilágított, hogy azon cégek, ahol a vezetőségben legalább 30%-ban nő is van, ott 1 százalékponttal több az árrés (marzs!!!), ami 15%-os többletet jelent az átlagos 6,4%-os profitrátához képest. 91 ország 21 980 vállalkozását vizsgálva jött ki ez az eredmény (tehát nem csak a top 500-at nézték). További erről itt!
- Egy gyerekeknek szóló programozó könyvben áll a következő gondolat, ami segít neked is bátrabban hozzáállni ismeretlen dolgokhoz, mint a digitalizáció: „Cselekedj! Figyeld, hogy mi történik! Nem kell mindent tudnod a környezetedről mielőtt valami újnak a megépítésébe kezdesz. Ha az alkotásod nem sikerül, tanulj belőle! Légy legalább olyan büszke a nagy nehezen megoldott problémára, mint a hibátlanul működőképes programokra.” (Továbbiak itt)
- A Milliárdok nyomában című sorozatot ajánlom figyelmébe minden vállalkozónak. Nem csak izgalmas, de még tőzsdés tudás is ránk ragad. (Az ajánló)
- Unod a sok, közhelyekkel teli siker könyvet? Akkor Barabási-Albert László A képlet című könyvét kell a kezedbe vedd! A könyv tele van gyakorlati példákkal, kutatásokkal, adatokkal, ami hitelessé teszi a könyvet. (Könyvajánló)
- Már év elején előfizetéses webshop ötletek mozgatták a gondolatainkat! A trendek az mutatják, hogy a nőknek szóló előfizetéses webshop megoldások hozzák a legtöbb profitot. Átlagosan 4 hónapig maradnak előfizetők a vásárlók. Ötletek a cikkben.
- A nagy márkák egyre inkább minimál dizájn logóval rukkolnak elő. A MasterCard idén újította be, hogy csak két kör a logója. (Továbbiak itt)
- A gyors növekedéshez időnként kell csinálnod valami váratlant, amit addig nem. Ha te is érzed, hogy megtorpant a vállalkozásod, akkor csinálj valami olyat, amit eddig még nem. Ötletek és inspiráció itt.
- Az év gerillamarketing húzását a Fiji Water egyik promótere már év elején megcsinálta. Meghekkelte a Golden Globe-ot. (A hatása és továbbiak a gerillamarketingről ebben a cikkben).
- Miért engedi az Adobe, hogy a termékeit, például a Photoshop-ot feltörve (kalózpéldány) használd? Akik kalózpéldányt használnak hosszú távon nem lesznek ügyfeleik, akik már pénzt keresnek vele, ők meg fogják venni. Bejön nekik ez az üzleti modell! És mégsem ingyen adja, mert így még hatásosabb, hogy kellemetlen lesz, amikor már úgy is pénzt keresel vele, hogy még mindig ott villog (képletesen), hogy illegális. Továbbiak erről ebben a hanganyagban.
- Zuckerberg 2019 év elején bejelentette, hogy egész évben többet fog beszélgetni, előadást tartani, mint eddig. Ez egy reakció, hogy növelje a cég PR-ját, amit a 2018-as botrányok megtépáztak. Jó ötlet, ezt majd te se felejtsd el, hogyha valami gáz van, a legjobb a kommunikáció megerősítése! (cikk)
- Fontos hír! Jó helyen vagy, a Minnert már havonta 70-90 000-en olvassátok (fő). Több tízezer vállalkozó, cégvezető fejleszti innen a vállalkozását, növeli üzleti tudását! Van egy 5000-fős zárt csoportunk is, ahová érdemes csatlakozni: Minner Extra Facebook csoport
- Kocázatos az Amazon FBA kereskedés? Magyarán terméket eladni az Amazonon (sajátot, vagy viszonteladóként). Egy bukásról szóló cikkre reagáltak Minner Amazon FBA szakértői. A lényeg, hogy ugyanakkora a kockázat, mint másban. Az Amazon-on már több terméket adnak el a külsős cégek, mint maga az Amazon. A 177 milliárd dolláros piac kockázata és lehetőségek itt!
- Ne multitask-olj! Egyszerre egy dolgot csinálj! Anita Williams Woolley, a Carnegie Mellon University professzora rávilágít arra például, hogy már az a produktivitás és eredményesség rovására megy, ha egy emailt abbahagyunk és csak később folytatjuk. (cikk)
- Zuckerberg tavaly év elején leállította, hogy saját részvényeket ad el folyamatosan. Ezt már egy ideje csinálta, mert egy alapítványba tette át a vagyonát folyamatosan. Jól is tette, mert mélyponton volt az árfolyam és év végére fel is kúszott. (cikk)
- A kávézók ingyen wifije egy igazi marketing eszköz lehetne, mégsem élnek vele. A Cisco most a Meraki Go termékével megkönnyíti, hogy a wifi hotspot marketing eszköz legyen, programozói tudás nélkül tudunk reklám oldalt is létrehozni a wifi csatlakozáskor. Tudod, mint anno a West Endes Minner gerillamarketing kampánynál volt. (cikk)
- A World Record Egg tartotta lázban idén januárban az embereket. Egy egyszerű kép ennyi lájkot, de még más kép sem kapott Instagramon. Persze a tojásnak a fő célja később derült csak ki, hogy miről szólt a kampány. A tojás Instagram oldala azóta is él, sikerült kitűnni a reklámzajból. Érdemes megnézni, azóta mi újság a tojás Instagramján! (cikk).
- A Minneren 200 üzleti ötlet található. Érdemes belevágni olyanba, amit már több tízezren, sőt százezren olvastak? Igen! Van olyan ötlet, amit már 6-an is megvalósítottak egyszerre. És tudod mi az érdekes? Mindenki máshogyan! Mindenki másképp csinálja! Vágj bele bátran bármelyikbe! Zuckerberg előtt is csinált már más közösségi oldalt, mégis ő vitte sikerre! A legfrissebbek: Vállalkozási ötletek 2020 – Milyen vállalkozást indítsak?
- Figyelj oda a jogtiszta képek használatára a weboldaladon, közösségi kampányaidban! Rengeteg ingyenes lehetőségünk is van, mint az Unsplash, Pixabay és még további oldalakat javaslunk ebben a cikkben: Jogtiszta képek marketinghez, Facebook posztokhoz, reklámhoz
- Mikor ad el részvényt Elon Musk vagy Bill Gates? A vezetőknek, döntéshozóknak kötelességük közleményben jelezni, hogyha tőzsdei tranzakciót kezdeményeznek. Én a finviz.com -on követem ezeket a mozgásokat. Decemberben például az Uber egykori alapítója adott el sok részvényt, amiből látszik az Uberre nem sok pozitív dolog vár 2020-ban. (itt tudod megnézni – cikk)
- Miért van ennyi kókler a marketingesek, webfejlesztők között? Lelépnek, nem lehet őket elérni, kókány munkát csinálnak? Erről beszélgettünk a Minner egyik podcastjában. A lényeg, hogy nagyon alacsony a belépési küszöb ilyen munka végzéséhez, ezért sajnos megjelennek az alacsonyabb képességű emberek is. (Hanganyag a kóklerekről itt)
- Veled lesz tele a sajtó, ha…! Olyan közleményt küldesz, ami nem csak érdekes, de könnyen beilleszthető és még képet is küldesz hozzá. A cikk erről: „Veled van tele a sajtó!” Milyen sajtóközleményt küldj ki, hogy a sajtó felkapja?
- A chatbot olyan, mint egy nyomógombos telefonos ügyfélszolgálat, csak chaten belül. Programozói tudás nélkül is tudunk chatbotot készíteni a ManyChat és Chatfuel megoldásoknak köszönhetően. Óriási megnyitási arány, marketing céllal is lehet használni, ügyfélszolgálatot pedig automatizálni tudja. Cikk itt, chatbot képzés itt a MinnerAkadémián.
- Instant marketing tipp, hogy ha videót hirdetsz Facebokon, akkor állítsd be, hogy csak olyanok előtt jelenjen meg, akik wifin keresztül interneteznek éppen. Ennek oka, hogy a legnagyobb az esély, hogy olyan helyen vannak, ahol meg is nézik. A konverziód többszörösére növekszik. (cikk)
- A chatbotokat általában a Facebook Messengeren keresztül használjuk. A fent már említett Manychat és Chatfuel megoldások kapcsolódnak a céges oldalunkhoz, amit néhány kattintással meg tudunk tenni. Utána az említett felületeken keresztül tudjuk beállítani a chatbotot. (cikk képekkel itt)
- A chatbot üzenet küldésre a Facebook külön szabályokat alkalmaz. Ezek azért kellenek, hogy még hatékonyak maradjanak és ne zavarják az embereket. 2020-tól még szigorúbb lesz és a marketing adta lehetőségek csökkennek. A 2020-as új szabályozással ebben a cikkben és podcastban foglalkoztunk.
- A chatbot szakértőnk által bemutatott esettanulmányban egy smink termékeket értékesítő cégnél minden elköltött 600 Ft hirdetési költségre 20 000 forintnyi kosárérték (forgalom) jutott. Óriási lehetőség van a teszt és a kiválasztás szerű chatbotokban, imádják a felhasználók nyomkodni és a vásárlásra könnyen rá tudjuk őket vezetni, irányítani őket. (esettanulmány itt)
- Milyen egy chatbotkvíz? Próbáld ki a Minnerét:
- Ne lepődj meg, ha egy külsős marketinges 4-10 000 Ft-os órabérrel dolgozik. Legtöbbször alábecsüljük a marketinges munkaidejét. Miért ilyen sok idő és miért fizetsz ennyit? Még a cikk segíthet abba is, hogy a jó marketingest ki tudd választani!
- Mi a startup? Egy újonnan alapított vállalat, mely nagy potenciállal rendelkezik, célul tűzi ki a külföldi piacra való terjeszkedést, valamilyen termék/szolgáltatás innovációval rendelkezik. Startup gyorstalpaló itt.
- A hazai kezdő startupokat itthon főleg a Hiventures támogatja. Jelenleg minimum 15 millió forintot ad 9%-ért cserébe. 2019-ben év elején több száz milliót fektettek be kisebb-nagyobb startupokba és utána is folytatták ezt.
- Itt a cikk, ahol láthatod néhány befektetésüket és itt is látod mibe fektettek: Jól indul az év a hazai startupoknak. 6 cég is kapott átlagosan 400 millió…
- Itt pedig én készítettem velük interjút: A Hiventures Budapesten hozza össze a regionális startup ökoszisztémát – podcast
- Óriási ötlet! Olyan társadalmi vállalkozás, ami pénzt is hoz! Nyugdíjasokhoz közvetítenek albérletbe egyedülálló anyukákat és fiatalokat egy kanadai szervezetnél. Ezt piaci alapon is lehetne csinálni itthon! (erről részletesen itt)
- Telekom vs „etikus” hacker per. Év elején még csak kezdődtek a tárgyalások, de ősszel már eldőlt, több százezer forintra büntették a hackert, aki nem volt etikus. Ott hibázott hogy később is engedély nélkül lépett be a rendszerbe. Erről beszél a MinnerAkadémia etikus hacker képzés oktatója Csermák Szabolcs is az alábbi videóban, cikk .
- Képzeld el, hogy a McDonald’s mai neve az lenne, hogy Kroc. Ugye? Az illető aki sikerre vitte később megtartotta a McDondald’s nevet és ez is kellett a sikerhez, legalábbis ő ezt mondja. Cégnév, márkanév generálásra több technika is létezik. A kedvencem, hogy meglévő szavakban cseréled ki a betűket. A Minner is így jött létre a Manner nápolyi nevéből. Névötletre módszerek itt
- Szeretnéd tudni, hogy tudsz könnyedén 1 millió forintot keresni? 1 millió forintért elárulom. Ez volt egy olyan gerillamarketing kampányom, amire közel 10 000 ember felfigyelt. (Itt beszéltem a kampányról, annak eredményéről)
- Mekkora fizetésed lehet, miután befektetőktől kaptál pénzt az ötletedre? Természetesen nem éhezhet az ötletgazda. A befektető elvárja, hogy az igényeidet lejjebb add, de éhen még nem kell ettől halnod. (cikk és kutatás itt)
- 2019-ben szinte minden hétre jutott egy hírlevél, amiben az európai autóipar gyengélkedéséről adtam hírt. Ezek mind be is kerültek a havi összefoglalókba is, amit itt olvashatsz. Röviden: sok elbocsátás európai szinten, csökkenő kereslet az autók iránt, de még a gumiipar is érzi a recessziót.
- Egy ábra arról, hogy miért ne szólj senkinek a chatbot hatékonyságáról (cikk):
- Kiderült, hogy a vidékieknek több pénze van, vagyis Budapesten kívül is van élet. Idén a befektetések is átalakultak, a hazai gazdagok portfóliójában még nagyobb %-ban szerepel állampapír, a MÁP+ miatt. (cikk)
- Átlagosan 1-3%-ra tehető a webshopoknál az át nem vett csomagok aránya az összes megrendeléshez képest, de vannak ennél néha magasabb arányok is! Az elállási jogról, ehhez kapcsolódó webáruház költségekről itt olvashatsz.
- 5-10 000 forintos órabér is elérhető a Minnerakadémián 2019-ben debütált etikus hacker tudással. Az online képzés gyakorlati tudást is ad, mivel rengeteg feladatot csinálunk a képzés során. A szakértő Csermák Szabolcs, aki már régóta foglalkozik IT biztonsággal. (cikk és oktatásról részletek itt)
- Webáruház indításhoz nem kell végzettség. Egy cikket készítettem, hogyan kell hivatalosan elindítani, mi kell hozzá. Röviden:
- Önkormányzathoz bejelenteni a kereskedelmi tevékenységet
- Teáor kódként ez kell felvenni: 4791 – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem. Nincs szükség szakképesítésre.
- Általános szerződési feltételek és adatvédelmi nyilatkozat kell (minták a cikkben).
- Továbbiak itt.
- A hazai részvények is jól teljesítenek hosszútávon. Az OTP részvénnyel éves 21% hozamot tudsz elérni, a Richterrel 15%-ot A lényege, hogy hosszú ideig kell tartani őket. Az utóbbi időben a Kulcs-Soft- tal értem el ilyen hozamot még az elején jár a cég.
- A hazai piacon webáruházak marketingjében a leginkább használt eszközök:
- Ár-összehasonlító oldalak. Ez a piac változott idén, amikor a Google Shopping bejött.
- Google Adwords
- SEO, vagyis keresőoptimalizálás
- További webáruház marketing információk a cikkben.
- Milyen termékkel tudsz a legtöbbet keresni a webáruházadban? Az FMCG konverziója a legnagyobb. Gyorsan Forgó Fogyasztási Cikkek, pl. wc-papír, tusfürdő, joghurt… Tudod, hogy miért jobb a konverzió? Nem keresik már a terméket. Felmegy, megveszi és kalap-kabát. (cikk)
Egyébként az FMCG termékek az előfizetéses webshopoknál is jól hoznak. - A kuponos oldalak népszerűsége töretlen idehaza. Átalakult a piac, az igények, de még mindig erős marketing eszköz lehet. A Bónusz Brigád idén bevezette „Csak ma” ajánlatot.
- Érdemes alanyi mentesként elindítani a webáruházat? Igen, bár sokat nem nyersz rajta, de átszámolva porlasztod a kockázatodat is. Számolás itt.
- Több százezret fizet a Google, Facebook, Apple, ha hibát találsz a weboldalukon. Ezt hívják bug bounty program-nak, vagyis hibavadászatnak. Hobbinak sem utolsó. (cikk)
- Jó döntés lehet úgy elindítani a webáruházadat, hogy először elindítasz egy blogot vagy Youtube csatornát, vagy affiliate programban veszel részt. Szinte már kész marketinged lesz, mikor elindítod a webáruházat. (részletek itt)
- Még 2020-ban is lesz kezdő vállalkozók pályázata, de óvatosan vele, mert a kifizetés akadozik. Az összeállításomban felhívtam a figyelmet, hogy ne erre alapozd a vállalkozásodat! (cikk)
- 10 000 forintos órabéred lehet, ha az alábbi dolgokra átképzed magad
- Webshop, disztribúciós szakértő, Amazon FBA szakértő
- Etikus hacker
- Chatbot készítő
- Kínai import szakértő, szolgáltató
- Itt leírva részletesen, hogy mik ezek, hol lehet elhelyezkedni és még tudást is adunk hozzájuk.
- Egyre több hazai bevásárlóközpontban kérnek pénzt a WC használatáért. Ez is egy jel, hogy nehéz helyzetbe kerülnek a plázák, hiába a nagy forgalom, az üzleti modelljük nem a legjobb. (cikk)
- A 2018-as Facebook Zero, vagyis az organikus elérések drasztikus csökkenése engem is érintett, ahogy titeket is. Az emberek nem hagyják ott a Facebookot, ez fix. A cikkben részleteztem, hogy több marketingcsatornát is megerősítettem.
- 5 éves lett a Minner 2019 február végén. Az egész Minner sztorit leírtam, a kudarcokkal, üzleti modell váltásokkal és természetesen a sikerekkel együtt. Így változtatta meg az életemet a Minner.hu – sztori
- A kudarcokról ritkán beszélnek a vállalkozók. Az 5 éves Minner születésnapkor külön cikket szenteltem a félresikerült projektjeimnek, próbálkozásoknak. (A kurdarcaim)
- Mire jó a chatbot? Fent már volt néhány anyag róla, nos készítettünk egy hanganyagot, hogy még jobban el tudd képzelni. Lényegében irányítani tudod az információ átadását, továbbá ingyenes marketing eszköz. Mire jó a chatbot? Miért érdemes használni? Chatbot marketing – podcast
- Ha vállalkozó vagy, akkor a számológép nem hiányozhat a mindennapjaidból. Számold ki például most, hogy mi kell a következő 10 milliódhoz! Vagy számold ki mennyi vevő kell napi 1 millió forgalomhoz. A cikkben hoztam példákat, hogy én mit szoktam számolni és hogyan.
- Éppen 5-en nézik ezt a szállást. Már csak 2 hely van… Ismerős mondatok? Ha a Bookingon foglalsz, akkor biztosan láttál ilyet. Miután a brit fogyasztóvédelem alaposan megszorongatta őket, hat szállásfoglaló portál megígérte, hogy felhagynak az ügyfeleiket megtévesztő gyakorlatokkal. Persze azóta is használják. (cikk)
- Hogyan sikerült elérnem, hogy havi 79 000 ember látogatja a Minnert? Egyébként már 90-100 000. Nos nem elég, hogy feljön, utána rá kell venni, hogy vissza is térjen. Ami segített, az állandóság, következetesség, a rendezvények, a Minner FB chat. Hosszú távon modellezem, hogy embernek mennyi idő és mi kell ahhoz, hogy lekössem. Részletek itt.
- Tudtad, hogy a Kit Kat-nek nem konkurenciája a Balaton szelet? Nem ugyanazok az emberek vásárolják. Sok vállalkozó azt hiszi egyébként, hogy nincs konkurenciája. Rosszul határozzuk meg. (részletek)
- 280 millió forintot keresett egy 19 éves fiatal a fent már említett hibakeresési programokkal. (bug bounty). (részletek)
- Vannak olyan működő pszichológiai trükkök, amikkel egy-egy tárgyaláson, megbeszélésen magad felé billentheted az esélyeket vagy elérheted, hogy jobban rád figyeljenek. 7 ilyen trükk a cikkben.
- Voltál már olyan üzleti konferencián, rendezvényen, amin csalódtál? Azért jó olyan előadást is hallani, amit részben ismerünk vagy tudunk mert
- adott pillanatban új kapcsolódási dolog juthat eszünkbe
- egy későbbi időpontban új összefüggésre jöhetünk rá, amire korábban nem.
- újra eszünkbe juttatja, hogy: hahó ezzel foglalkozni kell.
Kedvencem az a picsogó résztvevő, aki mondja, hogy nem hallott újat, de egyébként hiába hall bármit, nem használja, nem fejlődik. – részletek itt.
- Képzeld el, ha újra elosztanánk a világ összes vagyonát, akkor rövid időn belül visszakerülne a gazdagokhoz. Firenzében például az elmúlt 600 évben nem változott, hogy kik azok, akik gazdagok. (cikk)
- Amerikában már 30% felett a szabadúszók aránya, itthon ez még kisebb. A hazai cégek főleg attól félnek:
- hogy a bizalmas anyagokat, a céges adatokat rosszul kezeli a távmunkában dolgozó “alkalmazott”
- hogy nem tudják felügyelni a munkát – talán ez a legnyomósabb érvük amellett, hogy egye területeken dolgozóknak megengednék a távmunkát.
- hogy rosszabbul teljesít a munkavállaló… – mintha felügyelet alatt biztosan megnőne a teljesítménye…
- Továbbiak itt.
- Márkaépítés fontos téma volt a Minneren 2019-ben. Nem véletlen, hiszen azon cégek, akiknek márkájuk van nagyobb árréssel tudnak dolgozni, gyorsabban növekednek, mivel visszatérő vevőik vannak, így csökken a marketing költség egy vásárlóra vetítve. 15+ márkaépítés statisztika a cikkben.
- Érezheted, hogy éppen márkaépítés volt fókuszban a Minneren. Nos a legfőbb dolog, amire a márkaépítő szakemberek nem hívják fel a figyelmed, hogy kell a jó termék, sőt a termékfejlesztés. További fontos tényezők a cikkben.
- Átlagosan 11 000 forint a hazai vevők kosárértéke a webáruházakban. Évente 12-szer vásárolnak. Az FMCG szektor nőtt a legnagyobbat. E-kereskedelmi statisztikák a cikkben.
- Rájár a rúd a volt Buda-Cash ügyfelekre. A többség átvitte a pénzét az NHB Bankhoz, akik bedőltek 2019-ben. Politika közeli emberek működtették és barátoknak adtak hitelt, akik nem fizették vissza. A bank ügyfeleit érintette főleg, a brókeri részleg külön volt, de gondolj bele mit éltek át ismét a volt BC ügyfelek. (cikk)
- Kitartás! Ahogy neked sok idő elolvasni, hidd el még több megírni. Nekem is sokat segít újra átnézni a cikkeket, információkat. Hajrá!
- Hallottál már a Kék Óceán stratégiáról? Külön könyv is készül már belőle. Lényege, hogy olyan üzleti modellje van a vállalkozásodnak, hogy kicsit kiveszed magad a versenyből. Új piacokat találj. A márkaépítéshez is köze van. Itt írtam róla.
- A márkaépítés lépései:
- Termék, termékfejlesztés
- Megkülönböztetés
- Szlogen, küldetés
- Teszt, hol állsz
- Egységes arculat
- Kommunikáció
- Ügyfélszolgálat, ügyfélgondozás
Bővebben a cikkben
- Te is halogatni szoktad az önképzést? Mindenki így van vele. A MinnerAkadémián kitaláltam egy jó módszert, egy ösztönző rendszert. Ha 48 órán belül megnézed a képzéseket, akkor olcsóbban meg tudod venni a kurzusokat. Már több mint 150-en vásároltatok így képzéseket és láthatóan hatékony. Élj a lehetőséggel te is!
- Gondolnád, hogy az emberek fizetnek azért, hogy szőlőt szüretelhessenek vagy falat bontsanak? Van már rá példa! Gondolj bele, amiért munkást fizetnél, azért fizet valaki, hogy ő elvégezze. Csak jól kell csomagolni.
- 26 000 születésnap van naponta. A Bónusz Brigád kutatásából kiderül, hogy a megkérdezettek 100 százaléka vásárolt online az elmúlt 12 hónapban, közel 80 százalékuk legalább 3 alkalommal. További eredmények itt.
- 2019-ben már nyíltan is hirdettem az üzleti konzultációs óráimat. 177 konzultáció volt az évben, rengeteg induló és működő vállalkozás stratégiáját dolgoztuk ki. Foglalj te is időpontot!
- Már néhány tízezer forintért lehet hackert bérelni, aki feltör weboldalt, bejut szerverekre… – tudtuk meg az Eset szakembereitől.
- Nagy cégek gáz weboldallal. Egy listát készítettem hasonló oldalakról, mint korábban az Alföldi tejé volt. A múlt idő azért van, mert azóta frissült, ahogy a Borháló oldala is. Megéri írni a listát! Tévhit, hogy nem kell a jó weboldal! A lista. – Hamarosan újak is lesznek!
- A Richternek 5 milliárd forintjába kerültek a rossz árfolyammozgások 2018-ban és ez még alacsony is. Külön foglalkoznak vele a pénzügyön. Ha van deviza a cégedben, érdemes megtervezni előre a várható árfolyammozgások szerint milyen devizastratégiát végzünk. (cikk)
- Chat buborékot láttál már weboldalakon? A chatbot megoldásokkal könnyen meg lehet csinálni. Aki azon keresztül ír neked, a chatbotodra feliratkozik, könnyű a beszélgetéseket kezelni és üzenetet is tudsz nekik küldeni később. További chatbot feliratkozógyűjtés megoldások itt.
- Mennyi megtakarítással (életvitelhez) érdemes elindítani egy vállalkozást? A vállalkozók szerint 6 hónap. A korlátozott pénz jó is, mert rákényszerít, hogy foglalkozz a vállalkozásoddal. (részletek és tippek itt)
- Online MLM? Szép mese, de pont azt öli meg, amitől jó lehetne egy MLM. Ezt hirdetik: Építs fel online bizniszt, marketingelj, hirdess, úgy toborozz, még találkoznod sem kell a tagokkal.
Mi a baj vele? Egymás konkurenciái lesznek a tagok, főleg amikor már magasabb szinten vannak. (cikk) - Félsz elmondani az ötleted másnak? Jegyezd meg: Ötletet másolhatnak, megvalósítást nem tudnak.
Gondolj arra, hogy: van két, ugyanazt a terméket értékesítő cég, mégis az egyiknek jobban megy. Fura nem? (cikk) - Már nem elég egy átlagos hirdetés Facebookra vagy Google-ba, sőt hírlevélben is oda kell tennünk magunkat. Kell egy jó reklámszöveg! Többször is leteszteltük ügyfelekkel és milliós különbségek is lehetnek. Erről itt egy cikk: 2,5 millió forintot hozott egy jó reklámszöveg. Ideje neked is rákoncentrálnod!
- És itt a második, ami tetszeni fog, mert segít jó reklámszöveget készíteni. Azt a kérdést kell feltenned magadban, hogy: Mi olyan nagy ebben?
A cikk példával: Reklámszöveg írás közben ezt a kérdést tedd fel magadnak - Fontos! A cikk folyamatosan frissül, igazából közben készítem és bővítem a listát! Gyere vissza majd később is!
Fotó: Envato License